Web Analytics Made Easy - Statcounter

نگهداری رمز‌ارز استخراج‌شده (ماین‌شده) در حفظ امنیت بسیار حائز اهمیت است. اما با وجود پیچیدگی‌های خاص این عرصه، چطور و چگونه از بیت کوین خود، نگهداری کنیم؟

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا با توجه به مسیر مبهم و آسیب‌پذیری اقتصاد جهانی، محبوبیت دنیای رمز‌ارز‌ها روز‌به‌روز بیشتر می‌شود. رمز‌ارز‌های بسیاری با هدف کاهش تقلب، جلو‌گیری از تحریم، حذف واسطه‌ها و ممانعت از چاپ بی‌رویه پول و تورم فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فناوری بلاک چین با شعار شفافیت و امنیت، مسیری نوین و تحولی را پیش روی اقتصاد جهان قرار داده است. امروزه، بیت کوین و در مجموع رمز‌ارز‌ها، توجه بسیاری را به خود جلب کرده‌اند. در نتیجه، نگهداری رمز‌ارز استخراج‌شده (ماین‌شده) در حفظ امنیت این فضا بسیار حائز اهمیت است. اما با وجود پیچیدگی‌های خاص این عرصه، چطور و چگونه از بیت کوین خود، نگهداری کنیم؟

امنیت سرمایه

نحوه نگهداری دارایی‌ها همواره یکی از دغدغه‌های مهم سرمایه‌گذاران به شمار می‌رود. در زمینه حفاظت امن از ارز‌ها، کیف پول‌های رمز‌ارزی به کمک معامله‌گران آمده و خدمات متنوعی در همین راستا ارائه کرده‌اند. علاقه‌مندان به بازار هیجان‌انگیز ارزهای دیجیتال می‌توانند با استفاده از یک کیف پول امن، اولین گام برای سرمایه گذاری در این بازار نوظهور را بردارند.

کیف پول‌های ارزهای دیجیتال، نرم افزارهایی هستند که به منزله یک رابط بین شما و بلاک چین‌های مختلف عمل کرده و نقل و انتقالات آن‌ها را ممکن می‌سازند. شما می‌توانید با نگهداری رمز‌ارز‌های خود در کیف پولی معقول، سرمایه خود را حفظ کنید. بدین جهت، انتخاب کیف پول مناسب و امن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

انتخاب کیف پول

به دنبال اعمال تحریم‌های جدی علیه ایران و مشکلاتی که کاربران ایرانی در ساخت کیف پول در پلتفرم‌های خارجی دارند، نگهداری دارایی در این صرافی‌ها با ریسک بالایی همراه است. صرافی های خارجی بسیاری وجود دارند که به بهانه تحریم‌ها، دسترسی ایرانیان را به دارایی‌هایشان مسدود کرده و هیچ دلیل قانع کننده‌ای نیز برای اقدامات خود ارائه نکرده‌اند. در نتیجه، بهترین گزینه برای نگهداری ارزهای دیجیتال کاربران ایرانی، ثبت نام در سایت‌های مطمئن و ایمن داخلی است که با بهره‌گیری از تیم پشتیبانی فارسی زبان، در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی، آن‌ها را در امر حفاظت از دارایی‌هایشان کمک می‌کنند.

کیف پول‌های رمز‌ارزی به دو دسته نرم‌افزاری و سخت‌افزاری طبقه‌بندی می‌شوند. کیف پول سخت‌افزاری، دستگاهی فیزیکی است که به‌طور ویژه برای ذخیره‌سازی دارایی‌های دیجیتال طراحی شده است. کیف پول نرم‌افزاری را نیز می‌توانید روی تلفن همراه یا کامپیوتر شخصی خود نصب کنید و به وسیله آن، ارز دیجیتال ارسال، دریافت و یا ذخیره کنید. در نظر داشته باشید که امکان ترید در کیف پول‌های سخت‌افزاری وجود ندارد و این دسته از کیف پول‌ها تنها برای ذخیره و نگهداری مناسب هستند.

تمایز اکسکوینو از سایر کیف پول‌ها

سامانه دانش‌بنیان اکسکوینو یکی از مطمئن‌ترین سایت‌های داخلی در جهت تامین امنیت دارایی سرمایه‌گذاران به شمار می‌رود. این سامانه، با ارائه کیف پول‌های اختصاصی و رایگان مختص به هر کاربر توسط یک اپلیکیشن با رابط کاربری آسان، اقدام ارزشمندی در جهت هموار‌سازی مسیر تجارت بین‌المللی انجام داده است. دارندگان کیف پول‌های نرم‌افزاری اکسکوینو به راحتی می‌توانند رمز ارز مورد نظر خود را به ارزهای دیگر تبدیل کرده و با ترید در این حوزه به کسب سود بپردازند. این سامانه ضمن ارائه امکانات به‌روز، احتمال از دست رفتن سرمایه را با تامین امنیت تراکنش‌های کاربران به صفر می‌رساند.

دسترسی کاملا رایگان هر کاربر به بیش از 20 کیف پول اختصاصی برای هر ارز، از مهم‌ترین خصوصیات کیف پول‌های اکسکوینو به شمار می‌رود. همچنین، وجود مزایایی از قبیل حفظ امنیت دارایی‌های کاربران، امکان تبدیل دارایی‌ها به یکدیگر در بستری یکپارچه و امن، دسترسی سریع به سرمایه از طریق اپلیکیشن اندروید و محافظت از دارایی کاربران ایرانی در برابر تحریم‌های بین المللی، این کیف پول را از سایر کیف پول‌های موجود متمایز می‌سازد.

سرمایه‌گذاران و معامله‌گران ارزهای دیجیتال در ایران می‌توانند از طریق ثبت‌نام در سایت یا اپلیکیشن اکسکوینو در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به راحتی به مدیریت کیف پول‌های اختصاصی خود پرداخته و در ضمن حفظ سرمایه، از نوسانات موجود سود کسب کنند.

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: بیت کوین ماینینگ ارزهای دیجیتال کیف پول کیف پول ها رمز ارز ها دارایی ها بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۳۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبه جدید مجلس درباره مالیات بر عایدی سرمایه | چه دارایی‌هایی شامل این نوع از مالیات می‌شوند؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز در جریان بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی ماده ۱۲ این طرح را اصلاح کردند.

صدر ماده (۱۲) به شرح زیر اصلاح می‌شود:

ماده ۱۲- یک ماده به‌عنوان ماده (۴۶) ذیل فصل اول باب سوم قانون مالیات‌های مستقیم به شرح زیر الحاق می‌شود:

ماده ۴۶- کلیه اشخاص غیرتجاری انتقال‌دهنده «عین» یا «حق‌واگذاری‌ محل» در خصوص انتقال دارایی‌های زیر مشمول مالیات بر عایدی سرمایه هستند:

۱- املاک با انواع کاربری و حق واگذاری محل

۲- انواع خودروی سواری دارای شماره انتظامی (پلاک) شخصی

۳- انواع طلا، نقره، پلاتین و مسکوکات آنها و جواهرآلات

۴- انواع ارز

تبصره (۱) و (۲) ماده (۱۲) به شرح زیر اصلاح شد:

۵۰درصد مالیات‌ ها را این افراد پرداخت می‌ کنند!

تبصره ۱- پس از استقرار بستر اجرایی موضوع ماده (۱۶ مکرر) قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان، صدور صورتحساب الکترونیکی تنظیم وکالت بلاعزل با موضوع انتقال دارایی‌ های موضوع بندهای (۱) و (۲) این ماده، در این قانون در حکم انتقال است و مشمول مالیات موضوع این فصل می‌شود و موکل اصلی یا موکلین بعدی وکالت بلاعزل مسئول پرداخت مالیات متعلق هستند. مبلغ درج شده در صورتحساب‌ الکترونیکی موضوع ماده (۱۶ مکرر) قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان، مبنای محاسبه عایدی سرمایه دارایی‌های موضوع این تبصره است.

آیین‌نامه اجرایی این تبصره حداکثر یک سال پس از لازم ‌الاجرا شدن این ماده، توسط سازمان با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تهیه می‌شود و به تصویب هیأت وزیران می‌رسد.

تبصره ۲- در این قانون و قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان، صدور صورتحساب الکترونیکی تعویض شماره انتظامی (پلاک) دارایی‌های مشمول مقررات شماره‌گذاری، در حکم انتقال دارایی‌های مذکور تلقی می‌شود.

تبصره (۳) و (۴) ماده (۱۲) به شرح زیر اصلاح شد:

تبصره ۳- اخذ مالیات موضوع این فصل مشروط به استقرار بستر اجرایی موضوع ماده (۱۶ مکرر) قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان است.

تبصره ۴- پس از استقرار بستر اجرایی موضوع ماده (۱۶ مکرر) قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان، معاملات دارایی‌های موضوع بندهای (۱) و (۲) این ماده که مرتبط با فعالیت‌های شغلی نیستند، صرفاً مشمول مالیات موضوع این فصل هستند و مشمول مالیات موضوع ماده (۹۳) این قانون نمی‌شوند.

تبصره (۵) و (۶) ماده (۱۲) به شرح زیر اصلاح شد:

تبصره ۵- در صورت فروش دارایی های موضوع بندهای (۳) و (۴) این ماده توسط اشخاص غیرتجاری به اشخاص موضوع اجزای (۳) و (۴) بند «ث» ماده (۱۶مکرر) قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان، عایدی حاصل از انتقال دارایی‌های مذکور معاف از مالیات موضوع این فصل است. در صورت فروش دارایی‌های مذکور به سایر اشخاص، کل درآمد یا وجوه دریافتی حاصل از انتقال دارایی‌های فوق مشمول مالیات موضوع فصل ششم باب سوم این قانون می‌شوند.

اطلاعیه جدید سازمان امور مالیاتی درباره الکترونیکی شدن پرداخت مالیات بر ارث

تبصره ۶- اشخاص غیرتجاری بالای هجده سال که دارایی های موضوع بند (۳) این ماده را مستقیماً از اشخاص موضوع جزء (۳) بند «ث» ماده (۱۶مکرر) قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان خریداری کرده‌اند، می‌توانند دارایی‌های مذکور را به سایر اشخاص غیرتجاری انتقال دهند. ثبت انتقال مذکور با درج شماره منحصربفرد مالیاتی صورتحساب الکترونیکی خرید اولیه، در حکم صدور صورتحساب الکترونیکی است و صورتحساب الکترونیکی مذکور با درج بلاعوض بودن یا درج مبلغ معامله فوق به‌صورت خودکار به کارپوشه غیرتجاری خریدار منتقل می شود. خریدار مکلف است ظرف سی روز از تاریخ درج صورتحساب الکترونیکی در کارپوشه غیرتجاری، نسبت به اعلام پذیرش یا عدم پذیرش این صورتحساب الکترونیکی اقدام کند. عدم اظهارنظر ظرف مدت مذکور به منزله عدم تأیید صورتحساب الکترونیکی مربوط است.

تبصره (۷) ماده (۱۲) به شرح زیر اصلاح شد:

تبصره ۷- عایدی سرمایه حاصل از انتقال اوراق بهادار یا کالای مورد معامله در بهابازار (بورس) ها و بازارهای خارج از بهابازار (بورس) از قبیل صندوق‌های کالایی، صندوق‌های املاک و مستغلات و گواهی سپرده سکه طلا، مشمول مالیات موضوع این فصل نمی شود.

تبصره (۸) ماده (۱۲) به شرح زیر اصلاح شد:

تبصره ۸- اخذ مالیات موضوع این ماده، مانع از اجرای سایر قوانین از قبیل قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیست. همچنین سازمان موظف است مجموع درآمدهای موضوع این فصل متعلق به هر شخص غیرتجاری را برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال کند.

کد خبر 846686 برچسب‌ها خبر مهم مالیات سازمان امور مالیاتی کشور شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه دارایی و کسانی می‌شود؟
  • منتظر این مالیات‌های جدید باشید/ این دارایی‌ها را بفروشید باید مالیات بدهید
  • صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد
  • درخواست سبدگردانی برای چه افرادی مناسب است؟
  • چین: «مس عینک» بدون آسیب به آثار باستانی استخراج می‌شود
  • مصوبه جدید مجلس درباره مالیات بر عایدی سرمایه | چه دارایی‌هایی شامل این نوع از مالیات می‌شوند؟
  • تعیین دارایی‌هایی مشمول مالیات بر عایدی سرمایه
  • تعیین دارایی‌هایی که انتقال آن مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود
  • استخراج معدن نفرایت کابل واگذار شد