Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@21:27:48 GMT

بسته حوادث/خبرهای نیروی انتظامی

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۳۸۲۰

بسته حوادث/خبرهای نیروی انتظامی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از وقوع ۳ مورد نزاع دسته جمعی در شهرک فدک فاز ۲، شهر ماهیدشت و روستای سه تپه، ماموران به سرعت وارد عمل شدند.

او گفت : ماموران پاسگاه ماهیدشت و کلانتری ۱۸ سجادیه در این مامویت‌ها علاوه بر پایان دادن به درگیری، ۲۲ نفر از عوامل نزاع را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براری گفت: در همین راستا یک قبضه اسلحه شکاری برنو نیز کشف شد.

کشف ۲۸ فقره سرقت در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۲۸ فقره سرقت طی ۲۴ ساعت گذشته و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

او ادامه داد: در این مدت همچنین ۱۱ نفر دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند

کشف بیش از یک تن موادمخدر در کرمانشاه

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گفت: در ۱۰۰ روز ابتدایی سال جاری یک تن و ۲۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

علیرضا دلیری افزود: آمار کشفیات امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۷۰۸ کیلوگرم بوده است ۴۴ درصد رشد نشان می‌دهد.

او ادامه داد: با تلاش ماموران پلیس، ۶۹ قاچاقچی و بیش از هزار نفر از خرده فروشان نیز دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.

دلیری با اشاره به متلاشی کردن ۱۱ باند تهیه و توزیع مواد مخدر، گفت: ۱۰۱ دستگاه خودروی متعلق به باند‌ها و قاچاقچیان نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

کشف ۱۲ میلیارد ریال شاخه گل قاچاق در "قصرشیرین"

فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش ماموران انتظامی "قصرشیرین"، ۱۲۲ هزار و ۲۰۰ شاخه گل مصنوعی به ارزش ۱۲ میلیارد ریال کشف شد.

علی اکبر جاویدان افزود: ماموران گمرک "پرویزخان" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و برای بازرسی آن را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در این بازرسی ۱۲۲ هزار و ۲۰۰ عدد شاخه گل مصنوعی که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۱۲ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گفت: در این راستا یک نفر دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد

کشف ۸۳ حلقه لاستیک احتکار شده در خانه باغ روانسر

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف ۸۳ حلقه لاستیک احتکار شده مربوط به خودرو‌های سنگین در یکی از خانه باغ‌های شهرستان روانسر خبر داد.

جلیل سلطانی افزود: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی از وجود یک محموله لاستیک احتکار شده در محور روانسر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پس از اقدامات اطلاعاتی و تحقیق لازم موفق به شناسایی یک خانه باغ شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

سلطانی گفت: در بازرسی‌های صورت گرفته ۸۳ حلقه لاستیک خودرو‌های سنگین که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه از پلمب خانه باغ محل احتکار کالا و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

او مبارزه با پدیده‌های احتکار و قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس امنیت اقتصادی استان عنوان کرد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت مسلحانه سارق حرفه ای پلیس امنیت اقتصادی فرمانده انتظامی خانه باغ کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۳۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، فرمانده انتظامی فارس گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی و اعلام اینکه چند نفر با راه‌اندازی شرکت خودرو غدیر اسپادانا و مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی و خرید و فروش خودرو، مبلغ ۱۹۰ میلیارد تومان را از آنان کلاهبرداری کرده‌اند که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سردار رهام‌بخش حبیبی افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مدیران شرکت مذکور با توجه به تبلیغات گسترده در شبکه‌های مجازی، افراد زیادی را اغفال و اقدام به ثبت نام خودرو و اخذ وجه نقد کرده اند و پس از مدتی به علت عدم توان در عمل به تعهدات، متواری شده اند.
فرمانده انتظامی استان ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان تحقیقات خود را آغاز کردند و مطلع شدند که ۳ نفر از متهمان به شهرستان کاشان متواری شده‌اند و ۳ نفر از آنان نیز در شیراز  هستند.
سردار حبیبی تصریح کرد: ماموران پلیس پس از اخذ نیابت قضایی به کاشان اعزام شدند و طی دو عملیات،  هر ۶ نفر متهم را (در کاشان و شیراز) دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان تاکنون  یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده‌اند، اعلام کرد : کلاهبردارن پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.
وی خاطر نشان کرد: اعتماد نا به جای شهروندان به این افراد، آن هم با  وعده‌های فریبنده موضوعی است که باید به دقت مورد توجه همگان قرار گیرد تا در پی کسب منفعت زودهنگام و غیراصولی، سرمایه یک عمر تلاش و زندگی خود را از دست ندهند.

دیگر خبرها

  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر