Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر ، جنبش صادقون وابسته به عصائب اهل الحق عراق امروز دوشنبه به شدت از رویکرد دستگاه قضایی و دولت عراق در قبال ترور شهیدان ابومهدی المهندس و حاج قاسم سلیمانی انتقاد کرد و خواستار تحرک جدی علیه دولت ترامپ شد.

محمود الربیعی سخنگوی این جنبش در توییتی اعلام کرد: آمریکا مرتکب جنایات بزرگی در عراق شده است که آخرین آن جنایت ترور شهید فرمانده ابومهدی المهندس و نیز شهید  فرمانده حاج قاسم سلیمانی میهمان عراق بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا مقامات عراقی به وظیفه قانونی و رسمی خود عمل نمی کنند و علیه دولت ترامپ شکایت نمی کنند؟ شنیدیم که اقدامات حقوقی در راه است ای شورای قضایی و ای دولت عراق این اقدامات به کجا رسید؟ سکوت شما مردود است.

کد خبر 4967578

منبع: مهر

کلیدواژه: ابو مهدی المهندس سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی ویروس کرونا دونالد ترامپ ایران لبنان عربستان سعودی فلسطین روسیه افغانستان ترکیه سوریه الحاق کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۳۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا نام سردار شهید حجازی در لیست ترور اسرائیل بود؟! + فیلم

سردار سیدمحمد حجازی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ۲۹ فروردین سال ۱۴۰۰ بر اثر عوارض شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی به شهادت رسید.

در دوره فرماندهی شهید حجازی، حزب‌الله لبنان قدرت گرفت و به همین دلیل بود که صهیونیست‌ها او را در لیست ترور گذاشته بودند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • در عملیات سپاه علیه اسرائیل از چه موشک هایی استفاده شد؟
  • چرا نام سردار شهید حجازی در لیست ترور اسرائیل بود؟! + فیلم
  • عکس العمل فرمانده ارتشی وقتی حس کرد کسی شده است!
  • ادعای بزرگ درباره چگونگی پاسخ به ایران؛ از حمله به انبار تسلیحاتی تا عملیات ترور!
  • تل‌آویو: اسماعیل یوسف‌باز را ترور کردیم
  • خانواده اسیران صهیونیست پنجشنبه به خیابان‌های تل‌آویو می‌آیند
  • شهیدی که عراقی‌ها فکر می‌کردند آدم‌خوار است!
  • رونی کولمن ایرانی باخت، همه چشم‌ها به یزدانی و قاسم‌پور
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد
  • مقام‌های صهیونیست: ایران دیگر مستقیم به اسرائیل حمله می‌کند