Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ میثم کلهری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کرمانشاه گفت : در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص پویش همدلی و مواسات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مرحله اول توانست ۲۸ هزار بسته معیشتی را در مناطق محروم استان کرمانشاه توزیع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : در مرحله دوم رزمایش حسب دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مقرر شد ۴ میلیون بسته پروتئینی در سراسر کشور توزیع شود که سهم استان کرمانشاه در فاز اول ۵۰ هزار بسته است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کرمانشاه افزود: در این مرحله نیز مواد پروتئینی توسط گروه‌های جهادی به دست محرومین خواهد رسید.

این مسئول ادامه داد: ویژگی این مرحله این است که اصناف آسیب دیده از کرونا را در اولویت قرار دادیم و طی هماهنگی که در این خصوص با اتاق اصناف صورت گرفت مقرر شد لیست اصناف آسیب دیده را به ما معرفی کنند تا بسته‌های معیشتی بین آن‌ها توزیع شود.

کلهری گفت: رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) دستور توزیع ۲ هزار بسته جیره خشک را به اتاق اصناف و صنوف داده است.

او گفت: حدود ۱۵ هزار بسته بیسکویت و آب‌معدنی نیز تحویل دانشگاه علوم پزشکی شد که به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی که درگیر این مسئله هستند جهت توزیع بین بیماران و کادر درمانی داده شد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه رزمایش کمک مومنانه رزمایش همدلی کمک های مردمی ستاد اجرایی فرمان استان کرمانشاه هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۳۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن، دل‌بسته‌ی جنگ فرهنگی و ادراکی است

امام‌جمعه کرمانشاه گفت: مهم‌ترین عرصه‌ای که دشمن به آن دل بسته برای پیروزی، جنگ فرهنگی و ادراکی است که باید مراقب این عرصه بود

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مراسم یادواره شهدا و افتتاحیه راهیان نور ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برگزار شد.

حجت‌الاسلام حبیب الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه امروز _ شنبه یکم اردیبهشت _ با حضور مراسم یادواره شهدای دانشجو و افتتاحیه راهیان نور ۱۴۰۳، اظهار کرد: خداوند متعال برای زمینه‌سازی ظهور حضرت ولیعصر (عج) طراحی فرموده است و حسب روایات، عمده این زمینه‌سازی، از سرزمین ایران اسلامی خواهد بود.

وی شرایط را قبل از انقلاب سلامی، بسیار دلسردکننده خواند و افزود: امروز می‌بینیم که به فضل خدا ابرقدرتی به نام جمهوری اسلامی در عالم ظهور کرده است توانسته بزرگ‌ترین مدعی ابرقدرتی در عالم را در عرصه نظامی شکست دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه تصریح کرد: امروز درگیری در عرصه جنگ فرهنگی و شناختی است و میدان کارزار در عرصه فرهنگی، ادراک نسل جوان است.

وی با اشاره به اینکه عملیات «وعده صادق» در برابر جنگ فرهنگی و شناختی که در جریان است، بسیار کوچک است، خاطرنشان کرد: دشمن به عرصه جنگ فرهنگی بسیار امید بسته و این وظیفه مراکز علمی دانشگاهی و حوزوی است که بافکر حرکت کرده و با برپایی کرسی‌های آزاداندیشی، مشکل شناخت و ادراک نسل جوان را علاج کنند.

حجت‌الاسلام غفوری بابیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله) توجه ویژه‌ای به عرصه جنگ فرهنگی و ادراکی دارد، عنوان کرد: ضرورت دارد دانشگاه‌ها، مجموعه بسیج و مجموعه‌های فعال فرهنگی در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، در این خصوص تدبیر، فکر و اجرا کنند و این جز بهترین کارهایی است که موردعنایت مقام معظم رهبری (مدظله‌) و امام زمان (عج) هم واقع خواهد شد.

کد خبر 746403

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان
  • اهدا ۳۹۰ بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • دشمن، دل‌بسته‌ جنگ فرهنگی و ادراکی است
  • دشمن، دل‌بسته‌ی جنگ فرهنگی و ادراکی است