Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حقوقی باشگاه استقلال از وضعیت پرونده 2 سرمربی پیشین این تیم ابراز بی اطلاعی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اسدالله مقدم بعد از نشست امروز هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه تکلیف پرونده‌های وینفرد شفر و آندره آ استراماچونی چه شد، اظهار داشت: من اطلاعی از این پرونده‌ها ندارم!

این اظهار نظر در حالی مطرح شده که مدیرعامل استقلال چندی پیش اعلام کرد که در حال مذاکره با این 2 مربی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال شفر استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۳۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کل مشکلات مربوط به مالکیت استقلال و پرسپولیس امروز حل خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، «کیومرث هاشمی» وزیر ورزش و جوانان، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به خصوصی‌سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اظهار کرد: کل مشکلات پرسپولیس و استقلال از نظر مالکیتی امروز حل خواهد شد و امروز رسماً مراسمی در وزارت اقتصاد و دارایی به همین منظور برگزار می‌شود.

وی افزود: غیر از مالکیت، سایر مشکلات پرسپولیس و استقلال را در جلساتی که با مدیران عامل این دو باشگاه و سایر مسوولین داریم، برطرف خواهیم کرد.

وزیر ورزش اظهار کرد: باید بگویم که فیفا این خصوصی‌سازی را می‌پذیرد و پرسپولیس و استقلال را بخش خصوصی قلمداد خواهد کرد؛ این موضوع یکی از افتخارات دولت سیزدهم در حوزه ورزش است.

هاشمی ادامه داد: امیدواریم که این روند به خوبی انجام شود و من فکر می‌کنم این اتفاق بسیار مبارکی در ورزش کشور است و همه تیم‌های باشگاهی ما از جمله این دو باشگاه قدرتمند در جام باشگاه‌های آسیا حضور خواهند داشت.

وزیر ورزش تاکید کرد: دولت هیچ سهم دیگری در پرسپولیس استقلال ندارد.

در حال تکمیل...

کد خبر 6087550

دیگر خبرها

  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • کل مشکلات مربوط به مالکیت استقلال و پرسپولیس امروز حل خواهد شد
  • احمد شهریاری مدیرعامل استقلال می‌شود؟! پتروشیمی خلیج فارس آماده جدال حقوقی با صدا و سیما بر سر حق پخش
  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • دادگاه های برخط گامی برای شفاف سازی است
  • «آقای قاضی» به شبکه دو می آید
  • «آقای قاضی» به شبکه ۲ می‌آید
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • بسیاری از پرونده‌های حقوقی اردبیل ‌دعاوی ملکی است