Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غفور قاسم پور ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق تصمیم ستاد استانی و با توجه به قرار گرفتن شهرستان کرج در شرایط هشدار، فعالیت صنوف پرخطر شهرستان کرج به مدت یک هفته تعطیل است.

وی اضافه کرد: فعالیت مراکز پرخطر در شهرستان کرج شامل دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان سراها، آموزشگاه‌ها، کتابخانه ها، مهدکودک‌ها، استخرهای سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه‌ها، باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، مساجد، مصلی‌ها، باشگاه‌های ورزشی پر برخورد مانند کشتی، کاراته، جودو، مدارس شبانه روزی، قهوه خانه‌ها، چایخانه‌ها با عرضه مواد دخانی، باغ وحش‌ها و شهربازی‌ها، مراکز تفریحی و آبی، باشگاه‌های ورزشی سالنی به مدت یک هفته تعطیل است و برگزاری هر گونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش نیز تا اطلاع بعدی متوقف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار کرج افزود: ممنوعیت برگزاری مراسم عزا و عروسی، اجباری شدن استفاده از ماسک در ادارات، مترو، ناوگان حمل و نقل عمومی و سایر اماکن سرپوشیده از دیگر محدودیت‌های کرونایی در شهرستان کرج است که پیش تر اطلاع رسانی شده است.

قاسم پور گفت: اجرای قوانین و پروتکل‌ها برای همه یکسان است، لذا طبق تصمیم ستاد ملی و استانی، صنوفی مرتبط با مواد غذایی در صورتی که تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند فعلاً مشمول اعمال محدودیت نخواهند شد.

وی همچنین گفت: در حال حاضر بیشترین تشدید محدودیت‌ها مربوط به صنوف پرخطر، ناوگان حمل و نقل عمومی و مراکز تجمع و سرپوشیده است.

فرماندار کرج گفت: جزئیات محدودیت‌های جدید کرونایی در شهرستان کرج به فراخور پایش وضعیت و شرایط شیوع و انتقال بیماری کرونا، اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 4967550

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان کرج ویروس کرونا تعطیلی کسب و کارها فرمانداری کرج ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان بیرجند شهرکرد ایلام خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا دهه کرامت استانداری سمنان مجلس شورای اسلامی شهرستان کرج محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۲۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،آموزش و پرورش فهرج طی اطلاعیه ای اعلام کرد: بنا به اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان با توجه به تدام بارش و آب گرفتگی معابر و به جهت حفظ سلامتی دانش آموزان مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان فهرج امروز ۲۹ فروردین ماه نیز تعطیل می باشد.

همچنین مدارس شهرستان نرماشیر نیز امروزتعطیل شد.

روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان بم هم اعلام کرد تمام مدارس شهرستان بم امروزتعطیل می باشد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رابر، با توجه به هشدار وضعیت قرمز سازمان هواشناسی و با توجه به تداوم بارش باران و احتمال جاری شدن سیل با اعلام ستاد بحران شهرستان رابر برای حفظ سلامت دانش آموزان و همه همکاران، تمامی مدارس و مراکز پیش‌دبستانی شهرستان رابر در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه تعطیل اعلام می گردد.

باران مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهرستان بافت را هم تعطیل کرد.

آموزش به صورت غیر حضوری ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فومن
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • مدارس این شهرها فردا تعطیل شد
  • بارندگی مدارس زاهدان را تعطیل کرد
  • اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • ایمن سازی ۷ سرا و مجتمع تجاری پرخطر در بازار تهران
  • آبگرفتگی تاکنون در فارس گزارش نشده است