Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-16@08:35:36 GMT

انتصاب نخستین فرماندار زبرخان

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۳۱۰۶

انتصاب نخستین فرماندار زبرخان

نخستین سرپرست فرماندار شهرستان زبرخان منصوب شد.

به گزارش قدس آنلاین، در مراسمی با حضور ائمه جمعه نیشابور و  زبرخان، معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری خراسان رضوی ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان، سید یحیی سلیمانی به عنوان نخستین سرپرست فرمانداری شهرستان زبرخان معرفی شد. حجت الاسلام یعقوبی امام جمعه نیشابور در این مراسم ضمن تبریک ارتقای شهرستان زبرخان با اشاره به آیات قرآن کریم، سپرده شدن مسئولیت ها به اهلش را یاد آور شد و با بیان این که هدف از ارتقا باید ارتقای فکر واندیشه و فرهنگ مردم باشد گفت: همه باید تلاش کنند ضمن حفظ اتحاد و انسجام؛ عدالت در اتقای شهرستان لحاظ شود و همه این منطقه از این موهبت بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
احسان ارکانی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با بیان اینکه از امروز همه نقاط در حوزه استحفاظی شهرستان زبرخان قرار گرفته اند، گفت : همه باید تلاش کنیم وحدت و انسجام را در این منطقه به عنوان یک الگو به کشور معرفی کنیم و با توجه به وجود قدمگاه امام هشتم علیه السلام، این منطقه به عنوان نگینی در منطقه بدرخشد. هاجر چنارانی دیگر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به وجود منابع غنی زیرزمینی و دیگر موهبت های الهی دراین منطقه خواستار حفظ نام " زبرخان" برای این شهرستان شد. جعفری معاون سیاسی اجتماعی استاندار نیز با اشاره به گام دوم مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی پرهیز از اختلاف و درگیری، پرورش استعداد های خوب حوزه شهرستان را یاد آور و خواستار استقرار ادارات با همراهی مردم و خیران شد. در پایان مراسم از خدمات محمد اسماعیل نصرآبادی، بخشدار زبرخان قدردانی شد. منبع: صداوسیما انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فرمانداری خراسان رضوی شهرستان زبرخان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۳۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه عفاف و حجاب شهرستان میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمدرضا رضایی، معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب در این جلسه گفت:بدنه جامعه قبل از اسلام نیز بدنه دینی بوده و امری فطری است که نمی‌توان آن را از بین برد. کسانیکه فکر می‌کنند به سادگی می‌توانند دین را سر ببرند در جاهلیت به سر می‌برند، جاهل یا درحال تفریط است یا در حال افراط، نباید با طناب پوسیده جاهلین در چاه رفت.

وی گفت:در مسئله حجاب باید همانگونه عمل کنیم که مقام معظم رهبری فرموده اند، جواب اندیشه اندیشه است، نه برخورد چکشی و سلبی. باید کاملا خردمندانه حرکت نموده و به مرور زمان با اقدامات فرهنگی با حفظ حرمت و کرامت انسانی با معضل بی حجابی مقابله کرد، کار باید لذت بخش، عمیق و ماندگار باشد.

فرماندار ویژه میاندوآب افزود:هر کسی که در جلسات کارگروه عفاف و حجاب شرکت می‌کند باید با ارائه برنامه سخن بگوید، نیازمند عمل هستیم نه حرف و سخن، آغاز این راه نیز در مرحله اول با خانواده و در مراحل بعدی با مدرسه و دانشگاه است.

دیگر خبرها

  • افتتاح 3 طرح هادی در شیروان
  • فرماندار مشهد: پیگیر کار مردم در میزهای خدمت باشید
  • کمک ۲ میلیارد ریالی خیران نیک‌اندیش در جشن گلریزان سرباز
  • فرهنگ مدیریت زباله در روستاها نهادینه شود
  • نخستین مستند شهید آوینی پس از ۴۴ سال رونمایی شد
  • احداث زمین چمن مصنوعی در بهاباد
  • کارگروه عفاف و حجاب شهرستان میاندوآب
  • زیرساخت‌های آموزشی زبرخان به موازات جمعیت دانش‌آموزشی، پیشرفتی نداشته است
  • انتصاب مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری تهران
  • بیش از ۱ میلیون مسافر نوروزی به مریوان سفر کردند