Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبرز محمود زاده -مسئول برگزاری بازی های دسته اول گفت: امشب همه بازی های دسته اول بر اساس برنامه از پیش تعیین شده برگزار خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فریبرز محمودزاده با اشاره به شایعاتی که در خصوص لغو بازی آلومینیوم اراک – قشقایی شیراز به وجود آمده است گفت این خبر شایعه است و اعضای تیم آلومینیوم اراک در بازی با قشقایی حاضر خواهند شد چرا که تست کرونای اعضای این تیم منفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی هفته گذشته تیم علم و ادب که با ۷ گل از آلومینیوم اراک شکست خورده بود مدعی شده بود در ترکیب به ۷ بازیکن کرونایی داده است و همین دغدغه های فکری را برای تیم اراکی ایجاد کرده بود. اما خوشبختانه شاگردان رسول خطیبی بعد از پشت سر گذاشتن تست کرونا متوجه شدند که به این ویروس مبتلا نشده اند.

فریبرز محمودزاده مسئول برگزاری بازی های تیم های فوتبال دسته اول ابراز امیدواری کرد بازی های دسته اول روند منظم خود را بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی باشگاه ها دنبال کند تا در نهایت بر اساس عدالت چهره دو تیم صعود کننده مشخص شود. هم چنین سه تیم انتهای جدول باید به دسته دوم سقوط کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سازمان لیگ برتر فریبرز محمودزاده دسته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۲۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی تیم فوتبال پاس همدان در نخستین بازی سال جدید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان ؛ تیم فوتبال پاس همدان برای حفظ آمادگی و قرار گرفتن در شرایط بازی از ساعت ۱۴ امروز پنج‌شنبه در یک رقابت تدارکاتی در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک مقابل پاس همدان قرار گرفتند.

آلومینیوم اراک در این مسابقه دوستانه موفق شد با گل‌های علی وطن‌دوست، مهدی لیموچی و رضا جبیره به پیروزی سه بر صفر مقابل پاس همدان دست پیدا کند.

 

دیگر خبرها

  • ناکامی تیم فوتبال پاس همدان در نخستین بازی سال جدید
  • آلومینیوم اراک سال جدید را با پیروزی آغاز کرد
  • پیروزی شاگردان حسینی در اولین بازی سال
  • گوهری با 1+6 وارد سال جدید شد (عکس)
  • لبخند جامانده تیم ملی پس از اردو (عکس)
  • پیروزی تیم‌های گیلانی در لیگ دسته یک فوتبال
  • ریکاردو در واکنش به احتمال اخراجش از ردبول: وحشت‌زده نیستم
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛ تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم و پرسپولیس
  • آلومینیوم هفتم اردیبهشت میزبان پرسپولیس تهران
  • توپ از دست مسعود نمی‌افتد!