Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار کردند.

در این نشست در خصوص مساعدت لازم در جهت تامین اعتبار فاز اول اتصال استان ایلام به شبکه ریلی کشور ، تامین اعتبار پروژه های مختلف عمران شهری در مرکز و شهرستان های استان از قبیل احداث سیل بند، بهسازی معابر، توسعه فضای سبز، مدیریت پسماند و ترافیک شهری و احداث کنار گذر شهرها ، تامین اعتبار در جهت اتمام پروژه های طرح احیا و سامانه گرمسیری که از طرحهای آب و خاک و مهار آبهای مرزی،  تامین اعتبار طرح های بهسازی راه اصلی صالح آباد - ایلام - حمیل و بهسازی احداث محور صالح آباد مهران- دهلران- اندیمشک و طرح بهسازی راه اصلی دره شهر - آبدانان ( تونل کبیر کوه ) و مطالبات پیمانکاران پروژه های مذکور  و درباره مساعدت لازم در خصوص تملک اراضی روستائیان در بالادست سد سیمره و همچنین تخصیص اعتبار به ایستگاه های پمپاژ در مناطق مختلف از جمله محروم استان و توجه ویژه دولت به زنان بی سرپرست و بد سرپرست از طریق بهزیستی استان بحث و گفتگو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، همچنین در دیدار استاندار ایلام و  نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور، استاندار ایلام ضمن ارائه گزارشی از وضعیت مرز مهران و مراودات تجاری و بازرگانی با کشور عراق، پیگیر وضعیت منطقه آزاد تجاری مهران شد و گفت: در این شرایط خاص اقتصادی تصویب منطقه آزاد تجاری مهران نقش بسیار مهمی می تواند در رونق اقتصادی و تجاری استان و کشور داشته باشد.

وی با اشاره به نقش مهم منطقه آزاد تجاری مهران در صادرات و ارز آوری برای کشور، گفت: سرمایه گذاران عراقی رغبت زیادی برای ایجاد سرمایه گذاری در کشور دارند و ایجاد منطقه آزاد تجاری مهران این روند را تسریع و تسهیل خواهد کرد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: منطقه آزاد تجاری مهران تامین اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۳۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گمرک استان کرمانشاه به دنبال تسهیل و تسریع در انجام تشریفات ترخیص کالا است

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: رویکرد گمرک کرمانشاه تسهیل و تسریع در انجام تشریفات گمرکی و ترخیص کالا است

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی اصغر عباس زاده بعد از ظهر امروز _ سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین _ در دیدار یعقوب محمودیان مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی قصرشیرین اظهار کرد: رویکرد گمرک، حمایت از تقویت صادرات و ارائه خدمات به تجار کشور، فعالین اقتصادی استان و تسهیل و تسریع در انجام تشریفات گمرکی و ترخیص کالا است.

وی با اشاره به مزیت‌های منطقه آزاد تجاری صنعتی قصرشیرین برای سرمایه گذاران بخش خصوصی، تأمین زیرساخت‌های منطقه آزاد را در جذب سرمایه گذاران بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه تصریح کرد: مهیا بودن و آماده شدن زیر ساخت‌های لازم گمرکی به نوبه خود در جذب سرمایه گذار و افزایش رغبت و اشتیاق آنان به سرمایه گذاری در این منطقه بسیار مهم و اثر بخش خواهد بود.

وی گفت: پس از مهیا شدن زیرساخت‌ها در منطقه آزاد تجاری صنعتی قصرشیرین، مجموعه گمرکات استان در راستای بهره‌مندی مردم استان از مزایای این منطقه، پای کار و آماده ارائه خدمات گمرکی خواهد بود.

کد خبر 745287

دیگر خبرها

  • پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود
  • مطالعات طرح جامع منطقه آزاد تجاری مهران به پایان رسید
  • انعقاد تفاهمنامه همکاری میان اتاق بازرگانی ایران و آلمان
  • گمرک استان کرمانشاه به دنبال تسهیل و تسریع در انجام تشریفات ترخیص کالا است
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق
  • سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون
  • مجلس نمایندگان کوتاه آمد/ لایحه کمک به کی‌یف به رای گذاشته می‌شود
  • بستر سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون خراسان رضوی فراهم شده است
  • بستر سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون فراهم شده است
  • فرصت سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در منطقه آزاد دوغارون ایجاد می‌شود