Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: ساخت و احداث 5 هزار مسکن برای ایثارگران بدون شک خدمت بسیار عظیمی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، آیت الله مصطفی علما امروز دوشنبه در دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و نیز استاندار کرمانشاه گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران الگوی از جان گذشتگی برای کشور هستند و سرمایه عظیمی محسوب می‌شوند لذا خدمت به این جامعه کار بسیار بزرگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه خدمت به جامعه ایثارگران و شهدا توفیقی است که از جانب خداوند نصیب انسان می‌شود، افزود: ساخت و احداث ۵ هزار مسکن برای ایثارگران بدون شک خدمت بسیار عظیمی است.

آیت الله علما بیان داشت: مشکل مسکن یکی از دغدغه‌های ایثارگران است که با امضای این تفاهم نامه و عملیاتی کردن آن می‌توانیم گام مثبتی در جهت حل مشکلات این آنها برداریم.

وی تاکید کرد: خادم الشهدا بودن عبادت است و هر چه به خانواده شهدا خدمت کنیم باز هم کم است لذا در این مسیر نباید کم کاری کنیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۳۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم

حجت الاسلام مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم در  مراسم کلنگ زنی ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم با اشاره به تلاش دولت و تاکید رئیس جمهور برای حل مشکل مسکن قشر‌های مختلف مردم، بر لزوم حمایت شرکت‌های تعاونی در دستگاه‌های مختلف استان در بخش مسکن به صورت ویژه تاکید کرد.

وی افزود: دادگستری استان در چهارچوب قانونی و در راستای تحقق سیاست‌های دولت در امر مسکن سازی همه حمایت و تلاش خود را به کار می‌گیرد.

واحد‌های مسکونی عقیق واقع در منطقه پردیسان جنب مجتمع فرهنگی شهید ربانی در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع در دو بخش مسکونی و تجاری ساخته خواهد شد.

سالن ورزشی، کتابخانه و مهد کودک از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای این مجموعه است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان
  • جوابیه وزارت راه و شهرسازی به یک گزارش