Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد ملی مبارزه با دوپینگ قرار است خارج از مسابقه از شمشیربازان تست دوپینگ بگیرند.

به گزارش ایسنا، فضل الله باقرزاده رییس فدراسیون شمشیربازی به همراه محسن وحدانی سرپرست دبیری فدراسیون با دکتر فرزاد شارکی قائم مقام ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در خصوص پیش‌برد اهداف مسائل ضد دوپینگ  فدراسیون و ستاد در محل فدراسیون دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مقرر شد آموزش‌های لازم در خصوص آشنایی بیشتر ورزشکاران و مربیان در مورد مسائل ضد دوپینگ  به صورت مجازی و ارسال فیلم‌های آموزشی صورت پذیرد و همچنین کلاس‌هایی به صورت آنلاین برای ورزشکاران و مربیان با همکاری ستاد ملی مبارزه با دوپینگ برگزار شود.

همچنین ماموران ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در تمامی مسابقات داخلی و اردوهای تیمهای ملی حضور مستمر داشته و از ورزشکاران شمشیربازی آزمایش تست دوپینگ گرفته شود.

 تعدادی از ورزشکاران تیم‌های ملی در لیست (RTP)  قرار گرفتند که در زمان خارج از مسابقه ماموران ستاد ملی مبارزه با دوپینگ اجازه داشته باشند، حداقل ۳ نوبت در طول سال از ورزشکاران نام‌برده آزمایش تست دوپینگ به صورت سرزده انجام دهند.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شمشيربازي ستاد ملی مبارزه با دوپینگ تست دوپینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۳۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در فاصله دو هفته تا اعزام تیم‌های ملی تکواندو به مسابقات قهرمانی آسیا، جلسه فنی تیم ملی در بخش کیورگی (مبارزه) با حضور مسئولان فدراسیون، اعضای کادر فنی و ملی پوشان در هر دو گروه بانوان و آقایان برگزار شد.

در این جلسه هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو مسائل فنی را برای ملی پوشان تشریح و برخی از تجربیات خود را در اختیار ملی پوشان قرار داد. همچنین دکتر اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون و مدیرفنی تیم‌های ملی در خصوص مسائل فنی، روحی و روانی مباحثی را مطرح کرد.

رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو از ۲۵ الی ۳۰ اردیبهشت ماه میزبانی شهر «دانانگ» در کشور ویتنام پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6086061

دیگر خبرها

  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • آژانس مبارزه با دوپینگ آمریکا از سوی «وادا» محکوم شد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در یک‌سال!
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • جزئیات جدید از زندگی علی هیبتی؛ از تحصیل در هوافضا و زندگی در آلمان تا مبارزه در رینگ
  • تکلیف بازوبند کاپیتانی استقلال چه می‌شود؟
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • معتمدی: همه ورزشکاران برای ما عزیز هستند/ وضعیت نامزدها مشخص نیست