Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@17:59:52 GMT

رپرتاژ آگهی؛ خدمات لوله بازکنی در تهران

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۳۲۴۱

رپرتاژ آگهی؛ خدمات لوله بازکنی در تهران

خدمات لوله بازکنی از جمله خدماتی هستند که در این روزها به وفور نیاز به آن ها پیدا می کنیم و در صورت بر طرف نکردن مشکلات مربوط به این خدمات می تواند دردسرهای بسیاری برای خانه و خانواده ایجاد کنند.

با افزایش جمعیت شهرها و گسترش جمعیت شهرنشین نیاز به خدماتی چون خدمات منازل نیز افزایش پیدا کرده است. خدمات لوله بازکنی از جمله خدماتی هستند که در این روزها به وفور نیاز به آن ها پیدا می کنیم و در صورت بر طرف نکردن مشکلات مربوط به این خدمات می تواند دردسرهای بسیاری برای خانه و خانواده ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطالب مرتبط:

لوله بازکنی های زعفرانیه لوله بازکنی های یوسف آباد

بسیاری از مشکلاتی که برای محل زندگی رخ می دهد هیچگاه خبر نمی کند و به صورت یکباره روی می دهند به همین جهت می توانند باعث بروز خرابی هایی گاهی اوقات با جبران سخت در ساختمان شوند. ترکیدگی لوله ها و به وجود آمدن نم و رطوبت در کف، سقف و دیوارهای ساختمان می توانند از جمله ی این خرابی ها باشند که با پیشروی آنها جبران خسارت سخت خواهد بود و در بعضی موارد معدود باعث خرابی های گسترده خواهد شد. لوله بازکنی ها در تهران می توانند با بررسی به موقع و دقیق لوله های منازل ما را از دست خرابی ها و نشتی لوله ها باخبر کنند تا قبل از بروز هر گونه مشکل بتوانیم در زمان مناسب از آن ها جلوگیری کنیم. 

از دیگر مشکلات شایعی که می تواند باعث بروز مشکل در ساختمان به خصوص ساختمان های بزرگ شود گرفتگی لوله های فاضلاب است که می تواند به دردسری بزرگ منجر شود و بازهم این شرکت ها و مراکز لوله بازکنی در تهران هستند که می توانند ما را در برطرف کردن این امر یاری کنند. 

لوله بازکنی های تهران به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند و با ارائه ی خدماتی چون رفع گرفتگی لوله، نشت یابی، رفع نم و رطوبت، تشخیص ترکیدگی لوله، بازکردن لوله فاضلاب به شهروندان کمک می کنند. شما در هر زمان از شبانه روز در صورت بروز مشکلاتی این چنینی می توانید با مراکز لوله بازکنی در تهران تماس بگیرید و از خدمات ویژه، فوری و به موقعی که ارائه می دهند بهره مند شوید. 

هزینه ی خدمات لوله بازکنی در تهران 

گاهی اوقات هزینه ی خدمات لوله بازکنی در تهران بسیار بالا برآورد می شود به همین جهت بهتر است از شرکت هایی خدمات دریافت کنیم که زیر نظر اتحادیه لوله بازکنی های تهران هستند تا قیمت های مناسب با کار با کیفیت را در اختیار شما قرار دهند. گاهی اوقات خدماتی که لوله بازکنی ها با مبالغ هنگفت در اختیار شهروندان قرار می دهند می تواند با استفاده از نرخی که اتحادیه لوله بازکنی ها برآورد کرده است بسیار کمتر حساب شود به همین جهت باز هم توصیه می کنیم از شرکت های لوله بازکنی زیر نظر اتحادیه هستند خدمات دریافت نمایید. 

از جمله قیمت هایی که برای شرکت های لوله بازکنی در نظر گرفته شده شامل لوله بازکنی ساده و سطحی است که مابین 80 تا 100 هزار تومان محاسبه می شود. لوله بازکنی با فنر نیز ما بین 100 تا 120 هزار تومان به ازای هر 20 متر محاسبه می شود. مابقی خدمات چون رفع گرفتی لوله کف شور حمام، باز کردن لوله کف شور آشپزخانه، رفع گرفتگی لوله سینگ آشپزخانه، لوله بازکنی با دستگاه های پیشرفته، بازکردن لوله فاضلاب با دستگاه واترجت و رفع گرفتگی لوله های با دستگاه کمپرس هوا معمول و سنگین مابین 80 تا 900 هزار تومان هزینه خواهند داشت که می توانند با نظارت دقیق به درستی انجام شوند. 

از جمله دستگاه هایی که در زمینه ی خدمات لوله بازکنی از آن ها استفاده می شود می توان به دستگاه فنر لوله بازکنی، دستگاه کمپرس هوا، دستگاه واتر جت اشاره کنیم که هر کدام از این دستگاه ها براساس میزان شدت مشکل در ساختمان و لوله ها مورد استفاده قرار می گیرند. وجود این چنین دستگاه های تخصصی به همراه نیروی متخصص و کارآمد می توانند یک شرکت معمولی را به یک شرکت متخصص و پیشرفته تبدیل کنند که فعالیت هایی متمایز از دیگر شرکت ها را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خدمات لوله بازکنی لوله بازکنی گرفتگی لوله دستگاه ها خرابی ها لوله ها شرکت ها ی خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۳۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۳ هزار کیلومتر شبکه گاز در استان کرمان در سال ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان اعلام کرد که پارسال بیش از ۳ هزار شبکه گاز در این استان اجرا شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، محمدرضا سلیمانی ماهانی با بیان اینکه اکنون ۲۹ هزار و ۳۲۱ کیلومتر خط لوله گاز در استان وجود دارد، گفت: از بیش از ۳ هزار خط لوله اجراشده در سال ۱۴۰۲، ۲ هزار و ۱۷۵ کیلومتر شبکه مربوط به مناطق روستایی، ۶۰۵ کیلومتر شبکه مربوط به مناطق شهری و ۲۵۸ کیلومتر مربوط به صنایع بوده است.

وی بیان کرد: خوشبختانه گازرسانی به شهرها و روستاهای استان کرمان وضع مطلوبی دارد و ۹۹.۵ درصد خانوار شهری و ۷۰ درصد خانوار روستایی از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان، هم‌اکنون ۶۴ پروژه گازرسانی مشتمل بر ۲۱۶ پیمان فعال در استان کرمان در حال اجراست.

دیگر خبرها

  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران
  • انتشار آگهی‌های غیر واقعی درباره فروش املاک
  • اجرای بیش از ۳ هزار کیلومتر شبکه گاز در استان کرمان در سال ۱۴۰۲
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون برای واگذاری استقلال وپرسپولیس
  • بهترین لوله بازکنی تهران (قیمت لوله بازکنی + تعرفه اتحادیه)