Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آئودی پیشرفته، عنوان یک اتومبیل برقی بسیار کارآمد است که تا اواخر سال ۲۰۲۴ به جاده‌ها خواهد رسید؛ این خودرو در واقع ادامه پروژه Aicon است که در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۷ نمایش داده شده بود.

قرار است پرچمدار جدید برقی آئودی رقیب جدی برای مرسدس بنز EQS و جگوار XJ باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خودرو دارای جدیدترین درایو برقی، باتری و فناوری رانندگی مستقل است. این دستگاه همچنین از عملکرد اینترنت 5G نیز پشتیبانی می‌کند که از آن‌ها می‌توان به واقعیت افزوده و استفاده گسترده از قابلیت Car-to-X اشاره کرد.

این مدل جدید دارای کد داخلی E6 است و در مراحل اولیه توسعه قرار دارد؛ ادعا می‌شود که این خودروی جدید ابعاد خارجی A7 فعلی را نشان می‌دهد، اما فضای داخلی A8 خواهد داشت.

این خودرو پس از عرضه، مانند ویترین فنی برای بیش از ۷۵ اتومبیل برقی و ۶۰ هیبریدی پلاگین که قبلاً توسط برند‌های گروه فولکس واگن مانند آئودی، بنتلی، لامبورگینی، پورشه، صندلی، اسکودا و فولکس واگن برنامه ریزی شده بودند محسوب می‌شود و می‌توان آن را به عنوان بخشی از استراتژی برنامه‌ریزی شده ۶۰ میلیارد یورویی تا سال ۲۰۲۹ دانست.

همکاری آئودی و کارگروه Artemis  برای ساخت خودروی لوکس برقی

کارگروه Artemis در برنامه‌های مارکوس دوزمان (Markus Duesmann)، رئیس جدید آئودی، نقش اساسی دارد تا مطمئن شود این سازنده اعتبار خود را برای رهبری فنی بازپس می‌گیرد. کارگروه مذکور با بخش توسعه منظم آئودی و همچنین مهندسین و کارشناسان نرم افزار از گروه وسیع همکاری خواهد کرد تا "سریع و غیر بوروکراتیک فناوری‌هایی را برای رانندگی برقی و خودکار ایجاد کند".

مشارکت کنندگان اصلی Artemis مرکز اصلی InCampus آئودی و عملیات جدید "software.org" گروه فولکس واگن خواهند بود. آئودی همچنین قصد دارد از طریق Artemis بیشتر با پورشه همکاری کند که مهم‌ترین همکاری آن‌ها در زمینه توسعه پلتفرم است. آن‌ها قبلاً روی پلتفرم J1 با یکدیگر همکاری داشتند، که پایه‌های Taycan و E-tron GT آینده است.

بیشتر بخوانید

معرفی کامل خودروی آئودی A8 ؛ اژدهای سیاه یا تنها یک مار افعی؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت آئودی خودروهای لوکس برقی خودروهای لوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۲۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، شادی مالکی، با اشاره به تعویض تاکسی‌های فرسوده با تاکسی‌های برقی، گفت: با توجه به سیاست‌های دولت و شهرداری تهران جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران با تاکسی برقی، همه مالکان تاکسی‌های فرسوده فعال در ذیل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران می‌توانند، نسبت به ثبت نام تاکسی‌های فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی‌های برقی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: زمان پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی اعلام شد

وی افزود: در مرحله نخست ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی برقی جک (مدل JAC E۵۰A) به متقاضیان واگذار خواهد شد و پس از تکمیل ظرفیت، بلافاصله نام نویسی از متقاضیان برای ۱۰۰۰ دستگاه خودروی برقی دیگر آغاز می‌شود.

به گفته مالکی، در این طرح تسهیلات ۳ میلیارد ریالی از سوی شهرداری تهران و همچنین تسهیلات ۶ میلیارد ریالی با کارمزد پایین از سوی خودروساز به رانندگان متقاضی اعطا می‌شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: شرایط واگذاری خودروهای برقی سایر خودروسازان هم در روزهای آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش تسنیم، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان به نشانی taxi.tehran.ir و یا مراجعه حضوری به واحد ثبت نام خودروهای برقی در سازمان تاکسیرانی تهران به نشانی خیابان آزادی ، نرسیده به میدان انقلاب اسلامی ، نبش خیابان بهزاد ضمن آگاهی از شرایط تسهیلات اعطایی، اطلاعات فنی تاکسی های برقی و سازو کار اجرایی نوسازی، نسبت به ثبت نام در طرح نوسازی تاکسی های فرسوده اقدام کنند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1228304 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی های اتومبیل دبی بعد از فروکش کردن سیل بی سابقه (عکس)
  • آغاز ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی‎ های خودرو دُبی بعد از سیل | بنز و لامبورگینی به چه روزی افتاده اند! |‌ تصاویر
  • (تصاویر) کاروان خودروهای برقی بدون پلاک در تهران
  • خودروهای برقی چینی ارزان شد
  • EV2؛ خودروی مقرون‌به‌صرفه‌ کیا آماده رقابت با تسلا می‌شود
  • موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟
  • (تصاویر) خودرویی که شیشه جلو و سقف ندارد
  •  قدم جدید مدیران خودرو برای رهبری بازار خودروهای برقی در ایران