Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@13:20:05 GMT

بازگشت سکه به کانال ۹ میلیونی

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۲۱۲۴

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم ۹۳۱ هزار تومان، قیمت دلار ۲۱هزار و ۹۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است. ناطقان: هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۹۳۱ هزار و ۴۰۰ تومان، قیمت دلار ۲۱ هزار و ۹۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و ۵۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۹۳۰ هزار و ۳۰۰ تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار یک‌میلیون و ۲۴۲ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۳۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۷۷۶ دلار معامله می‌شود.

افزایش قیمت ارز در بازار داخلی و افزایش قیمت جهانی طلا از جمله دلایل رکوردشکنی‌های این روز‌های طلا و سکه در بازار است؛ قیمت سکه در روز‌های اخیر رکورد‌های بالایی را به ثبت رسانده است، اما با وجود افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه تقاضای اضافی وارد این بازار نشده است و فعالان این بخش می‌گویند که قیمت‌ها متأثر از افزایش شدید قیمت دلار، رشد کرده‌اند.

به گزارش تسنیم، افزایش قیمت ارز در هفته‌های اخیر موجب شده است بار دیگر رکورد‌های بالایی برای دلار و یورو در تابلوی صرافی‌ها ثبت شود؛ بر همین اساس در بازار آزاد هم‌اکنون قیمت دلار ۲۱ هزار و ۹۰۰ تومان، یورو ۲۴ هزار و ۶۰۰ تومان و درهم امارات ۶ هزار و ۴۰ تومان اعلام شده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز دوشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با افزایش ۲۰۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۱ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۱ هزار و ۷۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها با افزایش ۲۰۰ تومانی نسبت به روز کاری قبل ۲۴ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۲۴ هزار و ۱۰۰ تومان است.

گفتنی است، همزمان با افزایش چشم‌گیر قیمت ارز در بازار آزاد، بازارساز قیمت خرید و فروش ارز در صرافی‌های بانکی را به‌صورت محسوسی افزایش داده و سعی کرده است قیمت‌ها نزدیک به بازار آزاد باشد.

این تلاش بازارساز به‌منظور کاهش آربیتراژ بین صرافی‌های بانکی و بازار آزاد انجام شده است؛ بازارساز این‌بار بدون هراس از رشد قیمت‌ها، با ثبت رکورد‌های بالا و بی‌سابقه در تابلوی صرافی‌ها، سعی دارد مانع از ورود تقاضای کاذب و سفته‌بازی به صرافی‌های بانکی شود.

قیمت دلار بر تابلوی صرافی‌های بانکی در نخستین روز هفته و فقط طی یک روز نزدیک به ۲ هزار تومان افزایش یافته بود. روز شنبه بین قیمت دلار آزاد و صرافی ملی ۴۰۰ تومان فاصله وجود داشت و این فاصله در روز یکشنبه به ۱۵۰ تومان رسید

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم ۹۲۰ هزار تومان، قیمت دلار ۲۱هزار و ۸۵۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۹ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان است.

 هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۹۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان، قیمت دلار ۲۱ هزار و ۸۵۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۹ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و ۵۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۹۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار یک‌میلیون و ۲۳۰ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۱۷ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۷۷۶ دلار معامله می‌شود.
منبع: تابناک برچسب ها: سکه ، قیمت ، نرخ ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سکه قیمت نرخ ناطقان تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید صرافی های بانکی سکه بهار آزادی هزار تومان هزار تومان قیمت دلار ۲۱ طلای ۱۸ عیار افزایش قیمت یک میلیون گرم طلای ۹ میلیون ۴۰۰ تومان ۲۱ هزار صرافی ها قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۲۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بازار خودرو به ساحل آرامش

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تهران با تاکید بر این نکته که بازار خودرو به دلیل کاهش تنش‌های اخیر به شرایط آرام و رکودی سابق خود بازگشته است، گفت: خودرو‌های وارداتی نه تنها باعث کاهش قیمت نشدند، بلکه به دلیل تعداد اندک و قیمت بالایشان رکود بازار را تشدید کرده‌اند.

گروه صنعت، معدن و تجارت بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «اسد کرمی» رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تهران در گفتگو با بازارنیوز پیرامون وضعیت فعلی بازار خودرو اظهار کرد: این بازار به دلیل تشدید تنش‌های ایجاد شده در هفته‌های قبل با افزایش قیمت همراه شد، اما با فروکش شدن این وقایع، الان شرایط آرامی را سپری می‌کند. اکنون تقریباً چند روزی است که بازار خودرو به رکود سابق خود بازگشته است.

وی درباره خودرو‌های وارداتی تزریق شده به بازار و قیمت آن‌ها گفت: این اتومبیل‌ها به سبب تعداد اندک آن‌ها قیمت‌های مناسبی ندارند. به عنوان مثال، الان قیمت خودرویی مانند تویوتا کرولا ۱۲۰۰ در بازار ۴ میلیارد تومان است؛ لذا وجود چنین اتومبیلی با این قیمت نمی‌تواند اثر مثبتی بر بازار خودرو بگذارد.


کرمی تاکید کرد: در ابتدای مطرح شدن موضوع واردات خودرو، دولت و مجلس اعلام کردند که یکی از اهداف واردات، کاهش قیمت در سطح بازار خواهد بود، اما با گذشت نزدیک به یک سال از واردات اولین محموله، واردات نه تنها نتوانست قیمت‌ها را کاهش دهد، بلکه رکود بازار را هم تشدید کرده است.


رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تهران تاکید کرد: واردات خودرو تاکنون نتوانسته انتظارات مردم را به خوبی برآورده کند.


وی با اشاره به کاهش فروش ۱۱ و ۱۲ درصدی ایران‌خودرو و سایپا در سال ۱۴۰۲ تصریح کرد: در سال گذشته این دو شرکت ذیل سامانه یکپارچه فروش خودرو تعهداتی را در قبال متقاضیان خودرو قبول کردند، اما در نهایت نتوانستند در برخی موارد به وعده خود عمل کنند. در آن سال این دو خودروساز، یا نوع خودرو‌های درخواستی را تغییر دادن و یا اینکه مبلغی بیشتر از اعداد تعیین شده در سامانه را درخواست کردند. همین موضوع باعث انصراف بسیاری از آن مصرف‌کنندگان شد.


کرمی همچنین در پاسخ به این سوال که خبر تغییر قیمت کارخانه‌ای خودرو‌ها توانسته است بخش تقاضا در بازار خودرو را بهبود دهد؟، گفت: این موضوع تاثیر چندانی در وضعیت بازار خودرو نداشته و این بازار همچنان در وضعیت رکودی سابق خود قرار دارد.


پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: خودرو ، بازار خودرو ، صنعت خودرو ، اسد کرمی ، اتحادیه نمایشگاه داران ، قیمت خودرو ، خودرو خارجی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9N

دیگر خبرها

  • بازگشت بازار خودرو به ساحل آرامش
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه امامی هفت میلیونی شد
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبات دلار کوتاه‌مدت است؟
  • پیش‌بینی جدید کیهان از نرخ ارز در بازار
  • سیگنال جدید طلا به سکه؛ بازار از بلاتکلیفی خارج می‌شود؟
  • کف قیمت دلار کجا خواهد بود؟
  • کف قیمت دلار به کجا می‌رسد؟
  • خرید و فروش دلار متوقف شد/ قیمت دلار تا چه کانالی تغییر می‌کند؟
  • سقوط میلیونی قیمت سکه/ پیش‌بینی قیمت طلا و سکه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳/ سکه بهار به کانال ۳۹ میلیونی برگشت