Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-24@20:56:29 GMT

فعالیت غیرمجاز چند هزار زن بوکسور در ایران

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۳۳۴۴

به گزارش جام نیوز، دبیر فدراسیون بوکس ایران: در حال حاضر چند هزار نفر از زنان در سراسر کشور به طور غیرقانونی مشغول فعالیت در رشته بوکس هستند که با توجه به عدم صدور مجوز از سوی وزارت ورزش، فدراسیون هیچگونه نظارتی نمی‌تواند در این رشته ورزشی داشته باشد.

 

حمید قبایی‌زاده درباره راه‌اندازی بوکس بانوان گفت: راه‌اندازی بوکس بانوان فقط خواست رئیس فدراسیون نیست و این موضوع مطالبه ۳۰ ساله دختران ورزشکار ایرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ورزش بوکس دارای قدمتی همپای کشتی و فوتبال در کشور است و از برخی اظهار نظرهای کارشناسان ورزشی تعجب می‌کنم

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بوکسور غیرمجاز ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۳۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز

هلیا الیاسی  با بیان اینکه نبود رییس برای این هیات در سال های اخیر سبب شد تا این رشته های ورزشی در البرز آنچنان که باید با وجود ظرفیت ها، فعال نباشند، تصریح کرد: به همین منظور با راه اندازی پایگاه قهرمانی بیلیارد، علاوه بر کشف استعداد، زیرساختی برای تمرین و انجام مسابقات در این رشته ورزشی در استان ایجاد خواهد شد.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر، البرز با وجود استعدادهای فراوان ورزشی در رشته های مختلف از جمله بولینگ در این بخش نیز با ضعف زیرساختی مواجه است.

الیاسی ادامه داد: به همین منظور رویکرد دیگر هیات بیلیارد و بولینگ البرز با توجه به ساماندهی صورت گرفته پس از برگزاری مجمع انتخاباتی این است که برای راه اندازی باشگاه بولینگ در البرز نیز اقداماتی صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است