Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@08:58:02 GMT

ورود به دنیای فریلنسینگ و کسب درآمد ریالی و ارزی

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۳۴۹۵

ورود به دنیای فریلنسینگ و کسب درآمد ریالی و ارزی

فریلَنسر (آزادکار) کسی است که بدون محدودیت مکانی، بدون محدودیت زمانی، به‌صورت تمام‌وقت یا نیمه وقت، روی پروژه‌‎هایی که تخصص دارد و خودش انتخاب کرده کار می‌کند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام پارسکدرز، فریلَنسر می‌تواند بین کار و زندگی شخصی خود تعادل برقرار کند، خودش مدیر خودش باشد، اولویت‌هایش را مشخص کند و همزمان با کار کردن از زندگی لذت ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند که در این میان قواعدی وجود دارد که اگر آنها را فرانگیرید این لذت تبدیل به مشقت می‌شود.

فریلنسینگ ویژگی‌هایی دارد که آن را از سایر شغل‌های آزاد و کارمندی متمایز می‌کند:

. نداشتن محدودیت زمانی و مکانی

. فعالیت به‌صورت دورکاری و از هرجای دنیا

. توانایی انتخاب پروژه‌های مختلف با اندازه‌های مختلف

. فرصت کسب درآمد ارزی و ریالی

. امکان انتخاب به‌عنوان شغل دوم برای کارمندان

برای شروع کسب درآمد از طریق فریلنسینگ باید ابتدا تخصص و مهارتی داشته باشید. در حال حاضر افرادی که در بخش‌های زیر دارای مهارت و تجربه هستند شانس کسب درآمد از طریق فریلنسینگ را دارا بوده و می‌توانند با رجوع به سایت‌هایی همچون پارسکُدرز که اولین بستر فریلنسینگ ایرانی است اقدام به فعالیت کنند.

. برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان نرم افزار

. متخصصین شبکه و امنیت شبکه

. متخصصین SEO و بازاریابی دیجیتال

. طراحان و گرافیست‌ها

. کارشناسان علوم پایه

. مدرسین، نویسندگان و تایپیست‌ها

. مترجمین

. عکاسان، آهنگ‌سازان

. تدوینگران و فیلمبرداران

. مهندسین برق، الکترونیک و مخابرات

دنیای فریلنسینگ محدود به یک وب سایت نیست و فریلنسرها می‌توانند هم در داخل پلتفرم هایی همچون پارسکُدرز و هم در خارج از آن اقدام به ارائه سرویس کرده و کسب درآمد کنند. شبکه های اجتماعی و اطرافیان ما گزینه‌هایی خوب برای یافتن سرنخ جهت یافتن پروژه است.

باوجود مزایای زیاد این سبک کسب و کار فعالیت در این حوزه آسان نیست. ترفندها و قواعدی وجود دارد که شما با فراگیری آن می‌توانید مسیر را برای خود هموار کنید. چه‌بهتر است که این مهارت‌ها را از زبان یک فریلنسر قدیمی که خود سال‌هاست در ایران و خارج از ایران تجربه چنین فعالیتی را دارد فراگیرید.

معرفی کتاب رایگان فراگیری مهارت‌های فریلنسینگ

این کتاب در ۵ فصل نگارش شده است. در فصل اول این کتاب با عنوان «آشنایی با آزادکاری و فریلنسینگ» در مورد مفهوم فریلنسینگ و آزادکاری، سطح درآمد آن در ایران و جهان، رشته‌ها و تخصص‌ها و مواردی ازاین‌دست صحبت شده است.

فصل دوم کتاب با عنوان «شروع آزادکاری و فریلنسینگ» مبانی اولیه‌ای که هر فرد برای تبدیل‌شدن به یک فریلنسر نیاز دارد مانند امکانات موردنیاز فریلنسرها، راه‌های به دست آوردن مشتری و … توضیح داده‌ شده است.

نگارنده این کتاب در سایر فصل‌ها به موضوعات اساسی در فریلنسینگ، مانند «ارتباط با مشتری»، «مدیریت زمان» و «مدیریت مالی» پرداخته است.

اگر تجربه کار به‌صورت فریلنسینگ را دارید یا به‌تازگی به این حوزه علاقه‌مند شده‌اید مفاهیم این کتاب می‌تواند راهنمای شما باشد و به بسیاری از سوالات شما در این حوزه پاسخ دهد.

برای دانلود رایگان کتاب الکترونیک فراگیری مهارت‌های فریلنسینگ کلیک کنید

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فریلنسر کتاب الکترونیکی کسب درآمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۳۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تاریخ علم مملو از رویدادهای مهمی است که نوآوری‌ها، کشف‌ها و حتی زادروزها و درگذشت‌های دانشمندان و مخترعان تاثیرگذار جهان را در برمی‌گیرد. در این تقویم علم، وقایع مهم مصادف با امروز 4 اردیبهشت برابر 23 آوریل را ورق می‌زنیم.

***

پوست مصنوعی

۲۳ آوریل ۱۹۸۱ میلادی برابر با ۴ اردیبهشت ۱۳۶۰ خورشیدی، پوست مصنوعی برای اولین‌بار در ایالات‌متحده به بیماران در بیمارستان عمومی ماساچوست، بوستون، پیوند شد. این پوست مصنوعی ترکیبی از پوست گاو، غضروف کوسه و پلاستیک بود که به‌دست محققان موسسه فناوری ماساچوست (ام‌آی‌تی) ساخته شده بود. این ماده درمان بیماران سوختگی را که جراحات آنها می‌توانست کشنده باشد امکان‌پذیر کرد.

فضاپیمای رنجر ۴

۲۳ آوریل ۱۹۶۲ میلادی برابر با ۴ اردیبهشت ۱۳۴۱ خورشیدی، اولین فضاپیمای بدون سرنشین آمریکا که به سطح ماه رسید پرتاب شد. این فضاپیما که رنجر ۴ نام دارد، در ساعت ۳:۵۰  بعد از ظهر به وقت محلی از پایگاه فضایی کیپ کاناورال در فلوریدا به فضا پرتاب شد و براساس برنامه‌ریزی‌های از پیش انجام‌شده، سه روز بعد در ساعت ۷:۵۰ بعدازظهر در ۲۶ آوریل به سطح ماه رسید. وزن موتور حمل‌کننده این فضاپیما حدود ۳۳۱ کیلوگرم بود و مجهز به یک دریچه عقب رانشی ۲۲.۶ کیلو نیوتن و یک پایه شش ضلعی روکش طلا و کروم به قطر ۱.۵ متر بود. آنتن بزرگی به پایه متصل شده بود و دو صفحه خورشیدی شبیه بال با عرض ۵.۲ متر به این پایه وصل بود. رنجر۴ موفق شد اطلاعات مبسوطی درباره کره ماه جمع‌آوری کند اما با شکست پردازنده رایانه و خرابی پنل‌های خورشیدی، هیچ‌یک از این داده‌ها به زمین نرسید.

کوارک سَر

۲۳ آوریل ۱۹۹۴ میلادی برابر با ۴ اردیبهشت ۱۳۷۳ خورشیدی، فیزیکدانان آزمایشگاه شتاب‌دهنده ملی فِرمی در وزارت انرژی آمریکا، ذره زیراتمی جدیدی را به نام کوارک بالا یا کوارک سَر کشف کردند. کوارک سر که همچنین به کوارک حقیقت هم معروف است، از ذرات بنیادی و از اجزای اصلی تشکیل‌دهنده ماده است و همانند همه کوارک‌ها هر چهار نیروی بنیادی شامل گرانش، الکترومغناطیس، برهم‌کنش هسته‌ای ضعیف و برهم‌کنش هسته‌ای قوی را تجربه می‌کند. به‌طورمعمول، کوارک‌ها با هم ترکیب می‌شوند تا ذرات مرکبی را که به هادرون معروف‌اند تشکیل دهند.

نوریو اوهگا

۲۳ آوریل ۲۰۱۱ میلادی برابر با ۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ خورشیدی، نوریو اوهگا، مدیر بازرگانی ژاپنی که به‌عنوان رئیس سابق و رئیس هیئت مدیره سونی در توسعه دیسک فشرده (سی‌دی) اعتبار دارد درگذشت. او اصرار داشت که سی‌دی باید بتواند ۷۵ دقیقه موسیقی را در خودش جای دهد و این یعنی که برای کل سمفونی نهم بتهوون کافی باشد. به‌این‌ترتیب، او در طراحی دیسک‌فشرده‌ای نقش داشت که قطرش ۴.۸ اینچ است. اوهگا که پیش‌از پیوستن به شرکت سونی در دهه ۱۹۵۰ به‌عنوان خواننده اپرا فعالیت می‌کرد، به‌عنوان فردی خبره موسیقی باقی ماند و اهمیت بهبود کیفیت صدا را که به لطف سی‌دی ممکن شده بود، تشخیص داد. سونی اولین سی‌دی جهان را در سال ۱۹۸۲ منتشر کرد و در ژاپن ظرف پنج سال این فرمت از موسیقی از فروش آلبوم‌های چندآهنگی صفحات ال‌پی پیشی گرفت. او در سال ۱۹۸۹ به سمت مدیر اجرایی سونی رسید و همیشه  بهبود کیفیت و طراحی جذاب را دنبال کرد و توسعه سونی را از سخت‌افزار به نرم‌افزار سرگرمی ازجمله موسیقی، فیلم و بازی‌های ویدیویی هدایت کرد.

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یورگن کلوپ مدیون سرمربی پرسپولیس!
  • ۴ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • 10 نقل و انتقال گران قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین هافبک ها (+عکس)
  • خداحافظی تلخ جیدن کاکس آمریکایی از دنیای کشتی + ویدئو
  • جریمه ۱۰۸ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهد ارزی
  • ۳ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • ال‌کلاسیکو ابرستاره فوتبال آمریکایی را فوتبالی کرد!‏
  • درآمد ۸۰ میلیارد ریالی حصیر بافان روستای ملی حصیر فشتکه
  • کتاب های پرفروش سال ۱۴۰۳
  • ۲ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟