Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - قیمت نفت خام سنگین ایران در هفته منتهی به 26 ژوئن (2020) نسبت به مدت مشابه پارسال حدود 26 دلار کاهش یافت.
به گزارش شانا به نقل از مدیریت امور اوپک و روابط با مجامع انرژی وزارت نفت، قیمت نفت خام سنگین ایران در هفته منتهی به 26 ژوئن (ششم تیرماه 99) 37 دلار و 50 سنت برای هر بشکه بود که 25 دلار و 98 سنت کمتر از پارسال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در میان نفت خام‌های سبد نفتی اوپک، قیمت نفت‌ خام گیراسول آنگولا با 22 دلار و 81 سنت کمترین کاهش و قیمت نفت خام جنو کنگو با 29 دلار و 16 سنت بیشترین کاهش را نسبت به 26 ژوئن پارسال داشته است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قیمت نفت خام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۲۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی طلا به ۲۳۸۳ دلار و ۱۴ سنت رسید

به گزارش قدس آنلاین، قیمت طلا تغییر چندانی در معاملات روز چهارشنبه نداشته است. تقاضا برای این فلز گرانبها به عنوان یک پشتوانه ایمن در بحبوحه تنش‌های خاورمیانه تاثیر احتمال کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سال جاری میلادی را خنثی کرده است.
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۱ درصد افزایش به ۲۳۸۳ دلار و ۱۴ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک با یک کاهش ۰.۳۱ درصدی به ۲۴۰۰ دلار و ۴۰ سنت رسیده است.
قیمت طلا در روز جمعه با پیش بینی پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی به سفارت این کشور در سوریه تا اوج ۲۴۳۱ دلار و ۲۹ سنت بالا رفته بود.


اطلاعات اقتصادی آمریکا که در روز دوشنبه منتشر شد نشان داد خرده فروشی در این کشور بیش از حد انتظار در ماه مارس افزایش یافته است. سود اوراق قرضه ۱۰ ساله خزانه‌داری آمریکا هم برای دومین روز پیاپی بالا رفته و تمایل برای خرید طلا را به عنوان یک سرمایه غیر سودده پایین آورده است.
تحلیلگران عقیده دارند بازار در حال حاضر در حالت توقف قرار دارد و منتظر تقابل احتمالی رژیم صهیونیستی و ایران است که می‌تواند قیمت طلا را بالا ببرد.
اگر درگیری‌های خاورمیانه آرام شود تمرکز بازار دوباره معطوف فدرال رزرو آمریکا خواهد شد. ظاهراً این بانک نمی‌تواند نرخ بهره را در آینده نزدیک پایین بیاورد که خبر خوبی برای بازار طلا و نقره نخواهد بود.
بانک دویچه پیش بینی می‌کند قیمت طلا تا پایان سال جاری میلادی به ۲۴۰۰ دلار برسد و در دسامبر ۲۰۲۵، ۲۶۰۰ دلار معامله شود.
در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با ۰.۲۵ درصد کاهش به ۲۸ دلار و ۳۱ سنت رسیده و پلاتین با یک کاهش ۰.۴۳ درصدی ۹۵۵ دلار و ۵ سنت معامله می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • ثبات بازار طلا بعد از نوسانات اخیر
  • کاهش قیمت دلار متوقف شد
  • کاهش قیمت دلار متوقف شد؟
  • قیمت طلا چند دلار شد؟
  • قیمت طلا به ۲۳۸۳ دلار رسید
  • قیمت جهانی طلا به ۲۳۸۳ دلار و ۱۴ سنت رسید
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ |برنت ۸۹ دلار و ۶۱ سنت شد
  • ادامه کاهش قیمت دلار در بازار غیررسمی | قیمت هر دلار چند شد؟
  • کاهش قیمت دلار در پی پاسخ تنبیهی ایران به اسرائیل
  • سقوط در رکود؛ روایتی از بازار ارز