Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعدادی زیادی از روزنامه نگاران و خبرنگاران منتقد نتانیاهو در رژیم صهیونیستی از کار خود اخراج شده‌اند و نامه لغو همکاری از محل کار دریافت کردند.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از یدیعوت آحارونوت، شماری از روزنامه نگاران و خبرنگاران منتقد نتانیاهو در رژیم صهیونیستی از کار خود اخراج شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این ارتباط گزارش شده که «باراک راوید»، خبرنگار سیاسی به همراه ۳۹ نفر دیگر به تازگی نامه‌ای را مبنی بر قطع همکاری از محل کار خود دریافت کرده‌اند.

گفته شده که به نظر می‌رسد اخراج طیف گسترده‌ای از این خبرنگاران که از جمله منتقدان نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به شمار می‌روند، با انگیزه‌های سیاسی صورت گرفته است.

برخی خبرنگاران از جمله از «هاآرتص» نیز اعلام کرده‌اند که نامه قطع همکاری را دریافت کرده‌اند.

اخراج گسترده این خبرنگاران در مناطق اشغالی فلسطین در حالی صورت می‌گیرد که طی ماه‌های گذشته گزارش‌های متنوعی از فساد مالی و سوءمدیریت نتانیاهو در رسانه‌ها منتشر شده بود.

نتانیاهو در حال حاضر دارای چهار پرونده قضایی است که یکی از آن‌ها مربوط به پرداخت رشوه به یک روزنامه برای پوشش اخبار مثبت درباره خود وخانواده‌اش است و دیگر اتهامات او که در رسانه‌ها بازتاب گسترده‌ای داشته مربوط به فساد مالی و ارتشا از سوی وی که هنوز به صورت کامل به آن رسیدگی نشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۲۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار ابوالغیط به نتانیاهو درباره اشغال محور صلاح‌الدین

دبیرکل اتحادیه عرب با اشاره به وخامت اوضاع انسانی غزه، به نتانیاهو درباره هرگونه تحرک برای اشغال محور صلاح الدین هشدار داده و تاکید کرد این امر روند سازش اسرائیل و مصر را تحت تاثیر قرار خواهد داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در پی ادامه تهدیدات مقامات صهیونیست برای حمله به رفح که واکنش ‌زیادی را در سطح منطقه داشته و به ویژه نگرانی مصر را برانگیخته است، «احمد ابوالغیط» دبیرکل اتحادیه عرب در سخنانی به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر در این زمینه هشدار داده و خطاب به نتانیاهو گفت که «نه مصر را آزمایش کن و نه سختی سنگ گرانیت اسوان را». (اشاره به منطقه اسوان در جنوب مصر)

این سخنان دبیرکل اتحادیه عرب بعد از آن بیان شد که رژیم اشغالگر از قصد خود برای انجام عملیات نظامی جدید در رفح صحبت می‌کند که منجر به اشغال محور صلاح الدین (فیلادلفیا)  خواهد شد.

احمد ابوالغیط تصریح کرد که اقدام اسرائیل برای اشغال این محور به هیچ وجه در خدمت روند سازش بین مصر و اسرائیل نخواهد بود و آینده صلح و ثبات در خاورمیانه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

دبیرکل اتحادیه عرب گفت که آینده صلح در منطقه فراتر از منافع بنیامین نتانیاهو است که می‌خواهد از افتادن خود به زندان جلوگیری کرده و همچنان در قدرت بماند.

وی در ادامه با اشاره به وخامت اوضاع انسانی غزه اظهار داشت که تلاش‌های عربی در رابطه با مسئله فلسطین همچنان ادامه دارد و این در حالی است که مردم غزه منبعی برای غذای روزانه خود پیدا نمی‌کنند.

هشدار هنیه به صهیونیست‌ها درباره رفح: آماده دفاع هستیمارتش رژیم صهیونیستی: برای یورش گسترده به رفح آماده می‌شویم

دبیرکل اتحادیه عرب همچنین در واکنش به هدف قرار دادن آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) توسط رژیم صهیونیستی و حامیان آن اعلام کرد که هدف از این اقدامات علیه آنروا حذف مسئله آوارگان فلسطینی است.

رسانه‌های عبری گزارش دادند که مقامات مصری نسبت به عملیات نظامی اسرائیل در رفح، جنوبی‌ترین شهر نوار غزه ابراز نگرانی کرده‌اند و قاهره به دنبال راه‌های دیپلماتیک برای جلوگیری از این حمله است. مصر همچنین در حال آماده شدن برای تعیین خطوط قرمز جهت محافظت از شهروندان خود است.

این درحالی است که رژیم صهیونیستی در ماه‌های میانی جنگ غزه به مصر اعلام کرده بود که قصد اشغال محور صلاح الدین میان مرز غزه و مصر را دارد و از سربازان مصری خواست که مرز را خالی کنند.

محور صلاح الدین در طول مرز میان نوار غزه و مصر واقع است‌. طول آن 14 کیلومتر است و از دریای مدیترانه در شمال تا گذرگاه کرم ابوسالم در جنوب امتداد دارد.

به موجب یکی از بندهای پیمان کمپ دیوید (توافق عادی سازی مصر و رژیم صهیونیستی) که در سال 1979 میان مصر و رژیم اشغالگر امضا شد، محور صلاح الدین یک منطقه حائل در طول مرز به شمار می آید. تا قبل از عقب نشینی رژیم اشغالگر از باریکه غزه در سال 2005، این محور تحت کنترل این رژیم بود‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: بدترین نخست‌وزیر، برو!
  • هشدار ابوالغیط به نتانیاهو درباره اشغال محور صلاح‌الدین
  • نویسنده صهیونیست: نابودی اسرائیل به دست نتانیاهوست
  • صهیونیست‌ها ادعای نتانیاهو در مورد پیروزی را باور ندارند
  • ممانعت نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ برای بررسی اهداف جنگ
  • لفاظی مجدد نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین
  • نتانیاهو: تحریم ارتش اسرائیل تصمیمی پوچ است
  • لفاظی جدید نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین
  • نتانیاهو: به‌زودی فشارها را برای آزادی گروگان‌هایمان افزایش می‌دهیم
  • نتانیاهو؛ منفور دوست و دشمن