Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی کجانی روز دوشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان ری اظهار داشت: هم اکنون شرکت شهرک های صنعتی و صنفی استان تهران تمام تمرکز و برنامه های خود را معطوف ورود سرمایه گذار به جنوب تهران کرده اند.

وی با بیان اینکه تمامی‌ چشم اندازهای سند توسعه ششم با ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهرستان ری محقق می شود، افزود: ایجاد زیرساخت های اقتصادی و ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاران بخش خصوصی باید اولویت اصلی دستگاه های اجرایی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توکلی ادامه داد: رسیدگی به برق شهرک های صنعتی از جمله شهرک صنعتی شمس آباد و تامین آب بخش صنعت توسط آب منطقه ای می تواند نقش بسزایی در جذب سرمایه گذار در بخش صنعت شهرستان ری داشته باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه کاهش آسیب های اجتماعی، توسعه فضاهای آموزشی و کاهش مشکلات زیست محیطی از دیگر اولویت های مهم شهرستان ری در سال جاری است، ابراز کرد: دستگاه های اجرایی باید اولویت های خود را با کمک سازمان های مردم نهاد، خیرین و بودجه های دولتی تامین نمایند تا شاهد رضایت عمومی در جامعه باشیم.

توکلی با اشاره به اقدامات موثر خیرین مدرسه ساز در توسعه فضاهای آموزشی، بیان داشت: مسئولان ادارات آموزش و پرورش شهرستان ری باید نیت های خیر این افراد را با توجه به آمایش سرزمینی هدایت کنند.

وی ادامه داد: اگر خیری نیت کرده است در  یک روستا که جمعیت بالایی ندارد مدرسه بسازد می توان نیت خیر این نیکو کار را در بخش مرکزی شهرری که به دلیل جمعیت بالا با کمبود کلاس درس مواجهه است هدایت کرد در این زمینه دولت نیز همراهی لازم را خواهد داشت.

توکلی در ادامه به حل بخشی از مشکلات زیست محیطی شهرستان ری با همکاری کارخانه جات صنعتی اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی دقیق اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان ری سال گذشته شاهد خرید دستگاه سنجش آلودگی هوا در باقرشهر توسط پالایشگاه تهران بودیم که این کار باید ادامه داشته باشد.

وی در بخش دیگر سخنان خود به تخصیص منابع مالی برای نوسازی و ساماندهی محلات حاشیه حرم عبدالعظیم(ع) در بودجه سال ۹۹ اشاره کرد و گفت: شهرداری تهران امسال بر اساس بودجه کل کشور موظف به ساماندهی محلات اطراف حرم سیدالکریم(ع) است که باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد.

وی در ادامه توجه به میراث فرهنگی، حوزه بهداشت و درمان و راه روستایی را از دیگر اولویت های دولت در شهرستان ری برشمرد و افزود: مدیران تمامی دستگاه های اجرایی باید پیگیر اولویت های حوزه ماموریتی خود باشند، گاهی أوقات با پیگیری یک رییس اداره شاهد تخصیص اعتبارات در شهرستان بوده ایم که این کار باید ادامه داشته باشد.

جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان ری امروز دوشنبه با حضور حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری، محمد مهام نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران و دبیر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ری، سیدعلی یزدی خواه نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستانی در فرمانداری برگزار شد.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

برچسب‌ها شهرستان ری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران سرمایه گذاری شهرستان ری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران سرمایه گذاری استان تهران برنامه ریزی شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۳۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای ۱۵ پروژه هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در تبریز

شهردار تبریز از آغاز اجرای ۱۵ پروژه سرمایه‌گذاری به ارزش یک همت در تبریز خبر داد و گفت: این هدف‌گذاری همزمان با شروع بکار همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز محقق می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یعقوب هوشیار عصر امروز _یکشنبه، دوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ابعاد مختلف رویکرد اجرایی شهرداری تبریز برای پروژه‌های سرمایه‌گذاری وارد فاز جدیدی شده است.

وی تخصیص عرصه زمین برای پروژه‌ها را مغایر با اصول و قوائد سرمایه‌گذاری خواند و افزود: شهرداری تبریز این رویه غیرمنطقی سرمایه‌گذاری را طی سال‌های اخیر منسوخ کرده است.

شهردار تبریز احداث چهار هتل جدید در تبریز را از پروژه‌های مشمول بسته‌های سرمایه‌گذاری اعلام کرد و ادامه داد: از ابتدای فعالیت دور جدیدی مدیریت شهری برنامه‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت آغاز پروژه‌های سرمایه‌گذاری تدوین شده است و در همین راستا زیرساخت‌های لازم برای توسعه همکاری با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در قالب همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز فراهم شده است.

هوشیار با بیان اینکه ساز و کار آغاز ۱۵ پروژه در قالب فرمت‌های سرمایه‌گذاری در تبریز مشخص شده است، افزود: فراخوان اجرای ۱۰۰ پروژه سرمایه‌گذاری نیز همزمان با شروع به کار همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز منتشر می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: بیش از دو هزار میلیارد تومان منابع شهرداری تبریز مربوط به پروژه سرمایه‌گذاری «گل شرق» میدان فهمیده تعیین تکلیف و این منابع مالی به شهرداری تحویل داده شد.

هوشیار همچنین اضافه کرد: فاز اول پروژه خرید دوربین‌های ترافیکی تبریز آغاز شده است و در روزهای آینده تعداد این دوربین‌ها افزایش پیدا می‌کند.

وی در ادامه از عودت پنج هزار میلیارد تومان اموال با تلاش اداره کل حقوقی به شهرداری خبر داد و همچنین با اشاره به تحقق فروردین پاک در تبریز تبریز، از اعضای شورای اسلامی شهر خواستار تعیین ساز و کار تقنینی و تقویت همکاری‌های لازم با مدیریت پالایشگاه تبریز شد و ادامه داد: امیدواریم امسال نیز همچون سال پیش هوای تبریز در بین کلانشهرها رتبه نخست هوای پاک را کسب کند.

کد خبر 746728

دیگر خبرها

  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است
  • پرورش ماهیان گرمابی در دشتستان از طرح‌های اولویت‌دار شیلات است
  • برنامه جذب ۸۰ همت سرمایه بخش خصوصی توسط شهرداری تهران
  • اجرای ۱۵ پروژه جدید بخش خصوصی در تبریز
  • آغاز اجرای ۱۵ پروژه هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در تبریز
  • بررسی اولویت‌های امسال هرمزگان در نشست شورای برنامه ریزی
  • واگن‌ ملی مترو در حال گذران مراحل آزمایشی/ برنامه خاصی برای مسکن نداریم
  • برنامه ریزی برای سلامت همه اقشار جامعه/ ترویج نان سالم یک اولویت باشد
  • احیای واحد‌های راکد و نیمه فعال ادامه دارد
  • دالاهو میزبان مسابقات پاراگلایدر کشوری می‌شود