Web Analytics Made Easy - Statcounter

به رغم جنجال‌ها و فشارهای آمریکا و متحدانش به چین درباره قانون امنیت ملی هنگ‌کنگ، اولین جلسه کمیته ویژه حفاظت از این قانون امروز دوشنبه در هنگ‌کنگ برگزار شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های چینی از برگزاری اولین جلسه در هنگ‌کنگ در خصوص قانون امنیت ملی هنگ‌کنگ با حضور فرماندار این منطقه و مشاور امنیت ملی دولت مرکزی چین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته «گلوبال تایمز»، رسانه‌های محلی در هنگ‌کنگ عکسی از نشست مشترک «کری لام» فرماندار این منطقه خودمختار به همراه «لیوئو هوینینگ» رئیس اداره هنگ‌کنگ در دولت مرکزی چین و مشاور امنیت ملی این دولت منتشر کردند.

بنا بر این گزارش‌ها، این جلسه در چارچوب اولین کمیته ویژه حفاظت از قانون امنیت ملی هنگ‌کنگ در این منطقه خودمختار برگزار شد.

برگزاری این کمیته مشترک در شرایطی انجام شده که فشارها و انتقادهای کشورهای غربی به ویژه آمریکا و متحدانش علیه چین بابت قانون امنیت ملی هنگ‌کنگ ادامه دارد.

آمریکا و متحدانش چین را متهم کرده‌اند که با تصویب این قانون درصد تشدید تسلط خود بر هنگ‌کنگ و نقش آزادی‌های این منطقه است اما پکن ضمن رد این اتهام‌ها و هشدار درباره دخالت‌های خارجی در امور هنگ‌کنگ اعلام کرده که قانون مذکور برای مقابله با تروریسم و تضمین امنیت و ثبات هنگ‌کنگ است.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: هنگ کنگ چین فرماندار هنگ کنگ قانون امنیت ملی هنگ کنگ قانون امنیت ملی هنگ کنگ برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۳۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت تعرفه‌های پرستاری در سال جدید / تصویب تعرفه ترجیحی برای اولین بار

معاون پرستاری وزارت بهداشت با اشاره به وضعیت تعرفه‌های پرستاری در سال ۱۴۰۳، از تصویب تعرفه ترجیحی برای ماندگاری در مناطق کم برخوردار برای اولین بار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وبدا، عباس عبادی با اشاره به دستاوردهای ارزشمند وزارت بهداشت در اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری اظهار کرد: سال جاری برای نخستین بار تعرفه ترجیحی برای مناطق کمتر برخوردار تصویب شد که گامی در جهت دسترسی عادلانه مردم به خدمات پرستاری و انگیزه همکاران جهت ماندگاری در این مناطق است.

وی با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی ضریب ریالی k پایه کارشناسان پروانه‌دار و پرستاری افزود: این افزایش نسبت به سال گذشته از ۲۰ هزار و ۱۰۰ تومان به ۳۰ هزار و ۲۰۰ تومان رسیده است.

معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: ۱۵ درصد به ارزش نسبی خدمات پرستاری(k) نسبت به سال قبل اضافه شده است که این مصوبات منجر به رشد مناسبی در میزان تعرفه پرستاران در سال ۱۴۰۳ خواهد شد.

عبادی با اشاره به مزایای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری تصریح کرد: با اجرای این قانون، استقلال مالی و ارتقای هویت سازمانی گروه پرستاری بهبود یافته است.

وی ادامه داد: این قانون منابع جدید مالی را برای بیمارستان‌ها فراهم کره است، دانشگاه‌های علوم پزشکی موظفند در توزیع این منابع وفق دستورالعمل‌های ابلاغی نقش فعالانه‌ای داشته باشند تا منافع آن به طور عادلانه به تمام پرستاران برسد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم و وزارت بهداشت برای حل مشکلات پرستاری اضافه کرد: این دستاوردها حاصل تلاش‌های یک ساله و اصلاحات انجام شده در قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری است که بدون شک، این اقدامات گامی کوچک در جهت ارتقای جایگاه پرستاران در نظام سلامت کشور و افزایش انگیزه آنها برای ارائه خدمات بهتر به مردم شریف ایران خواهد بود.

کد خبر 745118

دیگر خبرها

  • اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • بیانیه ضدایرانی آمریکا و متحدانش برای تقویت روحیه رژیم صهیونیستی
  • فسخ یکطرفه قراداد تامین آب منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم خلاف قوانین است/چوب لای چرخ صنعت نگذارید
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • تلاش نماینده رژیم صهیونیستی در جلسه شورای امنیت برای فتنه انگیزی بین کشور‌های اسلامی
  • ارتش نقش بسزایی در تأمین امنیت پایدار منطقه دارد
  • اجرای طرح جدید شورای نماز در روستا‌های همدان برای اولین بار در کشور
  • اجرای طرح جدید شورای نماز در روستا‌های استان برای اولین بار در کشور در استان همدان
  • وضعیت تعرفه‌های پرستاری در سال جدید / تصویب تعرفه ترجیحی برای اولین بار