Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-23@08:26:20 GMT

با ماسک به کلانتری‌ها و مراکز پلیسی بروید

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۳۲۳۰

با ماسک به کلانتری‌ها و مراکز پلیسی بروید

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ علیرضا ناصری‌نژاد در گفتگو با ایسنا درباره استفاده از ماسک در کلانتری ها و مراکز پلیس گفت: در راستای مصوبه و تاکید ستاد ملی مقابله با کرونا بر الزامی شدن استفاده از ماسک در اماکن عمومی و سرپوشیده که از ۱۵ تیرماه اجرایی شده است، استفاده از ماسک در کلانتری ها نیز الزامی است و به همین دلیل از شهروندان می خواهیم که برای حضور در مراکز انتظامی و به خصوص کلانتری ها حتما از ماسک استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه تمامی پرسنل پلیس در کلانتری ها نیز از ماسک استفاده می کنند، اظهارکرد: همچنین این مراکز نیز ضدعفونی شده و سلامت تمامی ماموران و پرسنل نیز به طور مرتب رصد می شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کرونا ماسک کلانتری ها کلانتری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۳۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت

فرمانده انتظامی خوی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در یکی از روستا‌های خوی، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور ماموان انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ کیومرث پاکدل افزود: با حضور کارآگاهان و بررسی صحنه قتل، مشخص شد که متاسفانه قاتل پس از به قتل رساندن جوان تقریبا ۲۲ ساله با استفاده از یک قبضه سلاح سرد از محل متواری شده‌است. 

فرمانده انتظامی خوی با بیان اینکه با بررسی‌های پلیسی قاتل در همان لحظات اولیه دستگیر و با بیان ادله به بزه ارتکابی اعتراف و تاکید کرد: مردم عزیز همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند و پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • چاپ یک‌رمان پلیسی دیگر از فردریک دار/«آموزش آدمکشی» در بازار نشر
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل/ فعلا الزامی به تزریق همگانی نیست
  • ارجاع ۲۳ معتاد متجاهر به مراکز ترک اعتیاد در شوش
  • ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس در سال ۱۴۰۳ الزامی است 
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • مشاوره به جای مجادله، گام مهم انتظامی استان کرمانشاه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • تقویت ارزش های انقلابی در مدارس الزامی است
  • کشف سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۲ یزد
  • اغاز مانور نظارتی براماکن تامین وتولید وبسته بندی کالاهای اساسی