Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملیات اجرایی استقرار فرماندهی نیروی انتظامی، بیمارستان 32 تخت خوابی و پارک جنگلی طالقان با حضور استاندار البرز و جمعی از مسئولان شهرستانی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،استاندار البرز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: کلنگ ساخت بیمارستان 32 تختی طالقان با اعتباری بیش از 40 میلیارد تومان به زمین زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اعتبار این پروژه از طریق ستاد اجرایی فرمان امام راحل (ره) و استان تامین می شود، ادامه داد: با توجه به تعهدات دانشگاه علوم پزشکی استان، این بیمارستان ظرف 3 سال به بهره برداری می رسد.

عزیزالله شهبازی گفت: این شهرستان ستاد فرماندهی نیروی انتظامی نداشت از این رو جانمایی مناسب برای ایجاد این امکان با اعتبارات استانی صورت گرفت.

استاندار البرز اضافه کرد: پروژه ایجاد اولین پارک جنگلی شهرستان طالقان با اعتباری بیش از 2 میلیارد تومان نیز توسط شهرداری و با هماهنگی شورای اسلامی شهر کلنگ زنی شد.

وی در ادامه گفت: بازدیدی از روند احداث جاده هشتگرد- طالقان که 23 سال پیش آغاز شده و به دلیل مشکلات عدیده ای در این مدت به بهره برداری نرسیده داشتیم و طبق وعده وزیر راه و شهرسازی تا پایان سال 99 زیر بار ترافیک می رود.

شهبازی عنوان کرد: در این مراسم نیز امام جمعه محترم شهرستان طالقان، نماینده محترم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی و مجموعه مسئولان مرتبط حضور یافتند و پیگیری های لازم را خواهند داشت.

وی افزود: در این مدت طبق منویات مقام معظم رهبری و راهبردهای دولت محترم از همدلی و هم افزایی حاکم در استان برای پیشرفت و رشد البرز و کسب رضایتمندی مردم بهره برداری کردیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان طالقان کلنگ زنی استاندار البرز جاده هشتگرد به طالقان بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۳۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در تابستان امسال تنش آبی جوان‌رود حل می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از پایان عملیات اجرایی فاز نخست پروژه آبرسانی به شهر جوان‌رود و بهره‌برداری از چاه شماره‌ یک و اضافه شدن ۳۵ لیتر آب در ثانیه به منابع تأمین آب این شهر خبر داد و گفت: در تابستان سال جاری تنش آبی چندین ساله شهر جوان‌رود مرتفع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا داودی امروز _ شنبه اول اردیبهشت _در جریان بازدید از پایان عملیات اجرایی فاز نخست شامل لوله‌گذاری از چاه شماره یک به ایستگاه پمپاژ صادق آباد و تجهیز و برق رسانی این چاه، به تشریح مشخصات فنی آن پرداخت و اظهار کرد: در این پروژه بیش از ۱۲ کیلومتر لوله‌گذاری خط انتقال از چاه شماره یک به ایستگاه پمپاژ صادق‌آباد اجرا شده است.

وی افزود: با برنامه‌ریزی به عمل آمده در نظر است فاز دوم این پروژه مشتمل بر تجهیز، برق‌رسانی و بهره‌برداری از چاه شماره دو، اجرای قریب به یک کیلومتر خط انتقال و سایر متعلقات پروژه نیز تا پایان اردیبهشت ماه به منظور آبرسانی به مجتمع ۷ روستایی سلکان و همچنین تقویت آب شهر جوان‌رود به ظرفیت ۲۵ لیتر در ثانیه مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در مجموع با بهره‌برداری از کل این پروژه، روند آبرسانی به مشترکین شهر جوان‌رود بهبود قابل توجهی خواهد یافت.

داودی در پایان افزود: طی یک اقدام جهادی، تکمیل این طرح بسیار مهم و اثربخش با کمک و حمایت دستگاه نظارتی، مجموعه استانداری، فرمانداران جوان‌رود و روانسر خصوصاً در رفع معارضین محلی، به صورت شبانه روزی طی ۶ ماه صورت پذیرفته و در تابستان سال جاری تنش آبی چندین ساله شهر جوان‌رود مرتفع خواهد شد.

کد خبر 746445

دیگر خبرها

  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • مدرسه استثنایی دهگلان صاحب زمین چمن می شود
  • اجرای ۱۰ طرح راهسازی با ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار در استان همدان
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • بهره برداری از ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی در کرمان 
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است
  • در تابستان امسال تنش آبی جوان‌رود حل می‌شود
  • اجرای ۷۰ طرح بهداشتی و درمانی در آذربایجان شرقی
  • اجرای ۷۰ طرح بهداشتی و درمانی در آذربایجان‌ شرقی
  • تهاتر مالیاتی برای اجرای بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز