Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@00:31:44 GMT

بخشنامه گمرک در رابطه با ارز قابل حمل و پولشویی+سند

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۲۱۳۰

بخشنامه گمرک در رابطه با ارز قابل حمل و پولشویی+سند

مدیرکل مبارزه با جرایم سازمان یافته گمرک در مورد تعیین ارز قابل حمل و مبادله داخل کشور و پولشویی بخشنامه صادر کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، رضا گلی مدیرکل مبارزه با جرایم سازمان یافته گمرک در مورد تعیین ارز قابل حمل و مبادله داخل کشور و پولشویی بخشنامه صادر کرد.

در این نامه آمده است: به پیوست دستورالعمل اجرایی مربوط به تعیین ارز قابل حمل، نگهداری و مبادله در داخل کشور به عنوان پیوست شماره ۶ بخش دوم مجموعه مقررات ارزی خدمات ارزی و سایر مبادلات ارزی بین المللی صادره از سوی اداره سیاستها و مقررات ارزی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به شماره ۹۹/۶۴۴۴۵ مورخ ۱۳۹۹/۳/۱۱ ارسال می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواهشمند است با توجه به مواد ۸ و ۹ دستورالعمل موصوف، چنانچه مشخص گردد منشأ ارزهای موضوع این دستورالعمل حاصل از پولشویی و تأمین مالی تروریسم است، برابر قوانین و مقررات مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم اقدام لازم و قانونی بعمل آید

بدیهی است کلیه اقدامات مذکور در این دستورالعمل هیچ گونه اثری در خصوص منشأ ارزهای حاصله ایجاد نخواهد کرد و چنانچه در هر مرحله مشخص گردد ارزهای نگهداری شده حاصل از جرایم تا پولشویی بوده و با به قصد تأمین مالی تروریسم نگهداری می شود، مشمول ضوابط مقرر در خصوص مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم خواهند بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بانک مرکزی ارز رضا گلی مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم تأمین مالی تروریسم ارز قابل حمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۲۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل توقف واحدهای تولیدی و نیمه‌تمام لرستان کمبود اعتبار است

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد زیویار امروز پنج‌شنبه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به تأمین منابع مالی به‌عنوان اساسی‌ترین دلیل توقف واحدهای تولیدی و نیمه‌تمام، اظهار داشت: فراگیری و ترویج روش‌های نوین تأمین منابع مالی به‌عنوان یک افق نوین به‌ویژه در بین فعالان اقتصادی در این میان می‌تواند کارگشا باشد.

وی به تأمین مالی پروژه‌ها از منابع دولتی به‌عنوان مهم‌ترین منبع در کشور طی دهه‌های گذشته اشاره کرد و افزود: آموزش برای فعالان اقتصادی، سرمایه‌گذاران و دستگاه‌های اجرایی برای فراگیری روش‌های نوین در شرایط موجود یک ضرورت است.

استاندار لرستان، تأکید کرد: سازوکار اتاق بازرگانی برای برگزاری کلاس‌های آموزشی مناسب بوده و می‌توان از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه استان بهره برد.

کد خبر 6082172

دیگر خبرها

  • کیفیت «گندم» کشور در سطح جهانی است
  • عزم راسخ ایران در مبارزه با تروریسم
  • دلیل توقف واحدهای تولیدی و نیمه‌تمام لرستان کمبود اعتبار است
  • برای تأمین منابع مالی افق نوینی لازم است
  • شکست بزرگ‌ترین پروژه انرژی تجدیدپذیر تاریخ
  • مشکل ارز اتوبوس های جدید را پشت گمرک گذاشت
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک
  • ضوابط اجرایی تأمین مالی جمعی ارزی تصویب شد
  • تأمین مالی جمعی ابزاری مؤثر جهت تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • ١٠ هزار مگاوات از بار شبکه برق در تابستان ١٤٠٢ با کنتور‌های هوشمند مدیریت شد