Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی شرکت بیمه دی در چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی موفق به کسب جایزه شد.

به گزارش عصر ایران چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی، ۱۵ تیر ماه در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره وری نیروی انسانی) برگزار شد و روابط عمومی شرکت بیمه دی توانست به پاس تلاش های خود در آموزش و اطلاع رسانی در حوزه مقابله با بیماری کرونا با ساخت و انتشار ویدئو در فضای مجازی، اکران تابلوهای شهری با مضامین آموزشی-ترویجی در راستای تقدیر از کادر بهداشتی و تشویق عموم مردم به مراقبت‌های بهداشتی و توزیع بیش از سیزده هزار بسته‌ی بهداشتی به جامعه مشتریان خود، حائز رتبه برتر و شایسته دریافت جایزه این رخداد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این همایش که با رعایت اصول فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد، اساتید و فعالان حوزه روابط عمومی و دکتر کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط‌عمومی وزارت بهداشت، با رویکرد بررسی مدیریت بحران در پاندمی کرونا به سخنرانی پرداختند.

لینک کوتاه: asriran.com/0035ZF

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بیمه دی کرونا روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۲۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه مهم رئیسی به مدیران برای افزایش رضایت اجتماعی

به گزارش همشهری آنلاین،‌ آیت الله سیدابراهیم رئیسی در نشست شورای اداری سمنان اظهار داشت: ‌دستگاه‌های اجرایی در هر کدام از شاخص‌ها آمارهایی را ارائه می‌دهند که نادرست هم نیست. اما باید ببینیم که این آمارها به افزایش رضایت اجتماعی و بهبود وضعیت جامعه منجر شد یا نه؟ اگر نتیجه‌بخش بود یعنی خوب است. اما اگر نشد یعنی یک جا در فرآیند انجام کار مشکلی وجود دارد.

وی با بیان اینکه اصل بر پاسخگو بودن است و مدیر باید طوری عمل کند که آشکار و پنهان او در فعالیت باید کاملا مسئولانه باشد و با داشتن روحیه مسئولیت‌پذیری به وظایف خود عمل کند، افزود: کسی که در یک حوزه قبول مسئولیت کرد باید تلاش کند که آن مسئولیت را تمام و کمال به انجام برساند. هرگونه کوتاهی و کم‌کاری و بی‌انگیزگی یا مسئولیت‌نشناسی در کل نظام اداری اثرگذار است.

کد خبر 845399 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی دولت سیزدهم

دیگر خبرها

  • اسرائیلی ها به جان هم افتادند/ ماجرا چیست؟
  • صهیونیست‌ها به جان هم افتادند/ دنبال جنگ با ایران نیستیم!
  • ورود «مهمان سرزده» به کتابفروشی‌ها/یک‌قصه تصویری برای کودکان
  • تصویر زن فلسطینی برنده جایزه عکس سال شد
  • رئیس جمهور: تاثیر آمارها بر رضایت اجتماعی بررسی شود
  • رییس جمهور: تاثیر آمارها بر رضایت اجتماعی بررسی شود
  • توصیه مهم رئیسی به مدیران برای افزایش رضایت اجتماعی
  • تاثیر آمارها بر رضایت اجتماعی بررسی شود
  • هنرمند انقلاب اسلامی در همه شئون زندگی تعهد و مسئولیت دارد+فیلم
  • این فیلم برنده جایزه فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای شد