Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مراسم تکریم و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کارون با حضور غلامرضا ساری زاده معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، فرماندار این شهرستان و جمعی از مدیران محلی برگزار شد.

ساری زاده در ابتدای این مراسم، ضمن تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات مهران معلم در طول تصدی خود در شبکه بهداشت و درمان شهرستان کارون، از زحمات او تجلیل بعمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز انتصاب خلیف پور را در سمت مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان کارون باتوجه به سوابق ارزنده و ویژگی‌های منحصر به فردش دلگرم کننده و امیدبخش توصیف کرد و برای او آرزوی توفیق نمود.

در پایان این مراسم ساری زاده از فعالیت‌های شبانه روزی تمام کادر بهداشت و درمان و همچنین کادر اداری این شهرستان تقدیر کرد و از همه پرسنل شاغل در مجموعه بهداشتی و درمانی شهرستان کارون تشکر شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت و درمان اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۴۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان دماوند در امر جمع آوری سگ های بلاصاحب بیشتر تلاش کنند

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی بنداد کرمانی، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته دماوند برنامه‌های هفته سلامت در شهرستان دماوند را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه نقش مردم و خیرین در حوزه سلامت دماوند چشم‌گیر است، گفت: برای ارتقای مراکز بهداشت و درمان دماوند در تلاش هستیم.‌

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند در خصوص موضوع سگ‌های بلاصاحب عنوان کرد: در این زمینه، متولیان امر باید بیشتر از گذشته برای جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب اقدام کنند، چراکه حیوان گزیدگی فضای ترس و ناامنی در جامعه ایجاد می‌کند.

کد خبر 6082656

دیگر خبرها

  • برخورد موتورسیکلت با تیر برق جان دو جوان سردشتی را گرفت
  • مسوولان دماوند در امر جمع آوری سگ های بلاصاحب بیشتر تلاش کنند
  • اعلام برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا
  • تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان افتتاح شد
  • تجلیل از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت مهریز
  • مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
  • تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • انتصاب جدید در صنعت برق/ مدیرعامل مدیریت شبکه برق منصوب شد