Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@18:05:55 GMT

فشار آمریکا به دلیل توانمندی ایران است

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۲۸۸۷

فشار آمریکا به دلیل توانمندی ایران است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه بعدازظهر امروز (دوشنبه) در نشستی با حضور معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه دشمن از همه توان برای فشار بر مردم ایران استفاده می‌کند، گفت: شاید در کمتر زمانی یک کشور این میزان فشار از سوی برخی قدرت‌ها را تحمل کرده باشد.

وی ادامه داد: این حجم از فشار آمریکا به ایران به علت بالندگی و توانمندی‌های جمهوری اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه دارد…

کد خبر 4967554 محسن احدی

منبع: مهر

کلیدواژه: پرونده هسته ای ایران برجام شورای امنیت سازمان ملل مجلس شورای اسلامی ایالات متحده آمریکا برجام حسن روحانی حجت الاسلام حسن روحانی اسحاق جهانگیری سید عباس موسوی وزارت امور خارجه هیئت دولت محمد جواد ظریف محمد باقر قالیباف ایران جمهوری اسلامی ایران خبرگزاری مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۲۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندی‌های زنجان در نمایشگاه ایران اکسپو ارائه می‌شود

ایسنا/زنجان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این استان در حوزه‌های مختلف در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ارائه می‌شود.

حسین محمدی امروز (۲۷ فروردین ماه) اظهار کرد: یکی از رویکردهای مهم دولت، ایجاد ارتباط نزدیک با بخش خصوصی است و نخستین گام در این زمینه، معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی و شناخت متقابل از ظرفیت‌های سایر کشورهاست که زمینه آن در نمایشگاه ایران اکسپو فراهم می‌شود.

وی به برگزاری ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در اردیبهشت امسال اشاره کرد و گفت: استان زنجان با تمام ظرفیت و پتانسیل‌ها در این رویداد مهم حضور خواهد داشت.

محمدی بیان کرد: در این نمایشگاه هیأت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری از حدود ۹۰ کشور جهان حضور خواهند داشت و شرکت‌های بزرگ داخلی نسبت به معرفی و ارائه محصولات و توانمندی‌های خود اقدام می‌کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: در این دوره تمرکز بر شش گروه کالایی از محصولات شرکت‌های داخلی شامل صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات،‌ صنعت، فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی، صنعت ساختمان و خدمات فنی مهندسی و گروه پتروشیمی است و با حضور مدیران استانی، امکان تبادل‌ نظر مذاکره و ارائه فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری با هدف جذب سرمایه‌گذار و ارتباط با فعالان اقتصادی داخلی و خارجی را شاهد خواهیم بود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان، او افزود: این نمایشگاه باعث ایجاد گفتمان بین‌المللی و معرفی توانمندی‌های کشور از زبان تجار بین‌المللی می‌شود و استان زنجان تلاش دارد از این فرصت استفاده مطلوبی را ببرد.
 
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حسین علایی: ۱۲۰ جنگنده پیشرفته برای مقابله با ایران به پرواز درآمدند اما .../در زمان حمله سپاه، فرمانده سنتکام در اتاق عملیات اسرائیل حضور داشت
  • بایدن از پس تبعات تحریم نفت ایران برنمی‌آید
  • تصویب لوایحی در کنگره آمریکا برای فشار بر ایران
  • روایت توانمندی بانوی مددجوی کرمانی با راه‌اندازی کارگاه خیاطی
  • سردار کوثری نماینده مجلس: اسرائیل دست به حمله بزند این بار در جهت نابودی آن‌ها گام برمی‌داریم
  • عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های سپاه پاسداران بود
  • توانمندی‌های زنجان در نمایشگاه ایران اکسپو ارائه می‌شود
  • موشن «قیام موشک‌ها»
  • اسرائیل زیر فشار حمله است
  • ترامپ: اسرائیل زیر فشار حمله است