Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-24@03:52:04 GMT

افزایش مسافران مترو با تکمیل خط ۶ و ۷

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۴۳۲۷

افزایش مسافران مترو با تکمیل خط ۶ و ۷

تین نیوز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: با تکمیل خط ۶ و ۷ مترو تهران، تعداد مسافران مترو بیشتر می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مراسم امضای تفاهم نامه مشترک بین معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) که ظهر امروز (دوشنبه ۱۶ تیر ماه) با هدف فرهنگسازی برای پیشگیری از وقوع جرم برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری‌ها یکی از بزرگترین دستگاه‌های اجرایی در شهر‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: همه راه‌ها برای کاهش جرم، مشکلات و مسایل کلانشهری و... را باید دنبال کنیم.

او گفت: امیدواریم در همه حوزه‌ها بتوانیم در کنار قوه قضاییه این نگاه را به وجود آوریم که تفاهم نامه‌های وسیع تری را داشته باشیم.

هاشمی افزود: ما شرکت‌هایی مانند اتوبوسرانی و تاکسیرانی داریم و هر کدام از این حوزه‌های مرتبط با حمل و نقل مشکلات خود را دارند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: با نهایی شدن خط ۶ و ۷ مترو تهران، حدود ۳ میلیون مسافر دیگر روزانه به تعداد مسافران اضافه می‌شوند.

او گفت: حال اگر دقت نکنیم همین فضای مترو می‌تواند محلی برای وقوع جرم باشد.

هاشمی بیان کرد: ما ۱۱ سازمان و شرکت زیر مجموعه داریم و در حوزه حوادث ترافیکی، نزدیک ۶۰۰ نفر جان خود را در سال ۹۸ از دست دادند و باید مردم را از حق و حقوق خود آگاه کنیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: موتورسیکلت وسیله خوبی است، به شرطی که به درستی از آن استفاده کنیم.

او گفت: نگاه فرهنگسازی، پیشگیرانه و آموزش بسیار خوب است و حضور قوه قضاییه بسیار مناسب خواهد بود.

هاشمی بیان کرد: همکاران ما علاقه‌مند تعامل بیش‌تر هستند و مشکلاتی را در حوزه‌های مختلف داریم.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سید مناف هاشمی تکمیل خط ۶ و ۷ معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۴۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان به میزبانی سالن یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه اقدامات لازم برای ایجاد اشتغال تعهد شده استان مطلوب بوده است، ابراز داشت: برای پیشبرد هرچه بهتر برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌های این حوزه باید دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط همکاری بیشتری داشته باشند.

وی افزود: طی ارزیابی شش ماهه نخست سال گذشته در موضوع تعهد اشتغال ایجاد شده، استان سمنان توانست بین استان‌های کشور رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.

استاندار سمنان بابیان اینکه بانک‌های عامل باید برای تخصیص ۱۰۰ درصدی تسهیلات تبصره ۱۸ تلاش بیشتری انجام دهند، ابراز داشت: رسیدن به بیش از این میزان می‌بایست در دستور کار بانک‌ها قرار گیرد.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: در مراجعات مردمی سفر دور دوم رئیس جمهور به استان سمنان بالغ بر یکصد و ۱۱ هزار درخواست به ثبت رسید که پیگیری و رسیدگی خواهند شد.

وی افزود: اعتبارات دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان در حوزه‌های اقتصادی و عمرانی به نسبت دور قبل سفر با رشد بسیار چشمگیری همراه بود که امیدواریم این اعتبارات بتواند سهم اشتغال استان را افزایش دهد.

کد خبر 6086383

دیگر خبرها

  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • وجود ابهام درباره نحوه صدور تاییدیه‌های فنی قطار ملی مترو توسط ۲ شرکت اروپایی
  • واگن مترو از چین نیامد؛ بین شهرداری و وزارت کشور دعوا شد
  • وزارت کشور و شهرداری تهران، صلاحیت یکدیگر را برای واردات واگن مترو قبول ندارند / سفارشی که ۷سال پیش به چینی ها داده شده، بلاتکلیف است
  • ۱۰ تقاطع همسطح در قم هوشمندسازی شد
  • جزئیات دقیق افزایش نرخ جدید کرایه تاکسی و مترو + عکس  
  • جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس
  • اتاق های مادر و کودک در مترو دوباره باز می شوند | صدور مجوز به واحدهای تجاری و مراکز خرید به شرط ایجاد این اتاق
  • قطار ملی مترو در انتظار ورود به چرخه خدمت‌رسانی