Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: کلید خدمت، رضایت و امانت در شهرها و روستاها و ارائه خدمات مطلوب به مردم، در دستان شهرداران و دهیاران است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ آیت الله شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در دیدار با جمعی از شهرداران و دهیاران استان، با بیان اینکه جلسه امروز به واسطه حضور جمعی از شهرداران و دهیاران بسیار عالی و مطلوب است و از این مهم خرسندم، افزود: کلیدخدمت در شهر ها و روستاها به دست شهرداران و دهیاران است و این عزیزان باید دقت داشته باشند که این مهم کلید ریاست نبوده، بلکه کلید خدمت، امانت و رضایت مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این مطلب که شهرداری به واسطه این مهم که به صورت مداوم با مردم سر و کار داشته و باید پاسخگوی درخواست ها و مطالبات مردم باشد کاری سخت و دشوار دارد، گفت: کار سخت نزد خدا مطلوبتر است و شوراهای شهر باید حامی و کمک کننده جدی شهرداران باشند چرا که شوراها برای کمک به شهرداران می توانند خیلی نافع بوده و در راستای ایجاد وحدت و اتحاد در بین خود و شهراداران، تاثیر به سزایی داشته باشند.
وی در ادامه تاکید کرد: تمامی این موارد و مسائل تنها متخص شهر نیست و در روستاها نیز شوراهای اسلامی باید حامی جدی و کمک کننده و یاری دهنده دهیاران باشند.
نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: شهرداران باید در راستای جلب رضایت مردم و شهروندان بکوشند و در صورت تحقق این مهم، خداوند نیز از این عزیزان رضایت خواهد داشت.
وی افزود: شهرداران در تمام امور و احوالات، پذیرای ارباب رجوع و مردم باشند و با روی گشاده درب اتاق خود را به روی شهروندان باز نگاه دارند، چرا که در این صورت قطعا رضایتمندی بیشتر مردم حاصل می شود..
اما‌م‌ جمعه سمنان در این دیدار با بیان اینکه نظافت نشانه ایمان است، اذعان داشت: شهرداران به نظافت شهر اهمیت ویژه ای بدهند چرا که بنیاد اسلام بر پایه نظافت بنا نهاده شده است و باید تلاش کرد تا استان ممتاز سمنان در سطح کشور، همواره ممتاز بماند.
وی شهرداران استان را شهردارانی خدوم عنوان کرد و گفت: تلاشهای خوبی در بحث مبارزه با کرونا در سطح استان صورت گرفته که شهرداری ها و دهیاری ها نقش موثری در این مهم داشتند و انشالله هر چه زودتر سایه شوم بیماری کرونا نیز از سر مردم عزیز کشور و استان ما دور شود و تمامی مناطق استان و کشور، سفید و نورانی شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداران و دهیاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۳۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات شهرداران کلانشهرها پیگیری می‌شود

به گزارش قدس خراسان، علیرضا زاکانی روز پنجشنبه در نشست ادواری شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌های کشور در مشهد اظهار کرد: مطالبات شهرداران از دولت درحال ثبت‌شدن است، اما تا زمانی که محاسبه و توافق انجام نشود، نمی‌توان در مورد آن صحبت کرد.

وی اضافه کرد: تشکیل اتحادیه شهرداران نیز از مطالباتی است که در دستور قرار می‌گیرد.

زاکانی در خصوص برنامه‌های دهه کرامت نیز اظهار کرد: در سال‌های اخیر مدیریت‌های شهری در مسیر همکاری مشترک با آستان قدس رضوی برنامه‌ریزی جدی مشترک را آغاز کردند که بتوانند در دهه کرامت برنامه‌های خاص داشته باشند.

شهردار تهران ادامه داد: با همکاری سازمان تبلیغات و آستان قدس رضوی، برنامه‌ریزی‌های مشخصی را دنبال می‌کنیم تا جشن‌های دهه کرامت امسال باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود.

مدیریت شهری بر اساس نیازهای مردم گام بر می‌دارد

عضو شورای شهر تهران نیز گفت: مدیریت شهری دنبال این است که فرصت‌های موثری را براساس نیازهای مردم ایجاد کند.

پرویز سروری افزود: وجود امام رضا (ع) فرصت مناسبی برای مردم کل ایران است که باید استفاده حداکثری از این بابت در راستای خدمت مناسب به مردم توسط مدیریت شهری داشته باشیم.

وی ادامه داد: یکی از ابتکارات موثر جمهوری اسلامی، تبدیل موضوعات نشاط اسلامی به یک برنامه مفصل است که توانسته تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

سروری افزود: هرچقدر مدیریت شهری در حوزه فرهنگی ورود کند، برای خود ظرفیت‌سازی کرده تا در رفع محرومیت و نشاط مردم گام موثری بردارد.

دیگر خبرها

  • هم‌افزایی شهرداران کلان‌شهرها در توسعه فرهنگ رضوی در ایام دهه کرامت
  • هم‌افزایی شهرداران کلانشهرها در توسعه فرهنگ رضوی در ایام دهه کرامت
  • یک میلیون قطعه زمین به متقاضیان مسکن ملی در روستاها واگذار می‌شود
  • مطالبات شهرداران کلانشهرها پیگیری می‌شود
  • نشست ادواری شهرداران کلان شهرها و مراکز استان ها در مشهد+ عکس
  • کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • نشست ادواری شهرداران کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها در مشهد+ عکس
  • کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • رئیسی: تمام همت دولت تحقق وعده‌ها است
  • استاندار خراسان رضوی: طرح تحول روستایی محور آبادی روستاها است