Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@04:34:09 GMT

معاون پژوهش و آموزش جشنواره تئاتر دانشگاه منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۲۷۸۰

معاون پژوهش و آموزش جشنواره تئاتر دانشگاه منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، مجتبی جدی دبیر بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی با صدور حکمی مژگان خالقی را به عنوان معاون پژوهش و آموزش این دوره منصوب کرد.

در متن حکم جدی به خالقی آمده است:

«نظر به شایستگی، تعهد و تجربه‌های ارزشمند جنابعالی در عرصه تئاتر دانشگاهی، به موجب این حکم به عنوان معاون پژوهش و آموزش بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود با شناسایی ظرفیت‌ها و فرصت ها، زمینه اعتلا و ارتقا این بخش در جشنواره تئاتر دانشگاهی فراهم شود.

امید است در سایه ایزد منان و همراهی و همدلی دانشجویان و اساتید و همچنین  انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور و بهره‌مندی از این ظرفیت‌ها، در انجام وظایف محوله موفق باشید.»

مژگان خالقی دانشجوی دکتری مطالعات تئاتر دانشگاه تهران است. از جمله تالیفات وی در عرصه پژوهش می توان به نگارش «از کانتور تا کانتور پژوهشی در روش کارگردانی»، «تاملی بر نقش تماشاگر در اجرای تئاتر»، «فرآیند شکل گیری رابطه تماشاگر با اجرا»، «تئاتر تادئوش کانتور» و ... اشاره کرد.

وی علاوه بر کارهای پژوهشی تالیفی فوق الذکر، بازی در نمایش‌های «یک دقیقه سکوت»، «نوشتن در تاریکی»، «بوف کور»، «ویتسک»، «پلکان» و ... نویسندگی و کارگردانی نمایش هایی چون «امشب اینجا»، «تو مشغول مردنت بودی»، «واگویه‌های گاه و بیگاه مردی که به خاطر نمی آورم»، «کلاغ»، «فریب خورده»، «بی‌خان و مان»، «بیوه سیاه بیوه سفید» و «سگ‌ها و استخوان‌های مادرم» را در کارنامه خود دارد. وی همچنین در عرصه سینما چندین فیلم کوتاه و مستند از جمله مستند «فالش خانوادگی» و «خنده در تاریکی» را ساخته است.

بیست و سومین جشنواره بین المللی تاتر دانشگاهی به دبیری مجتبی جدی از آبان ماه ۹۹ با بخش پژوهش (جایزه فرهاد ناظرزاده کرمانی)، نمایشنامه نویسی(جایزه اکبر رادی)، ترجمه، ماکت صحنه، عکس، پوستر، کارگاه‌ها و درس گفتارها کار خود را آغاز می‌کند.

کد خبر 4967551 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: مجتبی جدی مژگان خالقی حکم انتصاب جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران تئاتر ایران فیلم سینمایی ویروس کرونا موسیقی ایرانی فیلم کوتاه مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برنامه تلویزیونی سیروس گرجستانی شبکه پنج سیما سینمای مستند درگذشت چهره ها حوزه هنری موسیقی پاپ بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۲۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری | نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد
  • گزارش تصویری | نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • رئیس شورای راهبردی بیست‌وچهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر منصوب شد
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه های ایران منصوب شد
  • هفدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی برگزار می‌شود
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • سال جاری ۹۰ رویداد دانشگاهی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود