Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@07:10:50 GMT

هم‌اندیشی رشته‌های راکتی در فدراسیون تنیس

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۲۲۰۵

هم‌اندیشی رشته‌های راکتی در فدراسیون تنیس

جلسه هم‌اندیشی رشته‌های راکتی در فدراسیون تنیس برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از فدراسیون تنیس، نخستین جلسه هم‌اندیشی فدراسیون‌های راکتی با هدف هم‌افزایی و هماهنگی بیشتر در راستای تحقق اهداف مشترک و رونق برنامه‌های توسعه‌ای این رشته‌ها با حضور روسای فدراسیون‌های تنیس، تنیس روی میز و اسکواش و دبیران این فدراسیون ها در محل فدراسیون تنیس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه  که داود عزیزی رئیس و فرزین ضیاء آذری دبیر فدراسیون تنیس، مهرداد علی قارداشی رئیس و پیمان حسنی دبیر فدراسیون تنیس روی میز، مسعود سلیمانی رئیس و امیر عزیزی‌پور دبیر فدراسیون اسکواش حضور داشتند؛ بحث و بررسی پیرامون اهداف مشترک و تعامل و هماهنگی برای تسریع در تحقق اهداف و حمایت از برنامه‌های توسعه‌ای صورت گرفت. بنا به گفته رییس فدراسیون تنیس مقرر شد این فدراسیون‌های رشته‌های راکتی همکاری نزدیکی با فدراسیون‌های ورزشی در خصوص برگزاری مسابقات داشته باشند.

داود عزیزی رییس فدراسیون تنیس در این خصوص گفت: این جلسه هم‌اندیشی سرآغاز هم‌افزایی و همکاری‌های مشترک فدراسیون‌های راکتی برای تعالی و پیشرفت بیشتر این رشته‌ها است. رئیس فدراسیون تنیس همچنین اذعان کرد: در جلسه اول با رویکرد توسعه بیشتر رشته‌های راکتی، ایجاد کمیته مشترک در زمینه‌های توسعه آموزشی، باشگاه‌ها و مربیان به تصویب رسید تا از این پس جلسات در قالب کمیته‌های تخصصی بصورت ماهیانه برگزار شود. داود عزیزی گفت: آنچه مسلم است در قالب اهداف و وظائفی که برعهده داریم این جلسات می‌تواند در شرایط کنونی به سود رشته‌های راکتی شود و با همکاری و هماهنگیهای بهتر ، این فدراسیون ها‌ می توانند فعالیت های مثمر ثمرتری را برای جامعه مخاطب خود رقم بزنند.

رئیس فدراسیون تنیس از رشته های تنیس، تنیس روی میز، اسکواش و بدمینتون به عنوان رشته های نام برد که قابلیت بیشتری برای فراگیری در بین مردم دارند و ابراز امیدواری کرد این جلسات مشترک رونق بیشتر این رشته ها را به ارمغان آورد.

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: رشته های راکتی فدراسیون تنیس فدراسیون ها هم اندیشی رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۲۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرش میراسماعیلی به فساد مالی محکوم شد

 به گزارش صدای ایران به نقل از اطلاعات،رئیس فدراسیون جودو با رأی دادگاه تجدیدنظر به جرم تصرف غیرقانونی در اموال عمومی و دولتی محکوم شده است.

 شنیده‌ها حاکی از آن است که میراسماعیلی بعد از قوت گرفتن زمزمه‌هایی در مورد برکناری یا رفتنش از این رشته در تلاش برای برگزاری گردهمایی نمایشی با حضور برخی نیروهای هیئت‌های سراسر کشور است.

میراسماعیلی با صدور رای قطعی مبنی بر تصرف غیرقانونی در اموال دولتی که دی‌ماه ۱۴۰۲ در شعبه ۱۴ تجدید نظر استان تهران نیز قطعی شد، صلاحیت حضور او به عنوان رئیس فدراسیون با توجه به ماده ۲۲ اساسنامه فدراسیون‌های آماتوری که یکی از بندهای آن شرط وثاقت و امانت است، از بین رفت و به همین دلیل جامعه جودو بعد از این تاریخ هر روز منتظر تغییر وتحولات در این رشته المپیکی هستند.

باید دید در صورت صحت خبر، کدام‌یک از هیئت‌های استانی حاضرند در برنامه‌ای این‌چنینی حضور پیدا کنند ودر واپسین ساعات حضور این مدیر ناتوان مهر همراهی او را به پیشانی حک کنند.

جامعه جودو منتظر است ببیند کدام‌یک از مسئولین وظیفه رسیدگی به این تخلف را برعهده می‌گیرند و آرش میراسماعیلی را از مسند قدرت کنار می‌گذارند.

دیگر خبرها

  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه آزاد چه گفتند؟
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • برترین‌های مسابقات رده سنی تنیس کشور معرفی شدند
  • معرفی برترین‌های رده‌های سنی تنیس کشور در ساری
  • آرش میراسماعیلی به فساد مالی محکوم شد
  • رئیس جدید هیئت تنیس روی میز کردستان انتخاب شد
  • فدراسیون تنیس روی میز شهرستان‌ها را در خرید تجهیزات کمک می‌کند
  • جذب حامی مالی برای هیأت تنیس روی میز کردستان در حال انجام است
  • سرمربی تیم ملی تنیس روی میز، رئیس هیئت کردستان شد