Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز رحیم غازی :

بجنورد| همزمان با هفته کرامت عضو هیئت مدیره انجمن دانش آموختگان دانشگاه بجنورد، خلاصه گزارش فعالیت های این مرکز را اعلام کرد: در اولین جلسه هیئت مدیره در مهر ماه 1397 تصمیم گرفته شد تا با حمایت و راه اندازی بسترخدمت، خدمات ویژه ای برای دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه بجنورد در راستای رونق مشاغل، آسایش زندگی و همچنین تعامل در سطح کشور و بین الملل، معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار تین نیوز، رحیم غازی بیان کرد: تاکنون اقداماتی نظیر تدوین پیشنویس راهبردهای کلان و استراتژی های انجمن، تدوین پیشنویس آیین نامه و شیوه نامه های انجمن، ایجاد گروه تعاملی شورای عالی و هیئت مدیره با امکان رای گیری، معرفی نیروی سرپرست کارگاه، مشاور نویسنده (دانش آموخته) در برپایی استارتاپ ادبی و اهداف آموزشی، حمایت از همکاری دانش آموخته در پروژه شهرداری مشهد و معرفی دو نفر نیرو از دانش آموختگان، توسط انجمن در راستای تحقق اهداف اساسنامه انجام شده است.

غازی با اشاره به راه اندازی بستر خدمات رسانی، افزود: جهت ایجاد این بستر تلاش شده است آسان ترین شیوه خدمت رسانی را ایجاد کنیم؛ از استراتژی های جذاب در بخش رونق اقتصادی و تعامل همگانی، طرح افزایش تدریجی ارزش خدمات به نفع خدمات رسان و درآمدزایی مصرف کننده است.

در این طرح با حمایت از تفاهم نامه های همکاری فی مابین پیشخوان خدمت و طرف های تجاری، توانستیم در عرضه این خدمات به مصرف کننده این امکان را فراهم آوریم تا مصرف کننده بتواند خدمات تهیه شده را تا 30 درصد ارزش افزوده، با درج نام، انتقال دهد.

وی در گفتگو با تین نیوز از طرح حمایت بلاعوض جهت رونق مشاغل اعضا تا مبلغ 259 میلیون تومان نیز سخن گفت: هم اکنون بستر حمایت بلاعوض از مشاغل اعضا و رشد ایده ها با گردهم آوردن سرمایه حق عضویت اعضا، در حال رشد است و تاکنون استقبال خوبی شده است؛ همچنین قصد داریم این سرمایه را به صورت تدریجی به مشاغل تزریق کنیم و گزینه ای برای مصرف سرمایه گردآوری شده از حق عضویت ها است.

وی ادامه داد: مسئله شفافیت و ایجاد اهرم بازدارنده از خطا و تشویق به پیشرفت از اولویت های این مرکز می باشد؛ در این جهت برای اطمینان خاطر از عدم بروز خطا در این انجمن، در حال جذب حمایت از نهاد ها و سازمان های کشور هستیم و در این راستا انجمن دانش آموختگان دانشگاه بجنورد خود را موظف دانسته تا به صورت شفاف گزارشات مالی گردآوری سرمایه حق عضویت اعضا را در پایان هر روز بر روی بستر شبکه اجتماعی به سمع و نظر همگان برساند.

عضو هیئت مدیره انجمن دانش آموختگان دانشگاه بجنورد با اشاره به هدف تصمیم گیری همگانی اعلام کرد: جامعه دانشگاهی دانشگاه بجنورد می تواند گزینه های پیشنهادی خود را روی میز انجمن بگذارند تا با مشورت و رای گیری به تصویب برسد.

دوسالانه مجمع عمومی انجمن دانش آموختگان دانشگاه بجنورد در نمیه سال 1399 برگزار خواهد شد و هم اکنون اطلاع رسانی به جامعه دانشگاه بجنورد آغاز شده است و توقع داریم با مدد الهی بتوانیم حضور پانزده هزار عضو این مرکز را بر بستر شبکه مجازی با امکان رای گیری، آماده کنیم.

 

پیام رضایی خبرنگار آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: خدمات رسانی خدمت رسانی رشد شبکه اجتماعی مشهد هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۳۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو بیمار پس از ایست کامل قلبی

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرحسام علیرضایی افزود: دانشگاه علوم پزشکی ایران برای نخستین بار در کشور موفق به اهدای اعضای یک بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی شد.

وی خاطرنشان کرد: واحد فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی دانشگاه مذکور به عنوان واحد پیشرو در امر اهدا پس از مرگ قلبی در کشور طی سه سال اخیر موفق به اهدای اعضای بیماران پس از مرگ قلبی به نیازمندان عضو شده است.

رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت افزود: به تازگی تیم فراهم آوری اعضا این دانشگاه به سرپرستی سام زراعتیان نژاد جراح قلب و عروق و عضو هیأت علمی دانشگاه موفق به فراهم آوری اعضای پیوندی از اهداکننده مبتلا به آمبولی ریه و ایست کامل قلبی شد که گیرندگان اعضا پس از دریافت عضو با شرایط عمومی خوب از بیمارستان ترخیص شدند.

وی عنوان کرد: این نوع اهدا در کشور و حتی در جهان بر اساس طبقه بندی ماستریخت بی نظیر و در صورت وجود کم نظیر است. در حال حاضر از افراد پس از مرگ مغزی (DBD) و در شرایط خاص از افراد پس از مرگ قلبی (DCD) با استفاده از فناوری‌های خاص که به آن فناوری برتر گفته می‌شود، اعضا با موفقیت به اهدا می‌رسد.

علیرضایی افزود: این روش جدید اهدا در کشور به عنوان منبع جدید تأمین اعضا می‌تواند میزان لیست بیماران در انتظار دریافت اعضا را کاهش دهد.

وی از زحمات تیم واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی ایران و همکاران پرتلاش اداره پیوند و فراهم آوری اعضا و نسوج وزارت بهداشت قدردانی کرد.

کد خبر 6087627 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان
  • دانش‌آموزان آمریکایی از مدرسه خود به دلیل ممنوعیت مراسم حمایت از فلسطین شکایت کردند
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • اهدای عضو بیمار پس از ایست کامل قلبی
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • ساختمان‌های دانشگاه فرهنگیان بجنورد تکمیل شود
  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی
  • جنون زباله میلیاردر زاغه‌نشین
  • جزئیات کشف ۹۰ خاور زباله و لاشه حیوان از خانه مرد تنها