Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رمضان سبک خیز، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بردسیر گفت: برداشت زیره در بخش نگار شهرستان بردسیر از اواخر خرداد ماه آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

او افزود: کاشت زیره سبز در بسیاری از مناطق شهرستان بردسیر از جمله بخش نگار به مساحت ۱۲ هکتار و بازده ۸۰۰ کیلو در هر هکتار چشمگیر بوده و موجب رضایت کشاورزان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبک خیز بیان داشت: این محصول در حال حاضر در بخش نگار به صورت بارانی آبیاری می‌شود که با توجه به نیاز آبی کم و بازده محصول بالا مورد استقبال کشاورزان واقع شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بردسیر تصریح کرد: درچند سال اخیر ترویج کاشت گیاهان دارویی ازجمله زیره و مرزنجوش در شهرستان بردسیر رونق بسیار خوبی به اقتصاد این شهرستان بخشیده است.

زیره سبز گیاهی بوته‌ای و علفی به ارتفاع حداکثر نیم متر است، میوه‌های این گیاه دوکی شکل و به رنگ سبز کم رنگ مایل به خاکستری و سرشار از اسانس هستند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی جهاد کشاورزی شهرستان بردسیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۳۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان برای حمل محصولات حتماً از طریق شرکت‌های مجاز اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ عادل مصدقی گفت: حمل محصولات کشاورزی از طریق شرکت‌های مجاز با گرفتن بارنامه، نرخ کرایه و بیمه محصول را تضمین می‌کند.

وی با بیان اینکه امسال برای جابه‌جایی حدود دو میلیون تُن محصول کشاورزی در استان از ظرفیت حدود ۱۳ هزار دستگاه کامیون بومی استفاده می‌شود، افزود: در صورت نیاز بیشتر از ظرفیت استان‌های دیگر نیز استفاده خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشاورزان برای حمل محصولات حتماً از طریق شرکت‌های مجاز اقدام کنند
  • دانه‌های آجیلی خوی به نام کشاورز و‌به کام واسطه
  • واگذاری ۳۳۵۵ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمان
  • کشت هندوانه ارگانیک دیم در چاله سنبک آران و بیدگل
  • آغاز کشت هندوانه‌ی ارگانیک دیم در چاله سنبک آران و بیدگل
  • کاهش ۲۰ درصدی کشت چغندرقند در نهاوند
  • استقبال زارعان اردبیل از کشت قراردادی
  • خریداری ۱۰۰ تن دانه‌ روغنی از کشاورزان مهرانی
  • خریداری ۱۰۰ تن دانه‌های روغنی از کشاورزان مهرانی
  • آغاز برداشت گندم از سطح بیش از ۱۳۰۰ هکتار مزارع در عنبرآباد