Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه با بیان اینکه «امروز وزارت امور خارجه در صحنه خارجی با کشورها و گروه‌هایی مواجه است که از همه توان خود برای فشار بر مردم ایران استفاده می‌کنند»، گفت: همانطور که دیروز هم در جلسه مجلس مشاهده شد، وزارت امور خارجه در مقابل دوستان داخلی هم مجبور است از خود دفاع کند.

به گزارش ایسنا، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ظهر دوشنبه در نشست مدیران ارشد وزارت امور خارجه با معاون اول رئیس جمهوری اظهار کرد: امروز وزارت امور خارجه در صحنه خارجی با کشورها و گروه‌هایی مواجه است که از همه توان خود برای فشار بر مردم ایران استفاده میکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شاید کمتر زمانی برای کشوری این میزان فشار از سوی برخی قدرت‌ها به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی تدارک دیده شده بود؛ این اتفاق به دلیل بالندگی و توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران است که نگرانی ایجاد کرده و موجب صف‌کشی علیه کشور شده است.

وزیر امور خارجه با اشاره به حضور خود در جلسه روز گذشته مجلس شورای اسلامی گفت: همزمان همانطور که دیروز هم دیدید وزارت امور خارجه در مقابل دوستان داخلی هم مجبور است به دفاع از خود بپردازد؛ گرچه ما وظیفه خود را دفاع از کشور می‌دانیم و برای دفاع از وزیر و وزارت خارجه حقوق نمی‌گیریم بلکه همه همکاران من برای دفاع از کشور همه فشارها و توهین‌ها را به جان می‌خرند ولی حاضر نیستند حرف‌هایی که لازم است برای دفاع از خودشان بیان کنند، اما برای منافع ملی بیان آنها مناسب نیست؛ این رسم ما در هفت سال قبل بوده و در یکسال آتی نیز همچنان پابرجا خواهد بود.

لینک کوتاه: asriran.com/0035ZP

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ظریف مجلس شورای اسلامی وزارت امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۲۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی تلفنی وزیر خارجه اردن با امیرعبداللهیان

به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت امور خارجه، ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن که در نیویورک به سر می‌برد، طی تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، اظهار داشت: امروز منطقه بیش از هر زمان دیگری نیازمند آرامش است و رژیم اسرائیل از مسیر جنگ روانی به دنبال منحرف کردن اذهان از موضوع اصلی غزه است.

وی تاکید کرد: اردن مصمم است که در تحولات غزه، آسمان این کشور مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نگیرد.

دیگر خبرها

  • گفتگوی تلفنی وزیر خارجه اردن با امیرعبداللهیان
  • امیرعبداللهیان: اقدام نظامی ایران علیه اسرائیل در چارچوب دفاع مشروع بود
  • امیرعبداللهیان: اقدام نظامی ایران علیه اسرائیل در چارچوب دفاع مشروع بود +فیلم
  • واکنش ایران به وتوی قطعنامه فلسطین از سوی آمریکا
  • کنعانی: آمریکا بازیگر بی‌طرف و کنشگر مسئولی در جامعه جهانی نیست
  • آماده شدن هکرهای چینی برای حمله به زیرساخت‌های آمریکا
  • دستیار پوتین خطاب به اسرائیل: خویشتنداری کنید
  • روسیه خواستار حداکثر خویشتن‌داری در خاورمیانه شد
  • عکس/ دیدار جمعی از دیپلماتهای وزارت امور خارجه با دکتر ولایتی
  • دیدار جمعی از دیپلماتهای وزارت امور خارجه با دکتر ولایتی