Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - سامانه‌های بانک سپه روز پنج‌شنبه ۱۹ تیرماه به صورت یکباره یا BigBang به روی سامانه بانکداری متمرکز امید مهاجرت می‌کنند در این فاز از پروژه دو بخش منابع و کارت به صورت کامل روی سامانه جدید منتقل خواهند شد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، اجرای پروژه مهاجرت کربنکینگ سپه از فروردین ماه ۹۸ با امضای قرارداد میان بانک سپه و داتین آغاز شد حال پس از گذشت دوره زمانی بیش از یک سال فاز اول مهاجرت کربنکینگ اواخر این هفته اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بانک سپه جزو بانک‌های بزرگ کشور است که با وجود حجم تراکنش بالایی که دارد اما تا کنون موفق به پیاده‌سازی کربنکینگ در زیرمجموعه خود نشده بود. طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته فاز دوم مهاجرت کربنکینگ نیز اواخر شهریور ماه صورت می‌گیرد. فاز دوم مهاجرت به مهاجرت بخش تسهیلات و ارز این بانک روی سامانه متمرکز امید اختصاص خواهد داشت. در این صورت پروژه پیاده‌سازی و مهاجرت به کربنکینگ امید به پایان می‌رسد.

بانک سپه اعلام کرده است که خدمات الکترونیکی این بانک از ساعت ۱۲ روز پنج‌شنبه به مدت ۲۴ ساعت قطع خواهد بود این بانک در اطلاعیه‌ای که منتشر کرده پیش‌بینی کرده است که ممکن است کاربران در طول یک هفته با اختلال‌هایی مواجه شوند؛ این اختلال‌ها به دلیل مهاجرت سامانه‌های بانک سپه به سامانه کربنکینگ این بانک خواهد بود.

هم‌اکنون داتین به عنوان پیمانکار این طرح در حال انتقال دستگاه‌های خودپرداز این بانک به سوئیچ این شرکت است هومن مسگری؛ مدیر طرح استقرار و توسعه بانکداری متمرکز بانک سپه در داتین در توییتی ۱۴ تیرماه خود خبر از اتصال ۲ هزار و ۳۰۰ دستگاه خودپرداز این بانک به سوئیچ داتین داده‌است. او اعلام کرده است که تا پایان تیرماه کل ۴ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودپرداز این بانک به سامانه بانکداری متمرکز امید متصل خواهند شد.

هومن مسگری؛ مدیر طرح استقرار و توسعه بانکداری متمرکز بانک سپه در داتین برنامه این شرکت برای انتقال عابربانک‌های سپه به سامانه امید را اعلام کرد.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی داتین روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ دستگاه خودپرداز بانک سپه به سوئیچ داتین متصل می‌شوند. این مهاجرت پس از موفقیت آمیز بودن مانورسوم تست آمادگی کربنکینگ بانک سپه صورت می‌گیرد. سومین مانور تست آمادگی کربنکینگ بانک سپه ۲۶ خرداد ماه سال جاری با موفقیت انجام شد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان تیرماه، به صورت عملیاتی زیر بار برود.

مدیرعامل شرکت رایانه خدمات امید پیش از این در پاسخ به این سوال پیوست که ‌با استقرار و مهاجرت به سامانه امید پیش‌بینی می‌کندی در هفته اول با چه میزان کاهش تراکنش یا اختلال در انجام تراکنش مواجه شوید گفت: «پیش از پیاده سازی این سامانه، با ارائه آموزش‌های لازم به کارمندان شعب، زمینه همراهی حداکثری کاربران با سامانه فراهم شده است. با توجه به نتایج تست‌ها و مانورهای انجام شده پیش‌بینی می‌کنیم در هفته نخست اجرا، با مشکلات جزئی مواجه شویم که راهکارهای لازم برای آن از پیش اندیشیده شده است و بنابراین در روز بهره برداری با ضریب اطمینان بیش از۹۰ درصدی، این پروژه بهره‌برداری خواهد رسید.»

 

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بانکداری متمرکز پیش بینی بانک سپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۲۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نام نویسی ناشران دیجیتال برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛  ناشران می‌توانند تا پنجم اردیبهشت با مراجعه به سامانه ketab.ir نام نویسی کنند. شیوه حضور ناشران دیجیتال در نمایشگاه فقط به صورت فیزیکی است و ناشرانی که دارای مجوز از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی باشند، امکان نام نویسی در این نمایشگاه را دارند.
کتاب‌های منتشر شده ناشران دیجیتال از سال ۱۳۹۹ به بعد در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قابل عرضه است و قبل از آن باید به ثبت آثار خود در سامانه اقدام کنند.
سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • هفته‌ای طوفانی و بارانی در انتظار یزدی‌ ها
  • هفته‌ای طوفانی و بارانی در انتظار یزدی‌ها
  • آغاز نام نویسی ناشران دیجیتال برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • توزیع ۲۰۰ تن آرد تشویقی بین ۴۹۵ واحد خبازی
  • زلزله چند ریشتری در پرسپولیس؛ خداحافظ آقای درویش
  • (ویدیو) رفع اختلال در سامانه نسخه الکترونیک تا پایان هفته
  • ۵ باور غلط درباره رتبه اعتباری بانکی/امکان اصلاح رتبه هست؟
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه درباره خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس