Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مجمع جوانان خوزستان گفت: با برگزاری انتخابات در مجمع جوانان استان، نمایندگان این استان برای شرکت در اتتخابات مجمع ملی مشخص شدند.

زینب سواری امروز در گفت وگو با خبرنگار برنا در اهواز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: انتخابات داخلی مجمع برای تعیین نمایندگان خوزستان در انتخابات مجمع ملی جوان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: این نشست با حضور اکثریت اعضا در دفتر معاونت امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد و منتخبین برای شرکت در انتخابات مجمع ملی مشخص شدند.

رییس مجمع جوانان استان خوزستان افزود: مجمع سازمان‌های مردم‌ نهاد از ۹ عضو تشکیل شده که هشت نفر از اعضا در این جلسه حضور داشتند.

 سواری بیان کرد: در این انتخابات اشکان امیرخانی به عنوان نامزد در بخش هیات رییسه مجمع و محمد جامعی به عنوان نامزد در بخش بازرس هیات رییسه مجمع ملی توانستند بیشترین آرا را کسب کنند.

 او در خصوص تاریخ برگزاری انتخابات مجمع ملی اضافه کرد: انتخابات مجمع ملی در نیمه دوم تیر ماه به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

رییس مجمع جوانان خوزستان با اشاره به برگزاری انتخابات شورای داوری اظهار کرد: شورای داوری طرح ها متشکل از چهار نفر دو نفر استاد دانشگاه و دو نفر از اعضای مجمع جوانان استان است که با توجه به استعفای اشکان امیرخانی شهرویی به عنوان عضو جدید انتخاب شدند.

سواری در پایان گفت: شورای داوری وظیفه تایید و بررسی هر گونه طرح و کارگاه در شهرستان استان و یا کشور را بر عهده دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا خوزستان سمن های جوان خوزستان مجمع جوانان خوزستان انتخابات مجمع ملی جوانان انتخابات مجمع ملی مجمع جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۲۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا مشخص شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ، پس از برگزاری دو مرحله مسابقه انتخابی و با تصمیم اعضاء کمیته فنی فدراسیون ملی پوشان اعزامی به رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا مشخص شدند.

بر همین اساس، سجاد آقایی، محمد حسام مظفری، علی سروری، ارشیا مصدقی و مهدی هفت چشمه در بخش پسران و همچنین الناز موسایی، نازنین فاطمه عیدیان، مانا حسینی و ملیکا نوروزی در بخش دختران ترکیب تیم ملی دو و میدانی کشورمن را در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا تشکیل خواهند داد.

زهرا نبی زاده و ایمان روغنی بعنوان مربی و قاسمعلی فیروزی نیز بعنوان سرپرست اعضاء کادر فنی تیم اعزامی کشورمان به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا خواهند بود.

رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا طی روز‌های ۵ تا ۸ اردیبهشت به میزبانی شهر دبی در امارات برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز انتخابات مجلس هندوستان
  • کشتی گزینشی المپیک؛ حریفان نمایندگان ایران مشخص شدند
  • معرفی نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی دانشگاه تهران
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاه تهران معرفی شدند
  • ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا مشخص شد
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • انتخابات ترای اتلون| حججی رئیس فدراسیون شد/ کنایه‌های جدی گودرزی به احمد نامنی
  • اعتراض گودرزی در انتخابات ترای اتلون/اسبقیان:رای نمی‌دهم
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد