Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@21:27:48 GMT

مرغ‌های فاقد مجوز به مقصد نرسید

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۳۰۹۹

مرغ‌های فاقد مجوز به مقصد نرسید

 سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: مأموران انتظامی شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک کامیون مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند.

او افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو، هزار و ۶۸۰ قطعه مرغ فاقد مجوز بهداشتی کشف کردند و متهم نیز دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رحیمی تصریح کرد: با توجه به این که بسیاری از بیماری‌های خطرناک قابل سرایت به انسان و در واقع مشترک بین طیور و انسان است، جابجایی و نقل و انتقال این گونه طیور بدون مجوز بهداشتی می‌تواند سلامت شهروندان را به مخاطره اندازد.

بیشتر بخوانید

توقیف ۲۲۰۰ مرغ فاقد مجوز در قاین دستگیری سارق محتویات داخل خودرو با ۶ فقره سرقت در بیرجند

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند از دستگیری سارق محتویات داخل خودرو با ۶ فقره سرقت در شهرستان بیرجند خبر داد.

سرهنگ  فولادی فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان بیرجند بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: مأموران کلانتری ۱۴"امیرآباد"با انجام تحقیقات میدانی و گشت زنی در سطح حوزه، سارق را شناسایی و متهم را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ  فولادی تصریح کرد: متهم ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرمی شد، اما با شواهد موجود و ارائه مستندات به ۶ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند بیان کرد: شهروندان به منظور پیشگیری از سرقت داخل خودرو موارد امنیتی را رعایت و از قرار دادن وجوه نقد و اشیاء قیمتی در داخل وسیله نقلیه خوداری کنند.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرغ فاقد مجوز مجوز بهداشتی سرقت خودرو سارق خودور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۳۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرودرنیشابور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت:در پی وقوع چندین فقره سرقت وسایل از منازل و هم چنین محتویات و قطعات داخل خودرو در سطح شهر نیشابور، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس نیشابور قرار گرفت.

سرهنگ حسین احمدی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۳ قدس با انجام تحقیقات میدانی و پلیسی متهم را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قانونی، وی را دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاهش تعداد زیادی لوازم و وسایل مسروقه به همراه مقادیری انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

او گفت: متهم تاکنون به ۱۰ فقره سرقت وسایل از منازل و لوازم داخل خودرو با کمک و همدستی یک نفر دیگر اعتراف کرده است و تلاش برای دستگیری همدست وی ادامه دارد.

 

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرو در نیشابور
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرودرنیشابور