Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@10:02:31 GMT

98درصدمسافران ازماسک استفاده میکنند

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۳۲۶۷

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، گفت: روز گذشته تا ۹۸ درصد مسافران اتوبوس از ماسک استفاده کردند. ناطقان: محمود ترفع، با قدردانی از شهروندانی که در اتوبوس از ماسک استفاده می‌کنند، افزود: این عزیزان با استفاده از ماسک، در واقع حس مسئولیت‌پذیری و تعهد اجتماعی خود را نسبت به دیگران نشان می‌دهند.

وی با اعلام اینکه روز گذشته وضعیت استفاده مسافران از ماسک در ناوگان اتوبوسرانی بسیار رضایت‌بخش بود، گفت: البته این مهم را هم در خطوط تندرو و هم در خطوط عادی، شاهد بودیم و از این بابت از همه مسافران قدردانی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ترفع با اشاره به اینکه برابر بررسی‌های به عمل آمده میدانی در روز گذشته تا ۹۸ درصد مسافران اتوبوس از ماسک استفاده کردند، اظهار کرد: با نظارت و کنترل استفاده از ماسک در پایانه‌ها و ایستگاه‌های پرمسافر، تلاش کردیم تا با عزم همگانی مسافران اتوبوس همراهی داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، با ابراز امیدواری نسبت به ادامه روند موجود در استفاده حداکثری مسافران اتوبوس از ماسک، خاطرنشان کرد: فراموش نکنیم که استفاده از ماسک در وهله نخست، تضمین کننده حفظ سلامتی خود فرد و در مرحله بعد، تأمین کننده سلامت سایر افراد است. منبع: مهر برچسب ها: مسافران ، اتوبوس ، ماسک

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مسافران اتوبوس ماسک مسافران اتوبوس اتوبوس از ماسک ماسک استفاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۳۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلا ۱۴ هزار نفر از کارکنانش را اخراج می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، محتوای یک متن ارسالی از سوی ایلان ماسک، بنیانگذار شرکت خودروسازی تسلا و یکی از ثروتمندترین افراد جهان، به کارکنان این شرکت خودروسازی حاکی از آن است که تسلا می‌خواهد ۱۰ درصد از نیروکار خود را اخراج کند.

ارزیابی‌ها حاکی از آن است که با توجه به آمار ۱۴۰ هزار نفری کارمندان تسلا، در این طرح قرار است در مجموع حداقل ۱۴ هزار نفر از کارکنان تسلا در سراسر جهان از کار بیکار شوند.

ماسک در شبکه اجتماعی X، توئیتر سابق، در این باره نوشته که هر پنج سال یکبار ما باید شرکت را برای دور بعدی رشد بازطراحی و سازماندهی کنیم.

نکته جالب آنکه از آخرین باری که ماسک دست به اخرج گسترده نیروهای تسلا زده تنها ۲ سال گذشته است. در آن زمان ماسک به مدیران تسلا گفته بود که من نسبت به اقتصاد آمریکا حس بسیار بدی دارم و تعداد کارکنان تسلا نیز بیش از حد زیاد است.

تسلا طی ماه‌های گذشته با افزایش شدید رقابت در بازار جهانی خودروهای برقی به خصوص از سوی تولید کنندگان چینی روبرو شده و از سوی دیگر فروش خودروهای تولیدی این شرکت در بازار آمریکا نیز کاهش یافته است.

کد خبر 6081673 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی/ علت: به زنان در قسمت جلو بیشتر آسیب وارد می‌شد
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در اتوبوس های بی.آر.تی
  • تغییر جایگاه آقایان و خانم ها در اتوبوس های تندروی پایتخت
  • جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی آرتی به وضع گذشته برمی‌گردد
  • امسال تعداد اتوبوس‌های تهران به ۸۰۰۰ دستگاه می‌رسد؟
  • امضای قرارداد خرید بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس جدید برای مشهد
  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • دریافت وجه نقد از سوی رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی ارومیه ممنوع است
  • تسلا ۱۴ هزار نفر از کارکنانش را اخراج می‌کند