Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@21:19:57 GMT

ایجاد حلقه اتحاد در میان مستندسازان جبهه مقاومت

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۲۲۴۸

ایجاد حلقه اتحاد در میان مستندسازان جبهه مقاومت

جلسه همفکری جریان مستندسازی جبهه مقاومت در کافه نخلستان اوج با حضور مستندسازان و مسئولان حوزه های مختلف مستند برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلسه همفکری مستندسازان جبهه مقاومت که در سال های اخیر در بحران های کشورهای منطقه حاضر و فعال بوده‌اند، در کافه نخلستان سازمان هنری رسانه ای اوج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، مستندسازان از تجربه ها، خاطرات و مشکلات مستندسازی بحران در کشورهای منطقه از جمله سوریه، عراق، افغانستان، پاکستان، لبنان و ... گفتند.

در ادامه این جلسه فیلمسازان و مسئولان حوزه مستندسازی به تبیین برنامه های این جریان برای ادامه مسیر مستندسازی در منطقه و جبهه مقاومت پرداختند.

این جلسه اولین جلسه هم اندیشی در حوزه مستندسازان جبهه مقاومت بود و قرار بر این شد که سلسله جلساتی در این حوزه برای تدوین راهبردهایی در این باره با حضور طیف گسترده تری از فیلمسازان و مستندسازان جبهه مقاومت برگزار شود.

احسان محمد حسنی مدیر مسئول سازمان اوج، نادر طالب زاده مستندساز و پژوهشگر، سیدسلیم غفوری مدیر شبکه افق، محسن یزدی قائم مقام شبکه سه، محمدرضا عباسیان از مستندسازان با سابقه، یاسر فریادرس مدیر مرکز مستند سوره، محسن اسلام زاده، سیاوش سرمدی، وحید اصانلو، احمد شفیعی، وحید فرجی، ساسان فلاح فر، هادی نعمت الهی، هاشم موسوی، محسن اردستانی، فرج صالحی، ماهان خمامی پور، محمد مهدی خالقی، مهدی مطهر، میثم صبوحی، محمدجواد رحیمی، مصطفی فتاحی، مهیار زاهد، ناصر نادری، حمید عبدالله زاده، مهدی شاهمحمدی، احمد عبدالرحیمی، یحیی رضایی، امین قدمی و محمد ساسان از حاضران این هم اندیشی بودند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۲۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال در گروی نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان

محسن مولوی در نشست با مدیرکل صدا و سیمای استان به فعالیت ۲۲۲ تشکل کارگری و ۱۰۵ هزار کارگر بیمه شده وابسته به این تشکل‌ها در استان اشاره کرد و اظهار داشت: پارسال بیش از هفت هزار و ۸۰۰ مورد بازرسی در استان برای صیانت از نیروی کار، حفظ و تأمین ایمنی و سلامت کارگران انجام شده است.

وی مهمترین برنامه امسال در حوزه اشتغال چهارمحال و بختیاری را ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۲ هزار نفر متناسب با ظرفیت‌های بومی، منابع و ظرفیت‌ها در استان اعلام کرد.

مولوی با اشاره به اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی فجرانه، افزود: با اطلاع رسانی مداوم و به موقع صدا و سیما، مردم از جزئیات این طرح آگاه شدند و با مشارکت و رضایت بالایی از آن استقبال کردند.

بیشتر بخوانید

امسال ۲۰ هزار و ۱۹ فرصت شغلی ایجاد شد

سید محسن حسینی مدیرکل صدا و سیمای استان در این نشست که با حضور نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایان برگزار شد با تبریک هفته کار و کارگر و قدردانی از زحمات قشر کارگر، گفت: نظام کارگری استان در سطح بالایی است و دانش و توانمندی کارگران بومی چهارمحال و بختیاری ارزشمند و قابل انتقال به نسل آینده است.

وی افزود: صدا و سیما علاوه بر انعکاس و انتقال درخواست‌ها و دغدغه ها، به دنبال یافتن راهکار و ایجاد نشاط و امید در جامعه است.

حسینی اضافه کرد: تمامی مطالبات و محصولات برای دیده شدن باید به طور مداوم تولید و منتشر شوند و بهترین مرجع برای تولید محتوای اثرگذار، نهاد‌ها و تشکل‌ها هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان
  • عکسی عجیب از محسن رضایی در جمع اعضای شریان /راه او از قالیباف و حدادعادل جدا شد؟
  • «فراجا» در موضوع حجاب میان اهمال و قانون‌گریزی تفاوت قایل است
  • کنفرانس ویدویی میان تولیدکنندگان ازبکستان و اصفهان برگزار می‌شود
  • هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • تحقق شعار سال در گروی نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • راه‌های ایجاد شبکه بین‌المللی تحقیقات در حوزه انرژی بررسی شد
  • ایجاد شبکه بین‌المللی تحقیقات در حوزه انرژی بررسی شد
  • دستیار درستکار به کادرفنی تیم ملی برگشت