Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: هدف آمریکا بردن پرونده هسته‌ای ایران به شورای امنیت سازمان ملل متحد است. ناطقان: سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه امروز (دوشنبه) در نشستی با حضور معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه ما در یک معرکه سیاسی و حقوقی بسیار سنگین هستیم، گفت: آمریکایی‌ها سیاست فشار حداکثری را حدود سه سال و نیم است که آغاز کرده اند، یعنی یک سال بعد از اجرایی شدن برجام این فشارها آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: سیاست فشار حداکثری وقتی آغاز شد که آمریکایی‌ها متوجه شدند، ایران آنچه از برجام می‌خواست به دست آورد.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه با اشاره به دستاوردهای برجام، تاکید کرد: این روزها هدف آمریکا بردن پرونده هسته‌ای ایران به شورای امنیت سازمان ملل است.

عراقچی با خطرناک خواندن این بازی آمریکا، اظهار داشت: یکی از روش‌های آمریکایی ها، استفاده از شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی است.
منبع: مهر برچسب ها: عراقچی ، آمریکا ، پرونده ایران ، شورای امنیت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: عراقچی آمریکا پرونده ایران شورای امنیت شورای امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۳۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا و معاون او در مقاله ای که در روزنامه واشنگتن پست منتشر شد، درباره به خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی این کشور هشدار دادند.

در مقاله واشنگتن پست به نقل از این دو مقام ارشد آمریکایی آمده است: نیروهای آمریکایی در خارج از کشور در برابر تهدید پهپادهایی که در ارتفاع پایین پرواز می‌کنند، آسیب‌پذیر هستند. پایگاه‌های نظامی محلی ما نیز تقریباً هیچ حسگر پهپادی ندارند.

این مقامات افزودند: تا کنون چندین پهپاد در حال پرواز بر فراز پایگاه‌های نظامی و تأسیسات هسته‌ای آمریکا شناسایی شده است. ما پهپادهایی را بر فراز پایگاه‌های نیروی هوایی «لانگلی» در ویرجینیا و «وایتمن» در میسوری شناسایی کردیم.

رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا و معاون او اذعان کردند که آژانس های امنیتی و نظامی آمریکا اقدامی برای پذیرش مسؤولیت و متوقف کردن این حملات انجام نداده‌اند.

کد خبر 6086234

دیگر خبرها

  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • عراقچی: میدان، دیپلماسی و رسانه سه ضلعِ مهم در هر واقعه نظامی یا سیاسی هستند
  • نیوزویک: آمریکا رو به افول است
  • عراقچی: پس از اقدام نظامی، زمان ورود به میدان سیاست و دیپلماسی است
  • هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا
  • آیا ایران از اسرائیل خواسته بود که در ازای توقف حمله به غزه، به سرزمین های اشغالی حمله نکند؟
  • عباس عراقچی: هم اکنون، زمان استفاده از موشک‌های دیپلماتیک است/ مذاکرات سیاسی، نقد کننده دست آوردهای میدانی است
  • پیشنهاد بزرگان اهل تشیع به آغاز پروژه‌ای عمرانی در غرب کابل
  • آغاز نشست سخنگوی وزارت خارجه
  • ظریف: ترامپ از من چند بار دعوت به مذاکره کرد، ولی ما اجازه نداشتیم/ آمریکایی‌ها هم در برجام علاقمند به سرمایه‌گذاری در ایران بودند