Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدراک میاتوویچ به خاطر گلی که در فینال لیگ قهرمانان سال 1998 وارد دروازه یوونتوس کرد، برای همیشه در تاریخ رئال ماندگار شده است.

به گزارش "ورزش سه"، پدراک میاتوویچ بین سال های 1996 تا 1999 برای رئال بازی کرد و با گل او بود که رئال برای هفتمین بار و پس از 32 سال قهرمان اروپا شد. انتقال جنجالی او از والنسیا به رئال سبب شده تا همچنان رابطه این دو باشگاه تیره و تار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میاتوویچ در دوران ریاست رامون کالدرون مدیر ورزشی باشگاه رئال مادرید بود و هنوز هم محبوبیتی خاص میان هواداران باشگاه مادریدی دارد.

 

 

 

 

میاتوویچ 51 ساله در مصاحبه با رادیو "AM 590" فاش کرد که به خاطر لیونل مسی بازی های بارسلونا را تماشا می کند:« من رئالی ام و این بر کسی پوشیده نیست. تعصب خاصی هم به رئال دارم ولی از تماشای بازی های لیونل مسی خوشم می آید و فقط به خاطر اوست که بازی های بارسا را می بینم. روزی که او از فوتبال خداحافظی کند، دیگر رغبتی برای تماشای بازی های بارسلونا هم نخواهم داشت.»

 

میاتوویچ در مورد انتقادات اخیر به داوری ها و اینکه وی ای آر در خدمت باشگاه رئال مادرید است گفت:« معتقدم داوران وی ای آر هنوز خودشان هم نمی دانند که در چه صحنه هایی باید ورود کنند و در چه صحنه هایی این کار را انجام ندهند؛ چون پروتکل های مشخصی در این زمینه تعریف نشده است. رئال اگر قهرمان لالیگا شود، به خاطر داوری ها نیست بلکه به خاطر  ثبات بیشتر و جمع آوری امتیازات بیشتر نسبت به بارسلوناست.»

 

 

بارسلونا لیونل مسی رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۳۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل آرائوخو اعتراف کرد: می‌دانستم اشتباه می‌کند!‏

به گزارش "ورزش سه"، جنجال‌های یک خطا همچنان دست از سر ‏بارسا و مدافعش رونالد آرائوخو برنداشته است.

خطایی در دیدار برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین ‏بارسلونا و پاری سن ژرمن. بارسا که در خانه‌اش بازی را بهتر آغاز کرده ‏بود ناگهان با خطایی غیرضروری از طرف آرائوخو روی بردلی بارکولا ‏شوکه شد. داور کارت قرمز را مقابل چشم‌های آرائوخو گرفت و ورق ‏به صورت کامل به ضرر بارسلونا برگشت. ‏

بارسا که پیش از این اخراج 1-0 پیش بود بعد از 10 نفره شدن بازی را ‌‏4-1 واگذار کرد تا به شکلی تحقیرآمیز از تورنمنت حذف شود. انتقادها ‏از آرائوخو حتی به رختکن رسید و گوندوگان در یک مصاحبه به ‏صراحت از خطای او انتقاد کرد. ‏

دیروز رسانه‌های کاتالان گزارش دادند که مدیران بارسا آنقدر از آرائوخو ‏و کاری که با بارسا در اروپا کرده شاکی‌اند که تصمیم به فروش او در ‏تابستان گرفته‌اند. اقدامی که دلخوری این مدافع اهل اروگوئه را در ‏پی داشته است.

‏بردلی بارکولا، ستاره جوان پی‌اس‌جی، مثل قاتلی که دوباره به صحنه ‏جرم برگردد امروز روی زخم آرائوخو نمک پاشید و گفت از عمد ‏شرایطی بوجود آورده که آرائوخو را در موقعیت خطا کردن قرار بدهد ‏چرا که می‌دانسته او در چنین موقعیتی دچار اشتباه می‌شود. ‏

بارکولا به آر ام سی اسپورت گفت:" می‌دانستم که آرائوخو با سرعت ‏خیلی زیاد دارد می‌آید. پیش خودم گفتم توپ را جلوتر از آرائوخو ‏می‌اندازم چون در بازی رفت با او موقعیت مشابهی داشتم ولی ‏نتوانستم توپ را درست جلوی او بفرستم و آن دفعه او موفق شد. ‏این بار پیش خودم گفتم توپ را دقیقا جلوی پای آرائوخو می‌اندازم ‏چون در این صورت دو حالت پیش می‌آید: یا او اشتباه می‌کند و روی ‏من خطا می‌کند یا اینکه با گلر تک به تک می‌شوم". ‏

دیگر خبرها

  • قاتل آرائوخو اعتراف کرد: می‌دانستم اشتباه می‌کند!‏
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • واکنش جالب آنچلوتی به ماندنی شدن ژاوی در بارسا
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • آرائوخو دلگیر است: به خاطر یک اشتباه نفروشیدم!‏
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو!
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟