Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،   فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در دیدار با مدیرکل فنی و  حرفه‌ای استان گفت: با راه اندازی دپارتمان تربیت مربیان باغبانی کشور در قزوین ، همه این افراد توسط سازمان فنی و حرفه‌ای، آموزش و ارتقای دوره‌های مهارتی را طی خواهند کرد.

او افزود: با توجه به اینکه استان قزوین در کشاورزی پیشرو است دوره‌های فنی و حرفه‌ای باید آموزش لازم برای کشاورزان و بهره برداران ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تأکید کرد: آخرین یافته‌های تحقیقاتی بخش کشاورزی از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی و ترویجی به بهره برداران بخش منتقل شود.

خمسه اضافه کرد: سازمان فنی وحرفه‌ای می‌تواند با تربیت مربیان خوب، انتقال دهنده نوآوری و دستاورد‌های جدید بخش کشاورزی باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان نیز ظرفیت بسیار زیادی برای انتقال یافته‌ها و برگزاری دوره‌های فنی حرفه‌ای دارد که با توجه به وجود مربیان و محققان خوب می‌توان از این فرصت برای ارتقا بخش کشاورزی استفاده کرد.

او افزود: ارتباط بخش تحقیقات، ترویج جهاد کشاورزی و آموزش فنی و حرفه‌ای فرصت مناسبی برای ارتقای سطح دانش و مهارت کشاورزان و بهره برداران بخش است.

خمسه خاطرنشان کرد: هدف فنی و حرفه‌ای و جهاد کشاورزی در انعقاد تفاهم نامه، برگزاری دوره‌های ترویجی و آموزشی به‌منظور ارتقای سطح دانش و مهارت مربیان و بهره برداران بخش کشاورزی است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی قزوین فنی و حرفه ای قزوین دوره های آموزشی فنی و حرفه ای جهاد کشاورزی بهره برداران بخش کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۲۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت غلات از مزارع فراشبند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فراشبند گفت: برداشت گندم و جو از مزارع دشت دژگاه بخش دهرم آغاز شده است و تا اوایل خرداد  در بخش مرکزی ادامه دارد.
سید حسن موسوی افزود: در سال زراعی جاری در شهرستان فراشبند ، ۱۰ هزار و ۳۱۰ هکتار گندم دیم، پنج هزار هکتار گندم آبی، ۱۵۰ هکتار جو آبی و هزار هکتار جو دیم کشت شده است.
به گفته وی، پیش‌بینی می‌شود ۲۰ هزار تن گندم و ۴۰۰ تن جو از مزارع این شهرستان برداشت شود.
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فراشبند گفت: در حال حاضر با توجه به اقدامات و پیگیری‌های انجام شده سه مرکز خرید فعال در این شهرستان آماده خرید گندم از کشاورزان منطقه است.

دیگر خبرها

  • ۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد
  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد
  • بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در تربت جام راه‌اندازی شد
  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان
  • آغاز برداشت غلات از مزارع فراشبند
  • فعالیت ۴۰دستگاه انواع پهپاد در عرصه‌های کشاورزی استان قزوین
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد