Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود فکری بار دیگر در قامت سرمربی تیم نساجی به استادیوم شهید وطنی قائمشهر بازگشت؛ با این تفاوت که اینبار هدایت تیم در لیگ برتر را برعهده دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به طور حتم یکی از آرزوهای مربیگری محمود فکری هدایت تیم زادگاهش به لیگ برتر بود و بر همین اساس هدایت نساجی را در لیگ یک برعهده گرفت اما شرایط برای او خوب پیش نرفت و در میانه های راه نساجی را رها کرد و در نهایت قرعه به نام جواد نکونام افتاد که نساجی را بعد از ۲۴ سال به سطح اول فوتبال کشور برگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و البته محمود فکری هم با هدایت تیم نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر نشان داد اگر در نساجی می ماند و حاشیه ها اجازه می دهد تیم خوب ودوست داشتنی شهرش را لیگ برتری می کرد.

فوتبال ادامه دارد و محمود فکری اینبار در لیگ برتر هدایت نساجی را برعهده گرفت و شروع خوبی هم با این تیم داشت. دو برد در برابر تیم های ماشین سازی و تراکتور در روزهایی که نساجی در برابر حریفان امتیاز از دست می داد، نشان می دهد این مربی با برنامه به نساجی آمده است و به دنبال ماجراجویی در این تیم مازنی است. ماجراجویی که به طور حتم سکوی پرتاب خوبی برای محمود فکری در عرصه مربیگری خواهد بود. او در سال های اخیر به اندازه کافی حضور در تیم های مختلف لیگ برتری و دسته اولی را به عنوان دستیار و سرمربی تجربه کرده است و حالا نوبت این است که عیار مربیگری اش را به همراه نساجی نشان دهد و در آینده برای نزدیک شدن به نیمکت استقلال برنامه ریزی کند.

تیم نساجی دیشب برای بازی در برابر فولاد با انگیزه بود و برنامه داشت سومین پیروزی متوالی را تجربه کند؛ هر چند اگر بازی برگزار می شد به همان اندازه شب سختی در انتظار شاگردان محمود فکری بود به این خاطر که تیم فولاد در دور برگشت به تیم بهتر و تهاجمی تری تبدیل شده است و به دنبال کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا است. این بازی به خاطر حضور بازیکنان کرونایی در ترکیب تیم فولاد برگزار نشد وحالا نساجی باید مهیای بازی صنعت نفت در آبادان شود. نکته جالب اینکه نساجی در سومین بازی با هدایت محمود فکری باز هم باید بیرون از خانه به میدان برود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمود فکری نساجی سرمربی تیم نساجی محمود فکری نساجی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد تیم استقلال لیورپول محمود فکری لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۱۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری

به گزارش "ورزش سه"، اکبر محمدی که سال‌ها در تیم‌های ملی پایه فوتبال ایران فعالیت می‌کرد و از او به عنوان کاشف ستاره‌هایی مثل سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و ... یاد می‌شود بعد از چند سال که در عرصه مدیریتی فوتبال فعالیت کرد، امسال به نیمکت برگشت و به عنوان سرمربی مس کرمان عملکرد مناسبی داشت.

محمدی در اوایل فصل جاری بعد از نتایج ضعیف مس کرمان در لیگ دسته اول که این تیم را به قعرجدول رده‌بندی مسابقات برده بود، هدایت نارنجی‌های باسابقه فوتبال ایران را قبول کرد و در مدت فعالیت خود توانست عملکرد خوبی به جا بگذارد.

اکبر محمدی که تیمش روز یکشنبه در هفته بیست و هشتم لیگ یک توانست در شیراز مقابل شهرراز بازی باخته را به تساوی بکشاند، تاکنون در 21 بازی به عنوان سرمربی مس کرمان فعالیت کرده و رکوردی جالب را در نباختن به ثبت رسانده است.

مس کرمان با هدایت محمدی در 21 بازی تنها سه شکست را تجربه کرده است؛ نارنجی‌پوشان که در 7 هفته ابتدایی تنها 5 امتیاز اندوخته بودند، از زمان حضور محمدی در راس کادرفنی 34 امتیاز به دست آوردند و حالا به رتبه‌های تک رقمی دست یافتند. مس اکنون در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفته و اگرچه شانسی برای صعود ندارد، اما تلاش می‌کند جایگاه بهتری را برای خود در پایان مسابقات ارزیابی کند.

مربی نام آشنای فوتبال ایران حالا توانسته بار دیگر نام خود را در فضای مربیگری فوتبال مطرح کند و نشان بدهد که همچنان توانایی‌های فنی خوبی دارد که به سود تیم‌های تحت هدایتش باشد.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان افزود: در 21 هفته‌ای که کادر فنی تیم مس حضور پیدا کرده است درصدد بودیم از شکست و تفکر پذیرش راحت باخت فاصله بگیریم که خوشبختانه در این زمینه موفق بودیم و تنها سه شکست در این 21 هفته ثبت شد که یک باخت آن نیز در نیم فصل دوم به بازی برابر خیبر برمی‌گشت که به هیچ عنوان منصفانه و فوتبالی رخ نداد.

دیگر خبرها

  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم
  • بازگشت کاناوارو به سری آ
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری
  • لحظه شماری این استقلالی محبوب برای پرسپولیس و سپاهان
  • مربی محبوب لیگ برتر گزینه اصلی مربی‌گری بایرن مونیخ شد
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • گزینه اصلی بایرن: مربی محبوب لیگ برتر!
  • این بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • بازیکن استقلالی به نساجی پیوست