Web Analytics Made Easy - Statcounter

با ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا، ارائه خدمات کتابخانه ای به اعضای شهر تهران از امروز تا روز پنجشنبه 19 تیر تعطیل اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا، ارائه خدمات کتابخانه ای به اعضاء کتابخانه های عمومی شهر تهران از امروز دوشنبه 16 تیر لغایت پنجشنبه 19تیر تعطیل اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازه ی زمانی اعلام شده با توجه به حضور نداشتن اعضا و مراجعان و به منظور بهره‌گیری مناسب از زمان، کتابداران شهر تهران با حضور در کتابخانه اقدام به ساماندهی خدمات کتابخانه ای، ورود اطلاعات منابع در سامانه مدیریت کتابخانه‌ها، تکمیل پروفایل کتابخانه در سامانه مدیریت کتابخانه‌ها و... خواهند کرد.

معرفی کتابخانه و خدمات آن و ایجاد صفحات کتابخانه در فضای مجازی، اجرای طرح رف خوانی در کتابخانه‌های عمومی مطابق با زمان‌بندی ابلاغی، معرفی کتاب‌های جشنواره رضوی در فضای مجازی و...  به منظور ترویج و تشویق کاربران و اعضاء به شرکت در جشنواره کتاب‌خوانی رضوی و ادامه فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی در فضای مجازی از جمله اقداماتی است که کتابداران با حضور در کتابخانه در این بازه ی زمانی انجام خواهند داد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کتابخانه ستاد ملی مبارزه با کرونا خدمات کتابخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۲۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فرزادپور پیش از ظهر پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: بیش از ۵۰۰ صفحه از کسب و کارهای خانگی، اصناف و افراد معروف در پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی در راستای طرح نور مورد بررسی قرار گرفته‌اند که به ۱۵۰ نفر از آنان تذکر داده شده است.

رییس پلیس فتای استان قم بیان کرد: عناوین عدم رعایت عفت عمومی در بستر فضای مجازی مشتمل بر نداشتن پوشش مناسب، استفاده از کلام و موسیقی‌های مبتذل، بهره‌گیری از نمادهای فِرق و گروه‌های نامناسب و ترویج سبک زندگی غربی می‌باشد.

سرهنگ فرازپور خاطرنشان کرد: متخلفان فضای مجازی در صورت استمرار بر انتشار محتواهای مجرمانه‌شان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

کد خبر 6088423

دیگر خبرها

  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است