Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمیان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۷۲ مورد از ابتلا به کرونا در استان ایلام ثبت شده است، گفت: رعایت نکات بهداشتی، استفاده از ماسک و خودداری از حضور در اجتماعات مهم ترین راه های جلوگیری از ابتلا به کرونا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام ظهر امروز(۱۶ تیر) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد:  شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد ۳۵۸۴ نفر   طی ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

« محمد کریمیان» با بیان اینکه  طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۷۲ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است، افزود: متاسفانه در همین مدت، ۵ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان ثبت شده است که مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۱۱۰ نفر  افزایش یافته است.

 

وی با بیان اینکه از ۵ مورد فوتی امروز، ۲ مورد مربوط به ایلام،۱ مورد چرداول، ۱ مورد دره شهر و ۱ مورد آبدانان است، تصریح کرد: استفاده اصولی از ماسک و پرهیز از حضور در تجمعات مهم ترین توصیه های بهداشتی برای در امان ماندن از خطر ابتلاء به کرونا است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام خاطرنشان کرد: گروه های آسیب پذیر از جمله مادران باردار، سالمندان، افراد دیابتی، افراد دارای پرفشاری خون، بیماران سرطانی، قلبی عروقی، ریوی، و ... بسیار بیشتر از سایر گروه ها در معرض خطر هستند.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا ابتلا استان ایلام کرونا در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۲۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلفات جاده‌ای در استان بوشهر ۶۴ درصد کاهش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به شروع طرح نوروزی راهداری از ۲۴ اسفند سال گذشته افزود: از آن آغاز این طرح تا روز گذشته (۶ فروردین ۱۴۰۳) تعداد تلفات ناشی از تصادفات در جاده‌های استان بوشهر پنج نفر بوده که نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته که این تعداد ۱۴ نفر بوده، فوتی حوادث رانندگی برون شهری ۶۴ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر ادامه داد: همچنین طی این مدت، در اثر تصادفات ۱۵۶ نفر از هموطنان در جاده‌های استان مصدوم شده‌اند.

وی اظهار داشت: در مجموع ۱۸۱ فقره تصادفات در طرح نوروزی ۱۴۰۳ رخ داده که در مقایسه با همین بازه زمانی در سال قبل ۵۹ درصد کاهش نشان می‌دهد.

خواب آلودگی و خستگی، مهمترین عوامل تصادفات نوروزی

دبیر کمیسیون ایمنی راه‌های استان بوشهر تصریح کرد: خستگی و خواب آلودگی، سرعت زیاد و عدم توجه به جلو مهمترین عامل تصادفات نوروزی در جاده‌های استان بوده‌اند.

ربع ساعت استراحت بعد از ۲ ساعت رانندگی را جدی بگیرید

وی با اشاره به اینکه بیش از ۶۰ درصد از تصادفات منجر به واژگونی و خروج از جاده شده، به مسافرین نوروزی توصیه کرد: اگر به ازای هر ۲ ساعت رانندگی، ۱۵ دقیقه در پارکینگ‌های امن جاده‌ای یا مجتمع‌های خدماتی-رفاهی استراحت شود در کنار رانندگی با سرعت مطمئنه و عدم استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی، نقش بسزایی در پیشگیری از تصادفات جاده‌ای دارد.

اخترشناس با بیان اینکه کاهش تصادفات جاده‌ای همیشه در اولویت راهداری، پلیس و سایر دستگاه‌های متولی است، یادآور شد: امیدواریم با رعایت قوانین رانندگی و مسئولیت پذیری بیشتر، شاهد سفر بی خطر و استمرار آمار کاهشی سوانح جاده‌ای باشیم.

کد خبر 6062932

دیگر خبرها

  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • مصرف ۶۰۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در سال گذشته
  • انجام بیش از ۶ هزار بازرسی واحدهای تولیدی در سال گذشته
  • کیفیت هوای کلانشهر مشهد در شرایط «سالم»
  • کیفیت هوای کلانشهر مشهد از «پاک» به «سالم» تغییر کرد
  • ۹۲ درصد از حجم سدهای یک استان پر شد !
  • تلفات جاده‌ای در استان بوشهر ۶۴ درصد کاهش یافت
  • سیل در یزد جان ۲ نفر را گرفت
  • صدور و تمدید ۵۰ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در سال گذشته
  • برقراری ۴۹۷۱ تماس با اورژانس ایلام در طرح نوروزی