Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس که از سوی کمیته انضباطی این باشگاه در خصوص اظهاراتش دعوت شده، قصد حضور در آن را ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بیرانوند که اکنون با دوری از تمرین پرسپولیس با توجه به قراردادی که از تاریخ ۱۱ تیرماه به شکل اجرایی با انتورپ بلژیک درآمده، به دنبال پیگیری مراحل سفرش به این کشور است قصد حضور در کمیته انضباطی پرسپولیس را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرانوند گلر سابق پرسپولیس که بعد از دیدار با پیکان که بازی پایانی او با پیراهن این تیم محسوب می‌شد به برخی اتفاقات مدیریتی در این باشگاه در گفتگویی واکنش نشان داد، بعد از آن به کمیته انضباطی دعوت شده است.

موضوعی که اکنون باعث ناراحتی او که چهارمین فصل حضورش در این تیم را پشت سر گذاشته، نیز همراه شده است. بیرانوند البته با توجه به پایان قراردادش با پرسپولیس و با توجه به این موضوع که به طور رسمی بازیکن انتورپ محسوب می‌شود از حضور در جلسه کمیته انضباطی خودداری کرده و در این مدت با برخی مدیران تیم نیز به گفتگو پرداخت و گلایه خود را مطرح کرده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس تهران علیرضا بیرانوند کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۳۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار مجدد حسینی برای واکنش جنجالی به حکم

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علاوه بر احضار دروازه‌بان استقلال، به مربی آبی‌پوشان ۴۸ ساعت فرصت داد تا دفاعیات خود را ارسال کند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، باتوجه به تخلف صورت گرفته از سوی کیانوش رحمتی مربی تیم فوتبال استقلال مبنی بر رفتار توهین آمیز پس از دیدار مقابل تیم شمس آذرقزوین مورخ 1403/1/31 از سری مسابقات لیگ برتر، این مربی باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت 48 ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند.

 همچنین با اعلام کمیته انضباطی، سید حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • با اعلام سازمان لیگ: مسابقه آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • اولین تصویر از علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش | واکنش رقیب بیرانوند را ببینید
  • اعلام رای انضباطی اسماعیلی فر
  • علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به اراک می‌رود
  • واکنش حسینی به احضار به کمیته انضباطی؛ از رفتارم سوءبرداشت شد!
  • احضار مجدد حسینی برای واکنش جنجالی به حکم