Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@20:26:37 GMT

آران و بیدگل با کمبود ۲۳۵ معلم روبه‌رو است

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۳۰۵۰

آران و بیدگل با کمبود ۲۳۵ معلم روبه‌رو است

محمد معدندار روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۱۲۰ آموزگار از این تعداد در دوره ابتدایی و ۱۱۵ نفر نیز در دوره متوسطه اول و دوم کمبود داریم که البته با آغاز سال تحصیلی جدید هیچ کلاس درسی بدون معلم نخواهد ماند.

وی بیان کرد: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا با ساماندهی درست معلمان این کمبود نیرو را با نیروهای حق‌التدریس شاغل و بازنشسته، ورودی‌های دانشگاه فرهنگیان و نیروهای خرید خدمت جبران کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل با اشاره به شیوع کرونا و مشکلات آموزشی به وجود آمده در سال تحصیلی گذشته نیز گفت: در حادثه همه گیری ویروس کرونا، جایگاه اجتماعی و علمی معلمان بیشتر نمایان شد و شاهد بودیم که چگونه معلمان با استفاده از شبکه‌های اجتماعی تلاش کردند تا تدریس با وجود تعطیلی مدرسه‌ها متوقف نشود و دانش‌آموزان از تحصیل عقب نمانند.

وی همچنین اظهار داشت: کمبود فضای آموزشی هم با بهره‌برداری از طرح‌های جدید آموزشی در دولت تدبیر و امید تا حدود زیادی جبران شده و قرار است یک طرح آموزشی ورزشی نیز با حضور وزیر آموزش و پرورش به بهره‌برداری برسد.

معدندار اضافه کرد: مجتمع آموزشی ورزشی خالقی با زیر بنای سه هزار و ۲۰۰ مترمربع در ۲ طبقه با ۹ کلاس درس و یک سالن سرپوشیده ورزشی با اعتبار حدود ۱۱۰ میلیارد ریال از محل کمک خیر و اعتبار دولتی ساخته شده است.

وی با قدردانی از خیران اظهار داشت: نیکوکاران شهرستان آران و بیدگل همواره پیشتاز و سرآمد بودند و با اهدای مال خود بزرگ‌ترین خدمت را در راه پیشرفت و توسعه آموزش و پرورش جوانان و نوجوانان این منطقه برداشتند.

شهرستان افزون بر ۱۰۳ هزار نفری آران‌وبیدگل با برخورداری از ۱۲۵ واحد آموزشی و ۲۰ هزار نفر دانش‌آموز، در فاصله نزدیک به ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها مدارس اصفهان آران وبیدگل معلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس اصفهان آران وبیدگل معلم مدارس اصفهان آران وبیدگل معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۳۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

"همه ما مدیون توییم" شعار هفته معلم ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان گفت: برنامه های هفته معلم از ۱۲ اردیبهشت با شعار "همه مدیون توییم" با تجدید میثاق با شهدا و براساس روز شمار در استان اجرا می شود.

موسوی ، برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی با حضور معلمان خلاق ،ایثارگر و فداکار، تهیه مستند و کلیپ از برنامه های خودجوش دانش آموزان برای تکریم منزلت معلمان خود در مدارس و تهیه تیزر از افراد شاخص علمی ،ورزشی،فرهنگی،اجتماعی و نخبه را از جمله برنامه های هفته معلم عنوان کرد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد افزود: نواختن زنگ سپاس معلم، دیدار با خانواده های معلمان شهید، جانباز و ایثارگر، سخنرانی مدیرکل و روسای آموزش وپرورش قبل از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ،برپایی میز خدمت و تجلیل از معلمان بخش دیگری از برنامه های هفته معلم است.

وی از اجرای ۲۸ برنامه زنده تلویزیونی و رادیویی و نشست خبری با اصحاب رسانه خبرداد وگفت:اختصاص یک برنامه تلویزیونی به مدرسه تحولی استان برای اطلاع خانواده ها و الگوگیری مدیران مدارس نیز پیش بینی شده است.

موسوی همچنین، تهیه کلیپ از خاطرات اقشار مختلف مردم از قبیل ،مسئولان، هنرمندان یا سرایداران مدرسه در خصوص مدرسه و معلم در این هفته را،از کارهای جالب توجه عنوان کرد.

موسوی تاکید کرد: فعالیتهای روابط عمومی شهرستانها ومناطق در هفته معلم ارزیابی و روابط عمومی های برتر معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • "همه ما مدیون توییم" شعار هفته معلم ۱۴۰۳
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • دستمزد معلم خصوصی ابتدایی مشهد چقدر است؟
  • ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • برگزاری نخستین تشکل معلم محور در فارس
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • برگزاری دوره آموزشی معلمان جدید تربیت بدنی
  • ارزیابان آزمون استخدامی معلمان از سوگیری شخصی پرهیز کنند
  • تعیین تکلیف معلم بلاگرها برای حفظ حریم خصوصی دانش‌آموزان و معلمان