Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-29@15:56:27 GMT

واکنش رئیس بارسلونا به جدایی مسی

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۱۹۳۳

واکنش رئیس بارسلونا به جدایی مسی

به گزارش همشهری آنلاین، جوزپ بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا نسبت به شایعاتی که اخیرا مبنی بر جدایی لیونل مسی ستاره آرژانتینی از جمع آبی اناری پوشان مطرح شده، واکنش نشان داد.

بارتومئو گفت: قلب لیونل مسی همراه تیم فوتبال بارسلونا است. او بارها به من گفته که دنیای حرفه‌ای فوتبالش را در این تیم به پایان می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر جدایی او از تیم بارسلونا یک شایعه است.

البته لیونل رابطه مسی و بارتومئو خوب نیست. رسانه‌های مختلف بارها اختلاف این ۲ نفر را منعکس کرده اند. ابتدای سال آینده دوره ریاست بارتومئو به پایان می‌رسد و شاید مسی اجازه ندهد که او بار دیگر در سمتش ابقاء شود.

لیونل مسی در پیروزی شب گذشته بارسلونا توانست با ثبت ۲ پاس گل مجموع پاس‌های منجر به گل خود را به عدد ۱۹ برساند. او اکنون گل سازترین بازیکن لالیگا (لیگ برتر فوتبال اسپانیا) است.

مسی به منچستر سیتی می‌رود؟ کد خبر 528508 برچسب‌ها فوتبال - لالیگا اسپانیا لیونل مسی تیم بارسلونا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لالیگا اسپانیا لیونل مسی تیم بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۱۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامی بزرگ بیرانوند به تیم قطری پیوست

وسلی ننکا که در دو فصل گذشته به عنوان مربی گلر‌های پرسپولیس، عضو کادرفنی یحیی گل‌محمدی بود، ننکا سال گذشته به دلیل مسایل شخصی و خانوادگی از باشگاه پرسپولیس خواسته بود با جدایی وی موافقت شود و نهایتا در ۲۶ دی برای اقاله همکاری خود با پرسپولیس به توافق رسید.

وی قبل از حضور در فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس، برای مدت ۲۰ سال در باشگاه‌های معتبر فوتبال قطر به عنوان مربی دروازه‌بانی فعالیت داشت.

پس از این جدایی، صحبت‌هایی برای حضور او در الریان قطر مطرح شده بود که در روز گذشته او به صورت رسمی کار خود را در این تیم آغاز کرد آغاز کرد.

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • حامی بزرگ بیرانوند به تیم قطری پیوست
  • اریک گارسیا: ژیرونا باعث شد دوباره از فوتبال لذت ببرم؛ در تابستان به بارسلونا برمی‌گردم
  • چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار لیونل مسی داشته‌اند؟
  • آیا بارسلونا پیراهن شماره 10 لیونل مسی را به لامین یامال می‌دهد؟
  • مسی ارزان شد: قیمت لئو را باور نمی‌کنید!‏
  • رایان مسی جایگزین لیونل می‌شود
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود
  • لیونل مسی زمان خداحافظی خود را اعلام کرد
  • تصمیم آلمان برای جدایی از آدیداس اجباری بود!