Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، نرگس محمدی دختر ۲۰ ساله تهرانی در تاریخ سوم تیرماه ساعت ۵:۳۰ بعد از ظهر به طرز عجیبی ناپدید شد و در آخرین تماسی که با همسرش گرفته بود به امیرحسن گفته بود که تا ۵ دقیقه دیگر او را می‌بیند، اما از سوم تیر ماه تا کنون هیچ ردی از این دختر جوان بدست نیامده و گمشدن نرگس محمدی دختر تهرانی در هاله از ابهام فرورفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی عجیب برای نرگس محمدی دختر ۲۰ ساله تهرانی

نرگس محمدی دختر ۲۰ ساله تهرانی برای آخرین بار در محدوده پل چوبی تهران بوده و از سوم تیر ماه تاکنون به خانه بازنگشته است.

علی محمدی دایی نرگس دختر ۲۰ ساله تهرانی که یک هفته از گم شدن وی می‌گذرد گفت: سوم تیر ماه نرگس خانه را به قصد رفتن نزد شوهرش ترک می‌کند نرگس می‌خواست به محل کار شوهرش برود پنج دقیقه مانده بود که به همسرش برسد ناگهان در تماسی که همسرش با نرگس می‌گیرد متوجه می‌شود گوشی نرگس خاموش شده است از ساعت ۵ و نیم روز سه شنبه سوم تیرماه تلفن همراه این دختر جوان خاموش بوده و تاکنون از او خبری نشده است.

بیشتر بخوانید

این ۲ دختربچه ورامینی گمشده اند! / اسما و نهال را دیده اید؟! + عکس‌

دایی نرگس محمدی در ادامه افزود: تا ساعت ۱۰ شب مدام با تلفن نرگس تماس می‌گرفتیم، اما خبری از او نبود تا اینکه موضوع را به پلیس گزارش دادیم تا به امروز هم هیچ خبری از نرگس نشده است. تمام بیمارستانها، پزشکی قانونی و اورژانس را گشته ایم، اما بی نتیجه بوده است.

دختر ۲۰ ساله تهرانی روز سوم تیر ماه گم شد / او را دیده اید؟

دایی این دختر گمشده تهرانی تصریح کرد: حتی در طول این چند روز تمام دوربین‌های بانک‌ها بازبینی شده است. اتوبوس بی آر تی اسنپ و مغازه‌های اطراف را نیز رصد و پیگیری کرده ایم، اما اثری از نرگس نیست.

دایی نرگس افزود: امیرحسن همسر نرگس محمدی که جوانی ۲۵ ساله است در میدان ابن سینا دروازه شمیران مغازه دار است و قرار بود نرگس پیش همسرش برود تا با یکدیگر برای خرید برخی لوازم مراسم عروسی شان اقدام کنند چند وقتی بیشتر به برگزاری جشن عروسی شان نمانده بود حتی خانه‌ای را نیز کرایه کرده بودند و در تدارک خرید جهیزیه بودند که این اتفاق رخ داد.

بنا براین گزارش دایی این دختر گمشده تهرانی گفت: نرگس فرزند اول خانواده است و هیچ مشکلی بین او و خانواده اش، همسر و خانواده شوهرش تا بحال وجود نداشته به هر حال در طول این مدت هر کجا که به فکرمان می‌رسید را گشته ایم، اما اثری از نرگس نیست. خانواده اش در اضطراب و التهاب نگران کننده و سختی به سر می‌برند و همگی مان چشم انتظار هستیم تا خبری خوش برسد تصمیم گرفتیم از طریق اطلاع رسانی توسط رسانه‌ها ردی از نرگس پیدا کنیم تا خانواده اش از نگرانی نجات پیدا کنند.

در صورت داشتن اطلاعاتی از این دختر تهرانی با تلفن ذیل تماس بگیرید و خانواده نرگس محمدی را از نگرانی در بیاورید.

منبع: رکنا

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث گمشده نرگس محمدی دختر سوم تیر ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۴۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد

حکم اعدام کارگردان و تهیه کننده سینما، به اتهام آزار و اذیت چهار دختر دانش‌آموز در حالی از سوی قضات دیوان عالی کشور شکسته شد که وی بزودی در شعبه هم‌عرض دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.

به گزارش مشرق، تابستان سال ۱۴۰۱ دختر نوجوانی به نام سارا به همراه مادرش به پلیس آگاهی رفت و از یک کارگردان به اتهام آزار و اذیت شکایت کرد.

وی در توضیح ماجرا به مأموران گفت: از دوران کودکی به بازیگری علاقه‌مند بودم و وقتی ۱۵ ساله شدم با موافقت خانواده‌ام در یک آموزشگاه بازیگری ثبت‌نام کردم. بعد از چند هفته یکی از مربی‌های آنجا به نام فریبا، من را با آقای کارگردانی آشنا کرد.

فریبا مدعی بود آقای کارگردان علاوه بر ارتباطات خوبی که در سینما دارد دارای یک قدرت ماورایی است و به دلیل ارتباط با ماورا می‌تواند روح بازیگر را که لازمه موفقیت در کار است از بدی‌ها و گناه‌ها پاک کند. این اظهارات آنقدر در من تأثیر گذاشت که پذیرفتم برای موفقیت در کارم به اتفاق فریبا به خانه آن کارگردان برویم. آن روز دقایقی بعد از ورودمان به خانه وی خانم مربی ما را به بهانه‌ای تنها گذاشت. آن مرد شیاد به من گفت روح پاکی دارم اما می‌تواند به من قدرت ماورایی دهد. بعد هم با این بهانه به من نزدیک شد و بدون توجه به التماس‌هایم من را مورد آزار و اذیت قرار داد، او گفت نباید درباره این کار با کسی صحبت کنم. آن شب وقتی به خانه برگشتم حالم خیلی بد بود و موضوع را به مادرم گفتم.

در حالی که مأموران در حال بررسی و تحقیق از کارگردان ۵۰ ساله بودند دختر ۱۶ ساله‌ای به نام مریم نیز با شکایتی مشابه به پلیس آگاهی آمد.

مریم هم در تشریح شکایتش همان اظهارات دختر قبلی را مطرح کرد.

در ادامه دو شکایت مشابه دیگر نیز به مأموران اعلام شد و با جمع‌بندی مأموران مشخص شد که آقای کارگردان با همدستی مربی آموزشگاه با دسیسه قبلی دختران نوجوان را فریب می‌دهند.

به این ترتیب متهم اصلی در خانه ویلایی‌اش در شمال تهران ردیابی و بازداشت و در پی آن فریبا ۴۰ ساله نیز دستگیر شد.

هر دو متهم در بازجویی‌ها منکر فریب و آزار و اذیت ۴ دختر دانش‌آموز شدند. با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه ۶ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه چه گذشت

در جلسه تحقیق از دو متهم که با حضور شاکی‌ها برگزار شد هر ۴ دختر دانش‌آموز یک به یک جزئیات ماجرا را برای قضات شرح دادند و مدعی شدند که این دو متهم دختران دیگری را هم مورد آزار قرار داده‌اند اما آنها به خاطر ترس و نگرانی از بابت آبروریزی شکایت نکرده‌اند.

سپس فریبا به قضات گفت: من اتهام اغفال و معاونت در آزار و اذیت را قبول ندارم چرا که خودم هم قربانی آزار و اذیت این کارگردان شده‌ام.

پس از جلسه تحقیق، دو متهم پشت درهای بسته و غیرعلنی محاکمه شدند و قضات پس از بررسی مدارک و شواهد کارگردان را به اعدام و فریبا را به حبس محکوم کردند.

اعتراض به حکم

با اعلام این حکم دو متهم اعتراض کردند و پرونده برای بررسی بیشتر به دیوان عالی کشور رفت. قضات دیوان نیز پس از بررسی پرونده حکم اعدام این کارگردان را شکستند و خواستار رسیدگی دوباره به پرونده شدند. به این ترتیب پرونده به شعبه هم‌عرض فرستاده شد تا کارگردان و مربی آموزشگاه بار دیگر محاکمه شوند.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • خواب عجیب دختر فلسطینی | ببینید
  • شکارچی پسربچه‌ها اسرار جنایاتش را به گور برد
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • عکسی تازه از علی دایی با یک دختر در پیست اسکی
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • ۲ روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی | دختر ۱۶ ساله می گوید ۳ روز در اتاقی زندانی بود و شکنجه می شد اما دوست اینستاگرامی او می گوید...
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم