Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا کلائی گفت: مدیریت شهری در اتمام پروژه بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی عزم جدی دارد و به شدت نیازمند تهاتر پروژه‌های تعاون ناجا هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محمدرضا کلائی، شهردار مشهد ظهر امروز در نود و هفتمین صحن علنی شورای شهر مشهد مقدس، در خصوص ضرورت قید دو فوریتی تهاتر پروژه های نرگس رضوی متعلق به تعاون ناجا با هتل آپارتمان آرمان اظهار داشت: تقریبا یک سال و نیم در خصوص بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی به دنبال رفع عوارض این محدوده هستیم که بر این اساس دو گود به مساحت 51 هزار متر مربع باید به نیروی انتظامی واگذار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه در این خصوص سرعت تصمیم گیری اهمیت زیادی دارد گفت: این تهاتر و مسیر با جدیت تا به امروز طی شده است از این رو در ابتدا نیاز بود که نیروی انتظامی این موضوع را پیگیری کند و گردش کاری انجام شود که انجام شد و نکته دوم در خصوص این تهاتر وضعیت بانک قوامین بود که باید حل شود.

شهردار مشهد گفت: در پایان این موارد به جلسه سران قوا منتقل شد و توسط معاون اول ریس جمهور پیگیری و دوباره به استان ارجاع داده شد که نیازمند یکسری هماهنگی در خراسان رضوی بود که به لطف خدا و با همت همه مسئولان، مصوبه لازم اخذ شد که جای تشکر دارد.

کلائی با اشاره به اینکه این پروژه و تهاتر به عنوان وزنه اصلی در پروژه بافت پیرامونی حرم تلقی می شود، افزود: با توجه به اینکه مدیریت شهری در اتمام پروژه بافت پیرامونی حرم مطهر عزم جدی دارد، خواهشمندیم به قید فوریت و ضرورت این لایحه موافقت شود تا بتوانیم در زمان تایین شده پروژه را به پایان برسانیم.

لازم به ذکر است با تصویب این تهاتر توسط شورای شهر مشهد، شهرداری اجازه یافت مطابق مفاد توافق نامه نسبت به انعقاد قرارداد تملک پروژه‌های نرگس رضوی متعلق به بنیاد تعاون ناجا در قبال واگذاری هتل آپارتمان آرمان و الباقی، پس از تایید کمیسیون های مربوطه شورای شهر اقدام کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پروژه بافت پیرامونی حرم بافت پیرامونی حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۳۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت برنامه‌ای از تحوّل زندگی افراد در حرم مطهر رضوی

آزیتا ذکاء: برنامه محفل جزء بهترین برنامه‌های چند سال گذشته صدا و سیما بود. طرفداران بیشمار این برنامه در کشورهای مختلف جهان بر کیفیتِ عالی این برنامه قرآنی صحه می‌گذارد.

برنامه محفل نشان داد صدا و سیما می‌تواند برنامه‌هایی را تهیه و تولید کنید که در سطح کشورهای مختلف جهان بیننده‌های فراوان و پروپا قرص داشته باشد. همچنین این برنامه ثابت کرد که برنامه‌های مذهبی و دینی هم می‌توانند دارای جذابیت بالایی در افکار عمومی باشند. جالب این جاست که این برنامه قوی و پرمخاطب به تهیه‌کنندگی یک جوان ۳۴ اتفاق افتاده است.

آخرین برنامه تلویزیونی «حال نو» ویژه عید سعید فطر با حضور خادمان بارگاه منور امام هشتم(ع) و اعطای نشان خادمی حضرت به میزبانان برنامه قرآنی «محفل» همراه بود که این امر ما را بر آن داشت تا در چهارشنبه امام رضایی این هفته با سیدمحمدحسین هاشمی‌گلپایگانی تهیه‌کننده این برنامه گفت‌وگویی انجام دهیم که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید.

آخرین برنامه تلویزیونی «حال نو» ویژه عید سعید فطر میزبان حضور جمعی از خادمان بارگاه منور رضوی بود که در این برنامه نشان خادمی حضرت رضا(ع) به میزبانان برنامه «محفل» اعطا شد. در مورد چگونگی این توفیق به عوامل اجرایی این برنامه بفرمایید.

سال گذشته به میزبانان این برنامه از سوی تولیت آستان قدس رضوی قول خادمی حضرت داده شد. پیگیری‌ها برای این پیشنهاد ادامه داشت تا اینکه ۲۱ رمضان امسال خبر دادند که با این امر موافقت شده و بنده می‌دانستم قرار است در برنامه «حال نو» خادمان حضرت رضا(ع) حضور یابند اما بقیه دوستان هنوز خبر نداشتند.

هفت نفر به این افتخار نائل آمدیم که از جمله خودم، مجری برنامه «محفل» و پنج نفر میزبان بودند. همان‌طور که بینندگان این برنامه دیدند در این برنامه حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان، احمد ابوالقاسمی و حامد شاکرنژاد حضور داشتند و از دست خادمان مضجع شریف امام هشتم(ع) نشان خادمی خود را با چشمانی اشکبار دریافت کردند.

خدمت هفت نفر میزبان برنامه «محفل» مشخص شده در چه بخشی است؟

خیر. گفته‌اند دهه کرامت به مشهد سفر کرده و حکم خود را در ایام عید و شادی اهل‌بیت(ع) و ولادت امام مهربانی‌ها دریافت کنیم.

خیلی از ارادتمندان به امام رئوف آرزوی خادمی حضرت را دارند. این امید را جوان هنرمند صدا و سیما هم داشت؟

قطعا همین‌طور است؛ من از سادات موسوی و از نسل حضرت احمد بن موسی(ع) شاهچراغ هستم و در یک خانواده مذهبی به دنیا و رشد کردم. ارادت به حضرت رضا(ع) از کودکی در وجودم نهادینه بود. قدیم سالی دو و سه‌بار با خانواده به حرم مطهر امام رئوف تشرف می‌یافتیم و پدر و مادرم همیشه داستان‌هایی از حضرت مثل داستان ضامن‌آهو را برایمان تعریف می‌کردند. فضای معنوی این مضجع شریف قابل توصیف نیست.

با اینکه خودم از بقیه زودتر خبر داشتم قرار است نشان خادمی حضرت به ما اعطا شود تا حضور خادمان در برنامه «حال نو» به کسی حتی خانواده‌ام نگفتم اما وقتی خانواده مطلع گشتند مادر و همسرم خیلی خوشحال شدند و به جرأت می‌گویم این توفیق را از دعای مادرم دارم.‌

دعای مادر...

بله. من همیشه در کارهایم دعاهای مادرم را دخیل کرده و می‌دانم پیشرفتی که دارم، مرهون همان دعاهاست.

برنامه‌های «میدون» و «محفل»، تولیدات کمی نیست برای جوان ۳۴ ساله‌ای که چنین پشتوانه قوی دارد...

حدود شش سال است که به تهیه‌کنندگی روی آوردم و این برنامه‌ها در این مدت کوتاه تولید و از شبکه‌ سه سیما پخش شده است.

برنامه تلویزیونی «محفل» نوآوری در عرصه قرآنی بود که بدور از کلیشه ظاهر شد و مخاطبان بین‌المللی پیدا کرد. ایده این برنامه قرآنی از خودتان بود؟

بله. به دنبال این بودم که یک برنامه خوب و قرآنی درست کنم و الحمدالله خدا توفیق داد و این برنامه آماده و با رویکرد سرگرمی ـ مذهبی مخاطبان زیادی را نه تنها در ایران بلکه در سطح بین‌المللی جذب کرد. کلیشه نشدن «محفل» دغدغه اول ما بود و تفاوت‌هایی هم که در فصل‌های یک و دو ایجاد شد به همین دلیل بود.

در آخرین سوال بفرمایید  تاکنون درصدد برآمده‌اید برنامه‌ای هم برای امام رضا(ع) داشته باشد؟

یک برنامه برای دهه کرامت داشتیم که هماهنگی انجام نشد تا در حرم مطهر امام رضا(ع) ضبط داشته باشیم. اما در نظر دارم افرادی را جلوی دوربین بیاورم که در حرم مطهر امام رضا(ع) متحوّل و مسیر زندگی آنها عوض شده است.

دیگر خبرها

  • ساخت برنامه‌ای از تحوّل زندگی افراد در حرم مطهر رضوی
  • گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی
  • اتمام ۵۳ پروژه اقتصادی تا پایان دولت در خراسان رضوی
  • افتتاح نمایشگاه «در آستان بقیع» در حرم مطهر رضوی
  • ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده به بهره‌برداری می‌رسد
  • مسلمان آمریکایی مجموعه نفیس تمبر خود را به موزه حرم مطهر رضوی اهدا کرد
  • اهدای بیش از ۱۰ هزار قطعه تمبر و سکه‌ به موزه آستان قدس ضوی
  • اجرای ۱۲ طرح زیربنایی و بازآفرینی شهری در استان اردبیل
  • آغاز نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد در کشور
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد