Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسلم خانی با تأکید بر این که با خروج غیر قانونی مرغ از استان با شدت برخورد می کنیم، گفت: البته علت اصلی گران شدن مرغ عملکرد ضعیف کشتارگاه بهاران به عنوان تنها کشتارگاه مرغ استان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «روح الله مسلم خانی» پیش از ظهر امروز(دوشنبه 16تیر) در جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار استان قم که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، با تأکید بر این که وضعیت قیمت مرغ در استان افسار گسیخته شده است، گفت: چند موضوع مهم وجود دارد که باید زودتر در مورد آن تعیین تکلیف شود ،البته باید تأکید کنیم که هیچ کدام قصد تخریب دیگری نداریم ولی نباید تعارف کنیم و این جا جای حل کردن مشکلات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون دادستان قم در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: نقش آقای آخوندی مدیر عامل بهاران در جریان مرغ قابل توجه است، چون وقتی به ایشان می گوییم مرغ کم داریم می‌ گویند من کاره ای نیستم هرچه قدر بدهند من کشتار می‌ کنم ولی در عمل وقتی بحث قیمت مطرح می‌شود می‌گویند: شما قیمت مرغ را 15700 بکنید حل می‌ شود، بنابراین یک تناقضی در کلام ایشان وجود دارد.

 

وی عنوان کرد: وقتی گفته می‌شود جلوی خروج مرغ از استان را بگیرید می‌گویند: این مسأله ممکن نیست در حالی که چه فایده ای برای نظارت بعدی وجود دارد؛ بله وقتی مرغ خارج شد می‌ توانیم برخورد کنیم و حتما برخورد شدیدی خواهیم داشت ولی الان باید نیاز مردم را تأمین کنیم نه این که اجازه بدهیم هر اتفاقی بیافتد بعد بخواهیم تنبیه یا مجازاتی در نظر بگیریم.

 

مسلم خانی با اشاره به این که برخی می خواهند مردم را مجبور به خرید مرغ منجمد کنند، گفت: این نگاه غلط است که بگوییم به مردم بگوییم یا نگران بخرید یا مرغ ارزان یخ زده؛ چون بخش عمده ای از مردم دنبال مرغ گرم هستند و مرغ منجمد باید کمبود مردم را جبران کند.

 

وی افزود: مسأله مهم در ارتباط با کشتار مرغ در قم این است که با توجه کشتارگاه انحصاری بهاران که در قم ایجاد شده عملا رقابتی وجود ندارد و باعث می‌ شود که این کشتارگاه در قیمت هم نقش آفرینی کند، بنابراین این انحصار باید برداشته شود و دیگری هم بحث قطعه بندی است که عملا راه فرار قیمت مصوب مرغ شده است.

 

نماینده دادستان قم در ادامه عنوان کرد: ما مخالف قطعه بندی نیستیم ولی روز چهارشنبه یا پنجشبه کلا 5 تن مرغ به استان دادند و بخش عمده برای قطعه بندی رفته است ولی این قرار نیست ابزاری برای سوء استفاده از فرار قیمت مرغ کامل بشود، پس باید یک درصدی از مرغ به این مسأله اختصاص داده شود.

 

وی با اشاره به این که همه اعضا باید مصوبات ستاد احترام بگذارند، گفت: حتی اگر 500 تومان نظر مرغ دار یا صاحب کشتارگاه تأمین نشود باید این مصوبات اجرا شود و اگر این همراهی دو طرفه باشد در جای دیگری اگر آنها مشکلاتی داشتند ما نیز می توانیم با آنها همکاری بیشتری داشته باشیم.

پایان پیام/694

منبع: شبستان

کلیدواژه: افزایش قیمت مرغ مرغ زنده قیمت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۲۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با ۶۰هزار خودرو در سمنان/ تخلفات رانندگی رشد داشت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ موسی بزرگی ظهر سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه فروردین ماه سال جاری برای ۶۰ هزار خودرو اعمال قانون صورت گرفته است، ابراز داشت: این اقدام در راستای تأمین امنیت رانندگان قانونمند به انجام رسید و همچنان نیز ادامه دارد.

وی ضمن بیان اینکه از این تعداد سه هزار خودرو تخلفات حادثه ساز و خطر آفرین انجام دادند، افزود: این اعمال قانون در کاهش سوانح جاده‌ای نقش مهم داشته است.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه ۳۶۴ خودرو هنجار شکن توقیف شدند، ابراز داشت: این برخوردها کاهش ۱۰ درصد تصادفات فوتی در فروردین ماه سال جاری را به همراه داشته است.

بزرگی ضمن بیان اینکه تخلفات رانندگی در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۵۰ درصد داشته است، تصریح کرد: برخوردهای قانونی با رانندگان حادثه ساز نیز با رشد ۳۰ درصد مواجه بوده است.

وی افزود: سرعت و سبقت غیر مجاز، حرکت مارپیچ، انحراف به چپ و استفاده از تلفن همراه مهمترین مواردی که برای آنها اعمال قانون انجام شده است.

کد خبر 6086360

دیگر خبرها

  • برخورد قانونی با ترک فعل دستگاه‌های متولی پیشگیری از تصادفات
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • پاکسازی و مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجار شکن
  • ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در این استان پاکسازی و مسدود شد
  • اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد
  • برخورد قانونی با ۶۰هزار خودرو در سمنان/ تخلفات رانندگی رشد داشت
  • دستگیری یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر
  • قاچاقچی چوب بهشهر دستگیر شد